časť tretia - Nový učiteľ

2.4K 120 7
                                    

,,Pondelok." Zavrčím a vypnem budík.  Pomaly, ale vážne pomaly sa vyhrabem spod všetkých vankúšov a namierim si to do kúpeľne. Spravila som si rannú hygienu a ďalší na rade bol šatník. Po asi pätnásťminútovom uvažovaní som si vybrala čierne jeansy, čierny čipkovaný bralet, a na to som cez seba prehodila čiernu koženku . Zo šatníka som ešte vybrala čierne kožené, asi po členky vysoké topánky. Mali hrubý opätok a boli na platforme. Keď som už bola oblečená a o desať centimetrov vyššia, spravila som si jemný mejkap a zišla som dole. Tam na mňa spolu s mamou a Mili už čakali raňajky v podobe dvoch toastov s kečupom.

Keď som dojedla a presvedšila som mamu, že zo mnou naozaj nemusí ísť do školy, som si vzala tašku, v ktorej som už mala nachystané všetko potrebné a vyrazila som. Škola bola od nášho vežiaka vzdialená len štyri bloky čo nebolo veľmi ďaleko. Ale aj tak mi chvíľu trvalo kým som to našla.

****

Klop-klop.

Moje klopanie na dvere riaditeľne sa ozývalo celou chodbou.
,,Ďalej." Pokynul mi hlas spoza dverí. Otvorila som dvere a v nie veľmi malej kancelárii sedel za stolom riaditeľ. Keď si ma všimo vstal a prívetivo sa na mňa usmial.
,,Ty budeš Chloe Tomphsonová, však?" Povedal s istým presvedčením v hlase.
,,Áno to som ja."
,,Výborne ja som riaditeľ Stones." povedal a vystrel ku mne ruku.
,,Teší ma."chytila som jeho ruku a jemne ňou potriasla. Keď som pustila jeho ruku, otočil sa a podišiel ku stolu a zo spodného šuflíka vtiahol nejaké papiere a kľúč. Podal mi ich.
,,Toto je tvoj rozvrh hodín a kľúč od skrinky. V skrinke máš všetky učebnice. Poď zavediem ťa na prvú hodinu. "Keď dokončil svoj monológ iba som prikívla.

Zaviedol ma do veľkej učebne kde to vyzeralo skôr ako v kine. Bolo tam jedno menšie pódium za ním jedno premietacie plátno a veľa stoličiek a lavíc.
,,Tu sa posaď za chvíľu sa začne prednáška." Ukázal na stoličky a odišiel. Vyšla som na úplný vrch dozadu. Usadila som sa a čakala kým začnú prichádzať ľudia a nakoniec aj učiteľ.

Po piatich minútach sa zaplnila celá učebňa a zhasli sa svetlá. Zostalo ich svietiť len pár. Nakoniec niekto zapol premietačku .
Keď vošiel učiteľ do triedy , nečudovala by som sa keby mi vypadli oči. Na pódium vystúpil vysoký, tmavovlasý,, zelenooký, vyšportovaný chalan. Ja som vňom hneď spoznala Tomasa.
,,Ahojte pre tých čo ma ešte nepoznajú  som Tomas Reed. Budem Vás učiť  psychológiu . Ale najvhodnejšie  bude ak mi budete tykať . Predsalen niektorý z Vás sú starší ako ja ." Usmial sa do "hľadiska" a vtedy sa naše pohľady stretli . V jeho očiach poskakovali iskričky a úsmev sa mu ešte viac roztiahol. Úsmev som mu s úprimnou radosťou opätovala. Keď dokončil ďalší svoj monológ začala sa hodina. Začal rozprávať o nejakých konšpiračných teóriách . Veľmi som nevnímala čo hovoril pretože ma úpútali jeho nádherné smaragdové oči.
,,Áno, je dosť sexy ale nieje môj typ." Ozval sa vedľa mňa hlas dievčaťa ktoré sedelo vedľa mňa . Nechápavo som sa na ňu pozrela .
,,Ale no ták, čo sa na mňa tak pozeráš ? Veď vidím ako sa naňho pozeráš." Pohodila hlavou smerom k Tomasovi.
,,Inak som Maya Stones ."
,,Chloe Tomphson." povedala som a vystrela som k nej ruku. Chytila ju a jemne ňou potriasla.
,,Teší ma." hrozne mi niekoho pripomínala ale ani za boha som si nevedela spomenúť koho.

★★★★

Po dvoch hodinách sledovania Tomasa sa skončila prednáška. Tomas zadal domácu úlohu a začal rozdávať nejaké papieriky.
,,To čo Vám teraz rozdávam sú prihlášky na welnes pobyt v Kanade. Kto by chcel prísť stačí vyplniť prihlášku . Celé to financuje škola. A odchádza sa o dva týždne v pondelok." Keďže som sedela úplne vzadu Tomas ku mňe prišiel ako k poslednej. Venoval mi malý úsmev ktorý som mu opätovala. Podal mi papier a malú papierovú guličku mi vtisol do ruky . Keď som ju otvotila bolo tam toto:

Chloe prosím príď za mnou po hodine do kabinetu.
                             T.

Keď som ho dočítala rozbúchalo sa mi srdce. Trochu som sa bála ale zároveň som sa tešila na ďalšie stretnutie s Tomasom.

★★★★

,,Akú máš ďalšiu hodinu?"spýtala sa ma Maya, keď som sa postavila a zberala som sa na odchod.
,,Ja dnes končím. Len si musím ísť ešte niečo vybaviť ."
,,Aha . Tak tu máš." povedala a podala mi malý papierik pripomínajúci vizitku. Prezrela som si ho. Bolo tam iba jej číslo telefónu.
,,Keby si sa niekedy veľmi nudila stačí zavolať." Žmurkla na mňa a odpochodovala preč.
Pobrala som sa hľadať kabinet psychológie.
Keď som ho po desať minutovom hľadaní konečne našla zaklopala som (prekvapivo a logicky ako vždy Chloe, tlieskam ti).
Zpoza dverý sa ozval mužský hlas .
,,Ďalej." Keď som vtúpila bola som naozaj  prekvapená . Vôbec to nebol malý 'kabinetík'.

Bol to naozaj obrovský priestor. Na stenách boli vylepené rôzne Marvel aj DC plagáty a v rohu miestnosti hneď vedľa stolu bol veľký basketbalový kôš a pod ním asi dvadsať basketbalových lôpt. Poroti košu stál veľký gauč a pri ňom aj pri stole niekoľko  skríň. Tomas ležal na gauči a hneď ako som vošla vyskočil na nohy . Pár krokmi bol pri mne a usmieval sa na mňa ako slniečko na hnoji. Pomaly sa ku mne začal nakláňať. Topila som sa v jeho smaragdových očiach ktoré mi pripadali oveľa temnejšie ako predtým.

Bonjoure .
Prestávam v tom najlepšom za čo by som najradšej spáchala samovraždu .😢😢😢 Ale to by som nemohla dopísať tento príbeh , takže píšem ďalej😁😁 Tak čo myslíte pobozká Tomas Chloe?? Píšte do komentárov😊😊😊. Vydíme sa pri novej časti .
Vaša EyWa99

I'm  An AlphaWhere stories live. Discover now