Ok lidi
Tohle bude fan fikce (je to neuvěřitelné)
Zkusím do toho zakomponovat víc creepypast než Jeffa, Jane , Bena, LJ, EJ Tobyho a Clockwork.
A též tam dám svojí vlastní CP (pokud se to dá takhle nazývat)Info (patří to k mé CP)
Mé celé jméno je Elizabeth Amelie Flaier ale teď mě většina lidí zná jako Black Widow. Upřímně jsem už půl roku mrtvá. Teď si většina lidí myslí, že jsem magor ale je to tak.
Už je to půl roků co jsem utekla z márnice.No jinak jak se mi to stálo. Můj bratr byl drogový dealer a potřeboval peníze. A proto mě dál do ústavu na zkoušení nových látek a léků. Nejdřív to nebylo až tak strašný. To byly antibiotika a prášky na bolest. Ale po dvou týdnech mi začali dávat silnější léky. Různé vakcíny po kterých jsem měla halucinace díky kterým jsem napadala ošetřovatele. A nakonec na mě zkoušeli lék proti jedu Černé vdovy. Ale jaksi je nenapadlo to vyzkoušet na kryse. No jak to tak bylo vakcína nefungovala. A já měla krásnou smrt. Bolest se od raný šířila rychle a za necelých pět minut jsem zemřela.
Problém by nebyl v tom že jsem „vstala z mrtvých", ale v tom že se ze mě stal kanibal. Účinky léků ze mě udělaly zrůdu...vraha... . Jako prvního jsem zabila svého bratra. Bez lítosti a bez citů. J-já to nechtěla...tedy spíš jsem chtěla aby trpěl, jako já. Ale zvrhlo se to. Jak milé jsem cítila krev, bez smyslu jsem ho začal trhat na kousky. No druhý den ho našli bez vnitřnosti. A takhle to jde už půl roku co „žiju" . Živím se lidmi... a nedělá mi to problém.
Ok tady to je...je to krátký ale nevadí. Váš nazor bych chtěla. A doufám že se libilo. A za chyby se velmi omlouvám.
💉 BlAcK WiDoW
ČTEŠ
Creepypasta ? Really ?
FanfictionOk tohle je...nevím jak to popsat...shit No prostě...fan fikce kde bude často vystupovat moje vlastní postava.