2

12 1 0
                                    

19 Ağustos 1989 Jack'in doğum tarihiydi.1999 senesinin,19 Ağustos günü 10.yılına basacaktı.
Jack'in tüm ailesi ona sürpriz yapmak için hazırlık yapıyordu.Ablası ve abisi yurt dışından  sürprize dahil olabilmek için gelmişlerdi.19 Ağustos gecesi Jack'in henüz onların gelişinden haberi yokken,babası  onu sigara alması için bakkala gönderdi.Sürpriz  bundan sonra başlayacaktı.

O sırada ablası ve abisi mahallede pusuda bekliyordu.Jack'in bakkala doğru gitmesiyle eve giriş yaptılar ve pastayı yakıp Jack'i bekliyorlardı.Jack bakkalda olduğu sırada deprem meydana geldi.O kadar sarsıntılı ve şiddetliydi ki,yaklaşık 1 dakika süren depremin,20.saniyelerinde binaların çoğu komple çökmüştü. Felaketin dinmesiyle koşa koşa mahalleye gelen Jack,binanın komple çöktüğünü gördü.Yıkılmıştı resmen.Ablası ve abisinin orada olduğunu bilmezken enkazdan çıkarılan insanların arasından fark etti onları.Tüm ailesi gözlerinin önünde ölmüştü.Doğum günü,artık onun için kara gündü.Kendisine gelmesi hiç kolay olmadı.
Hayat,onu ne kadar zorlasa da,ayakta kalmak için güçlenmişti aslında.
Hükümet,kimsesiz kalan Jack'e o sırada  sahiplenmişti.

Ortaokula kadar eğitimini devlet okullarında sürdürdü.Fizik ve matematik onun en sevdiği derslerdendi.Başarısı Dr.Dossidley ile tanışma vesilesi oldu.
Orta okulun sonunda liseye geçiş sınavına girdi ve tüm soruları yanlışsız tamamlayan,tam not alan Jack,yaşadığı bölgenin en iyi lisesine gitmeye hak kazanmıştı.
Jack devlet himayesinde hayatını sürdürür bundan hiç şikayetçi olmazdı.Bu sayede derin devlet ona,Dr.Dossidley'in yanında asistan olarak çalışma fırsatı sundu.

Jack gelişime herzaman açık ve yeni bilgiler öğrenme dürtüsü ile yaşıyordu.
Dr.Dossidley onun karşısına çıkan en doğru insanlardan birisiydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The World Settings (Dünya ayarları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin