časť druhá - Stretnutie

2.7K 143 5
                                    

,,Dnes som sa vyspala asi najlepšie za celý svoj život."
Zamrmlala som si hneď ako som sa zobudila. Z nočného stolíka som si vzala mobil a začala som si prezerať instagram. Po nasledujúcich dvadsiatich minútach som sa vymotala z postele a  namierila si to do kúpelne. Spravila som si drdol zo svojich vlasov ktoré majú  farbu špinavý blond. Opláchla som si tvár vodou a vyčistila si zuby ako každé ráno . Neobťažovala som sa prezliecť a zišla som dole za mamou ktorá už robila raňajky. Mama si veselo pospevovala pesničku z rádia a MilJenn pozerala nejaký animák  v obývačke.
,,Dobré ráno ." Pozdravila som mamu a dala som jej pusu na líce .
,,Dobré." Odzdravila  a venovala mi veľký úsmev.
,,Chloe , dnes chceme ísť s Jenny nakupovať pridáš sa?" Opýtala sa mama . Chvíľu som premýšľala .
,,Nie, ja sa radšej porozhliadnem tu po okolí." Odpovedala som mame ktorá  práve predomňa  postavila tanier s lievancami, do ktorých som sa s radostou  pustila.

*****

Keď mama aj s Jenny odišli, mala som celý byt pre seba. Rozhodla som sa, že sa pôjdem prejsť  a možno tu nájdem aj nejaký skejtpark (netuším ako sa to píše). Áno, uhádli ste  rada jazdím na skejte ale ešte radšej na longboarde. (Chloin longboard je v médiách) Obliekla som si čierne štýlové tepláky, čierne  tielko a na to som si dala červenú károvanú košeľu.  Vlasy som si upravila do úhľadnejšieho drdola. Do vaku so si dala fľašu s vodou, peňaženku, kľúče a do mobilu som si zastrčila slúchadlá . Zamkla som byt a cestou dole aj s longboardom pod pazuchou som si zapla hudbu.(v médiách  je pesnička ktorú počúvala Chloe počas cesty)

*****
Skejtpark ktorý som hľadala som našla a zoznámila som sa tam s jedným milým chalanom. Volá sa Oliver a zistili sme, že chodíme  do rovnakej školy.
Po asi hodine skejtovania  mi zavolala mama, že sťahováci nám majú ešte priniesť nejaké zvyšné škatule s drobnosťami.  A ony ešte stále nakupujú veci pre Jenny. Keď som to zložila iba som si povzdychla.
,,Čo sa stalo?"spýtal sa ma Oliver .
,,Ale nič len už musím ísť domov." Smutne som sa naňho usmiala a na ruku som mu napísala svoje telefónne číslo. Rozlúčila som sa s ním a vybrala som sa domov. Náš vežiak nebol veľmi ďaleko, takže som si  cestu ľahko zapamätala. Keď som prišla pred vchod, stál tam už nákladiak a pred bránu vykladali dvaja chlapi  štyri veľké  krabice. Prišla som za tretím chlapom ktorý listoval medzi nejakými papiermi.
,,Dobrý, ja som tu mala vyzdvihnúť  nejaké veci pre Melisu Tomphsonovú."
,,Ó takže to si ty. Výborne. Tu mi to podpíš a tamto sú tvoje veci."  Podal mi pero a ukázal na spodný riadok na papieri. Podpísala som sa tam a chlapi rýchlosťou svetla opustili chodník pred vežiakom.
Hneď ako som si uvedomila, že budem musieť vynosiť všetky  tie krabice hore chytila som sa za hlavu. Najprv som ich všetky priniesla do vchodu ku schodom. Vzala som prvú a vyniesla som ju hore  iba som ju položila pred dvere a išla som po druhú. Keď som bola na ôsmom poschodí počula som hlasy ako nejaký muž, najskôr môj nový sused (to je naozaj logické Chloe .boduješ) niekoho vyprevádza. Bola som už takmer na deviatom poschodí keď som uvidela koho vyprevádzal ten muž. Bol to mladý pár. Vysoký chalan s dlhšími vlasmi a modrými očami a vedľa neho šlo dievča s ryšavými vlasmi a orieškovými očami. Tvár mala posiatu pehami. S úsmevom si ma premerala a keď si všimla, že sa na ňu pozerám usmiala sa a odvrátila pohľad na chalana vedľa nej. Stihla som jej ešte opätovať úsmev a pokračovala som v ceste.
Keď som prišla na deviate poschodie muž, skôr  chalan ktorý ich vyprevádzal stál tvárou ku dverám a otváral poštovú schránku. Položila som škatuľu na zem a ponaťahovala som si ruky . Keď som sa opäť zohla po škatuľu, že ju zdvihnem niekto ma  predbehol. Nechápavo  som sa na neznámeho pozrela .
,,Nechceš pomôcť ?" opýtal sa a uškrnul sa.  Mohol byť tak o rok starší ako ja. Hlas sa mi zasekol v hrdle a ja som chvíľu nevedela vydať ani hlások.
,,J-ja,  a-áno ďakujem." Hanblivo som sa naňho usmiala a on mi úsmev opätoval tiež.
,,Na ktoré  to bude?"
,,Úplne hore." uškrnula som sa naňho už sebavedomejšie. Iba si povzdychol a začal kráčať smerom hore. Keď si po pár schodoch uvedomil, že nie som za ním otočil sa.
,,Kam to ideš?" opýtal sa, keď ma uvidel kráčať dole .
,,Dole mám ešte dve krabice, musím sa po nich vrátiť." Chápavo prikývol a pokračoval hore. Keď som sa vrátila dole vzala som ďalšiu krabicu. Asi na treťom poschodí som ho zase stretla. Keď som si uvedomila, že ide po ďalšiu krabicu, vďačne som sa naňho usmiala.

****
Konečne sme to všetko vyniesli. Zdalo sa mi to ako večnosť. Krabice sme položili do obývačky.
,,Mimochodom som Chloe." Vystrela som ruku k môjmu zachráncovi, bez ktorého by som asi teraz ležala na podlahe v obývačke mŕtva.
,,Tomas . Teší ma." Chytil moju ruku a jemne ňou potriasol. Venoval mi jeden úsmev a zberal sa na odchod.
,,Počkaj!" Vyhŕkla som . ,,Nedal by si si čaj alebo kávu? Chcela by som sa ti nejako poďakovať za to , že si mi pomohol." Hľadela som naňho s otázkou v očiach. Pousmial sa.
,,Rád."
Uvarila som čaj a sadli sme si k stolu.

*******

Po asi hodine už musel Tomas ísť. Dozvedela som sa, že môj odhad jeho veku bol správny. Má dvadsať. Učí na vysokej škole. Ako to je možné, že má dvadsať a učí na vysokej?  No preskočil  strednú pretože podľa špeciálnych pedagógov je génius . Ale on sa za takého nepokladá .Má vlčiaka. Je to ona a volá sa Gina (Džina). Tiež som zistila, že ten čo ho  vyprevádzal bol jeho mladší brat Alex a to dievča čo s ním bolo je Alexova priateľka Alica.

Čauko, dnes druhá časť dúfam ,že bola lepšia ako tá prvá . Ďakujem za všetky komenty ,reedy a keby sa vám naozaj časť páčila neváhajte  dať vote . Vidíme sa pri ďalšej časti a zatiaľ páááá.

(P.s .  Túto časť venujem mojej BFF ktorá má dnes narodky . Všetko naj  Maly_Satanik)

I'm  An AlphaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ