časť prvá - Sťahovanie

4.1K 162 5
                                    

Ako už napovedá nadpis sťahujem sa . Sťahujem sa s mamou a mojou mladšou sestrou do Londína. Btw. Som Chloe.

★★★

Práve vystupujem z auta  a predomnou sa týči vysoký vežiak. Pred tým ako sme sa sem prisťahovali sme bývali v rodinnom dome ale keďže sa sem mama musela prisťahovať kvôli práci, dom sme predali a máme tu mať veľký štvorizbový byt. Hneď ako som vstúpila do vchodu, vedela som, že je niečo zle.
,,Mami, si si istá ,že sme tu správne?"
,,Áno určite. Prečo?" Ja som sa iba pozrela hore a z toho množstva schodov ktoré som uvidela sa mi zatočila hlava.
„No ja len, že či tu nemal byť výťah?"
,,Ó nie , nie . Výťah mal mať ten dvojizbový čo som ti ukazovala." Ja som sa iba plesla po čele . A začala som stúpať vyššie a vyššie do výšin vežiaka. Keď som už nevládala, zastala som a pozrela som sa dole . Mohla som byť tak na ôsmom poschodí .
,,Hej , mami na ktorom poschodí to je ten byt?"
,,Na úplne hornom." Ukázala mama hore a uškrnula sa . Bola asi o dve poschodia vyššie . A moja mladšia sestra asi o päť. Nechápavo som nad tým pokrútila hlavou . Ešte šťastie, že nám tam sťahováci nanosili veci už deň predtým . Keď som sa ako posledná vyšplhala na 15 poschodie, spokojná sama so sebou som si začala obzerať veľký byt . Bol síce pekný ale niečo mi tu nesedelo . Bola tu kuchyňa, obývačka, jedna spoločná kúpelňa, mamina spálňa, pracovňa , Jenina  izba ktorá bola až prehnane biela ,ale moja izba nikde.

,,Mami kde mám izbu ja?"
Spýtala som sa mami ktorá vybaľovala potraviny z tašky. 
Mama sa diabolsky uškrnula.

,,Som rada , že sa pýtaš "

Mama ma zaviedla na chodbu ktorá spájala všetky izby s kúpeľňou . Nechápavo som sa na ňu pozrela . Ona iba ukázala prstom hore a mne to došlo . Mala som mať podkrovnú izbu . Mama vedela, že som ju vždy chcela . Mama ma opäť obdarovala úškrnom , do ruky mi vtisla kľúč a bez slova odišla. Zo stropu stiahnem dlhé schody , [dúfam , že to chápete] a pomaly po nich výdem hore. Našľapujem opatrne ako by sa schody podo mnou mali čoskoro zrútiť. Keď vojdem ( ak sa to tak dá nazvať ) do izby a lepšie sa tam rozhliadnem , skoro mi padne sánka. Celá izba je obrovská , má dve biele a dve čierne steny . Stena pri ktorej bol vchod bola biela a tá oproti nej tiež . Na tej stene oproti mne boli dve veľké okná vedľa seba . Boli celé čierne a aj závesy pri nich boli čierne s jemným bielim vzorom . Posteľ bola napravo od vchodu a bola z bieleho javorového dreva. Na nej boli čierne a biele vankúše rozličných tvarov .Cez posteľ bol prehodený jeden veľký čierny paplón a na ňom ešte jedna biela plyšová deka . Zvalila som sa medzi vankúše a zadívala som sa na strop . Vedľa postele bol jeden nočný stolík a na ňom lampička a tri knihy. Hneď som spoznala ich obal . Boli to knihy o neobyčajných deťoch. Milujem  tie príbehy. Keď som si asi po desiatich sekundách uvedomila, že som ešte nepreskúmala zvyšok izby rýchlo som sa postavila. Rozhliadla som sa. Na stene oproti sa vynímala veľká knižnica vedľa nej dvoje dvere a naľavo od vchodu na bielej podlahe stál väčší toaletný stolík zo zrkadlom a okolo neho veľa tubičiek, sponiek, šminiek, rozličných hrebeňov, parfémov a ďalších mne neznámych vecí. Rozhodla som sa vstúpiť do dverí naľavo a zistila som, že  to je obrovský šatník zo všetkými mojimi tričkami,  košeľami, jeansami, kabelkami , topánkami a aj zbytkom všetkého môjho oblečenia. Pripadala som si ako v nebi.

V druhých dverách bola kúpeľňa . Bola ladená rovnako ako izba . Čierno biela so zlatými doplnkami.

★★★

Je už večer a ja sedím na kuchynskej linke . Vedľa mňa sedia aj mama a Jenny. Jeme špagety a zabávame sa na to rôznych nezmysloch . Typu prečo majú chalani krátke vlasy. Moja mama je úžasná . Vo všetkom ma podporuje a všetko mi dovolí. Pracuje ako manažérka nejakej rokcovej skupiny.  A ona sama hrá na elektrickú gitaru , rovnako ako Jenny. 

   ******

Dnes je Sobota a na výšku nastupujem až v pondelok. Na akú  výšku? Fakulta psychológie. No hej možno si niektorí z vás myslia , že je to dosť nezáživná práca ale ja sa aj tak neplánujem živiť poslúchaním ľudí . Už od štrnástich mám sen , že budem mať tettovací salón.
,,Idem si už ľahnúť." Poviem mame a namierim si to do izby . Tam sa prezlečiem do pyžama, ktoré pozostáva zo spodného prádla a veľkého rozťahaného trička. Spravím si ešte večernú hygienu a hodím sa do postele . Po asi desatich minútach sa mi podarilo zaspať.

Ahojte  , toto je môj prvý príbeh tak buďte prosím zhovievaví . Toto bola naozaj o ničom časť, taký úvod do priestoru a tak. Sľubujem , že ďalšie časti budú  záživnejšie .
Pokiaľ sa vám niečo nepáčilo alebo by ste mali nejaký nápad ako tento príbeh vylepšiť  pokojne mi to napíšte do komentárov. :D

I'm  An AlphaWhere stories live. Discover now