Tomas Pov's
★★★★★
Snažil som sa Chloe vysvetliť našu situáciu čo najlepšie ale vyzerala ,že mi vôbec neverý.
,,Dobre , dobre ak som to pochopila správne tak vy ..." ukázala na Darena ,, ste niečo ako rosnička pre zlé predpovede budúcnosti?"Daren si iba povzdychola a prikývol.
,,Ale som Darach nie rosnička . A tiež som liečiteľ. " dodala a mne mikol kútikmi úst do úsmevu.
,,Aha jasné , pardón. Tak ty Oliver ."presunula svoj pohľad na Olivera .
,,Si kanibal?"
,,Sčasti ." povedal stručne .
,,Ako sčasti?" opítala sa nechápavo.
,,Niesom kanibal . Som Wenndigo . Mením sa na príšeru s ostrími zubami ako piraňa a mliečne bielimi očami a pritom všetkom aj jem ľudí." povedal úplne kľudne akoby to bola najnormálnejšia vec na svete. Chloe na mňa presunula svoj zmetený a vystrašený pohľad .
,,Neboj sa . Mením sa iba keď jem a to je vtedy keď mi dvojčatá donesú nejakú mŕtvolu z márnice ." bolo vidieť ,že Chloe odľahlo ale nie tak úplne.
,,Jasné. A Maya ty si......"
,,Lylo." doplnila ju stručne Maya .
,,A to znamená...?"
,,Dokážem meniť svoju podobu silou vôle."
,,Jasné . A vy traja ste presnejšie čo?"
,,Vlkodlaci. A ty tiež." odpovedal som na jej otázku a ona na mňa pozerala tak vydesene ako len mohla.
,,Čo ,že som?!?!"
,,Vlkodlak."
,,A čo ak vám neverím . " prevrátil som očami a spomenul si ako som toto prežíval s každý v miestnosti okrem môjho brata.
,,A čo ak ťa presvedčíme?"bolo vidno ,že o tom uvažuje.
,,Presvedčte ma ."povedala povrchným tónom ako by to nebolo možné.
,,Čo tvoja rana? " znepokojene na mňa pozrela .
,,Ukáž mi ju ."pomaly si začala vyhŕňať top pod ktorým sa skrýval obväz. A ešte pomalšie ho začala odmotávať. Keď ho odmotala úplne nič pod ním nebolo ani jazvička. Spokojne som sa uškrnul .
,,To nieje dôkaz ,že som vlkodlak."
,,Maya začni ." Maya sa uškrnula a začala sa meniť. Po piatich sekundách tam namiesto Maye stála verná kópia Alice. Chloe na ňu vypleštila oči a vyzerala vydesene . No to stále nevidela Olivera alebo Alexa.
,,D-dobre už vám verím."
,,Ale nie, to ešte nieje koniec."opäť som sa uškrnul a kývol hlavou Alexovi a Alici . Začali sa meniť a ja s nimi.Najprv sa premenila Alica potom Alex a nakoniec aj ja. Alica je bielo-ryšavá s modrími očami , Alex hnedý so zelenými a ja keďže som alfa som o trochu väčší ako oni mám čiernu srsť a červené oči.
(Alica)
YOU ARE READING
I'm An Alpha
WerewolfOn: Thomas Reed Vek: 20 Druh: Vlkodlak Svorka : Svorka Ohnivej Alfi Postavenie: alfa Rodina: žiadna Domáci maznáčik : vlčiak Gina Ona: Chloe Tomphson Vek:19 Druh: Ohnivý vlk Svorka : Svorka Ohnivej alfi Postavenie: alfa\beta Rodina: mama -Melisa T...