Ezúttal is köszönöm szépen Creepygils ezt az izét, nagyon aranyos volt tőled <3!
Noszóval.
10 tény magamról:
1. Imádom az elborult, lélekgyilkos dolgokat.
2.Szeretem a szép szövegkiemelőket... (nem röhög, együttérez)
3.Egy szar filmet élvezetessé, egy jó filmet pedig mocsokká tud tenni a grafika számomra.
3.Körszeletes ananász... T-T
4. Rövidtávon sokkal jobban működnek a baráti kapcsolataim, ezért, bár nem igazán látszik rajtam, eléggé tartok az új barátságoktól. Általában úgyis megbántom őket.
5. Az eddigi fiú ismerőseim 99%-a, akivel kedves voltam belémzúgott.
Aztán éveken keresztül táplálták felém a halhatatlan egyoldalú szerelmüket, amire általában a paranoiám miatt 2 hónap múlva rájöttem, és onnantól váltak IGAZÁN kínossá a dolgok. (Trú sztori)
6. Eléggé paranoiás vagyok.
7. Már jó ideje úgy hazudozok, mint a vízfolyás. De komolyan, néha még én se tudom eldönteni, hogy igazat mondok-e.
8. Ex-könyvmoly vagyok. Komolyan, egyszer amíg nem voltam otthon, bedobozolták a könyveim a rossz tanulmányi átlagom miatt.
Mégis milyen elvetemült szülő tesz ilyet? :D
9. Utálom amikor szegény zöld teát cukorral, mézzel, vagy citrommal erőszakolják meg.
Esetleg mind a hárommal egyszerre (a húgom máshogy nem is hajlandó meginni...).
10.Egyszer majdnem befestettem a hajam platin szőkére /fehérre/őszre.
Egy videóhoz kellett volna, de a party hajfesték félúton kifogyott, ezért bebuszoztam egy barátnőmmel és egy videózási szakértő sráccal (újabb szerencsétlen jelölt) a belvárosba, hogy vegyünk. De valami maradandó szart vettünk, ami azon kívül, hogy lilán habzott, nagyon nem produkálta magát...10 kérdés:
1. A történet. A karakterek. A téma. A cél. A szemszög.
Lényegében bármi, de az legyen nagyon jó.
2. Pszichiáter, pszichológus, vagy sebész. Bár a gyógyszereket megrögzötten utálom (és van is rá okom.)
3.Platin szőke/fehér. Ahogy tetszik.
4. Hatalmas Piroska és a farkas rajongó voltam, bár az én kis fantáziavilágomban a farkas nem volt gonosz.
Rajzfilm legyen a kockásfülű nyúl.
5.Rajzolás és énekelgetés. A hangszerekkel jelenleg a távozz tőlem sátán kategóriában járok. 5 évig zongoráztam egy énekzenei suliban, alig vártam hogy megszabaduljak.
Néha, ha rámtör a nosztalgia, leülök és csinálok egy feldolgozásszerűséget valamelyik aktuális kedvenc zenémhez, de általában nagy ívben elkerülöm és a pokol tüzére kívánom azt a szadistát aki összerakta ezt a démoni szerkezetet.
6. A nagybácsimat. Vele van az egyik legjobb emlékem.
Ráadásul megígért valamit még halála előtt 2 évvel. Szeretném, ha ezt sikerült volna betartania.
De persze Venezuela egy veszélyes hely.
7.Biológia :)
Ez elég egyértelmű.
8. Pffffffffffff......
Rengeteg van.
Anime:
Mirai Nikki
(illetve 91 days és Erased. Na meg Chrno crusade és Death Parade no meg blue exorcist, meg kamisama hajimemashita, illetve...)
Sorozat:
Amerikai horror sztori, Scream Queens, Lucifer, Shadowhunters...
9. Róka, Farkas nyúl. Igen, a családomnak már egy nyúl is túl egzotikus.
10.Ez egyszerű.
a/
1- rájönnék, hogy mitől lesz világvége
2-megakadályoznám.b/
1-beteg, mániákus sorozatgyilkossá válnék, aki a karrierjét öngyilkosságal zárná. A lehető leggusztustalanabb, véresebb módon.
c/
2-egyszerűen megölném magam,(persze egy nagyon lassú és fájdalmas módszerrel, illetve búcsúlevéllel) ezzel a családomnak és barátaimnak lehető legnagyobb lelki traumát okozva.d/
1- börtönbe juttatnék egy bizonyos valakit...e/
1-összedobnék egy unalmas bakancslistát, amit unalmasan teljesítenék, majd unalmasan boldogan megdöglenék.Akkor itt jön az én cuccom:
1. kedvenc könyv?
2. Padlás, vagy pince?
3. Bohócok, vagy macskapörkölt egy hétig?
4. Ha cserélhetnél egy könyv, film, vagy anime szereplővel, ki lenne az?
5. Ha eltörnéd a kezed, kik rajzolnának a gipszre?
6. Mi az eddigi legkínosabb emléked?
7. Mi a legboldogabb emléked?
8. Ha valaha olvastad valamelyik híg fos alkotásom, mi volt róla a véleményed?
9. Egyik kezedben egy zacskó jelly bean. Másikban egy távirányító, amin ha megnyomsz egy gombot , megmentheted a legnagyobb ellenséged.Mit teszel?
10. Mit tennél, ha találkoznál a legnagyobb félelmeddel egy sötét sikátorban?
+10 tény magadrólEmberkék:
Creepygils (ha vissza lehet jelölni?)
PinkMuffinGirl
Doka26
Oniichi
ESTÁS LEYENDO
Mindennapi randomság :3
De TodoHa azt mondom random... Akkor tényleg random. Képek, gifek, témák, problémák... És trollkodás minden mennyiségben. Enjoy ;3