Lil Ubytování, Aneb Jackova Ruka

26 0 0
                                    


Stali jsme ve velké místnosti, u nějakého brublimgnadského stolu. No prostě stůl velký jak kráva. Ho snad někdo ukradl od papeže..
A já jakožto, ta velmi cenná osoba slendyho, jsem stala vedle Bezksichta. Samozřejmě jsem nestála v pozoru, jako voják. Vůbec ne, stala jsem tam jako ten největší břídil na světě! Plus mi Slendy řekl…wait cituji „obleč se nějak kulturně“ tak jako vážně? Kulturně? Od té doby, co jsem se vyhrabala z márnice, mam na sobě furt ty jedny a samý hadry. Ale musím uznat, že ty pohledy stály za to. Znechucený, nebo překvapený. Oh rozkošné to výrazy.
„Takže, tohle je Black Widow, jedna z nás.“ Oznámil Slenderman. A bylo ticho. Ok ok…tak to ne…to ne… „Ahoj Widow“ řekla jsem razantně nahlas a všichni po mně sborově zopakovali. Jediný, kdo držel hubu byl Eyeless   Jack. „Ne, já jí tu nechci.“ Zakroutil hlavou a hodil masku na zem. Naklonila jsem hlavu na stranu. Nemohla jsem si nevšimnout jak Jane najednou zbystřila. „Ukousla mi kus ruky" ukázal na velkou jizvu od zubů, které byly samozřejmě moje.
„Je to pravda?“ zvedl ke mně hlavu Slendy.
Jasně, že je! „Možná…“ snažila jsem se moc netlemit. Widow si tohle pamatuje dost živě. Byl prosinec…. Ale do hajzlu…. Ne byl leden. Za okny sněžilo, a já… jsem šplhala do třetí patra rodinného domu. Rodinka byla povedená, katolíci, až na jejich dcerku, ta byla zvěrstvo samo. Kluky na každém prstu ruky. Brala herák, její plíce páchly po rakovině. Prostě moje snídaně. Když už jsem byla v jejím pokoji, tak hádej co…hm! Eyeless Jack mi jí už přebíral. To mě namíchlo dost na to, abych po něm skočila. Slušně jsem mu řekla… ok vyfuckovala jsem ho ven, ale on mě leda tak poslal do prdele. Koho by to nenasralo??? A pak no… však už víte, ne?
„Možná? Možná?!“ „Sebral si mi mojí snídani" zasyčela jsem a naklonila hlavu na stranu. „Ale…t-" „Plus jsi k sežráni" vycenila jsem zuby.  Jack rychle ztichl a Jane málem kleplo z toho, co jsem aktuálně  řekla. Slendyho to ani nepřekvapilo.
Si rychle na mojí povahu zvykl, jak tak vidím. „Takže k věci  Fangirl…“ odmlčel se a pokračoval „to je náš největší problém, a proto jsem poslal Jacka a Clockwork, aby jí našli. Widow má unikátní schopnosti stopařství… „To Soul Eater taky…“ dodal Jack a Bezksicht se jen zamračil .
Widow klid… nesměj se…netlem se…nehihněj se…
„Widow nám pomůže vystopovat, VŠECHNY, Fangirls, které nám kazí pověst. A teď Widow…“ postavil se a svojí ruku položil na moje rameno „Seznámím tě s Creepypastami.“
Dala bych ruku do ohně za to, že kdyby měl ksicht, tak teď se usmál. „Jeffa a Jane už  znáš. To samé platí i u Jack prvního  i druhého a i u Natalie. Tak, pak tu máme  Bena, Zero, Sally, Lazari…. A mnoho dalších, které postupem času, poznáš téže.“ Poplácal mně po zádech.
Jasný… jsem celá štěstím bez sebe…
„Budeš bydlet s Candy Popem, stejně tady, skoro vůbec není.“
Skvělý, další cukroví…
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Dveře jsem vykopla z pantů, prostě nezájem. „Prej bydlím s nějakým… C…Cukrovím…“ našpulila jsem rty při posledních slovech.  A pohled mi spadl na trojici velmi podivných stvoření. Na staré, skoro rozpadlé posteli, ležel Jack a okolo něj byl…jakýsi pastelový šašek, který se zapíral o velké kladivo a hned vedle  něj byl červeno vlasy principál. „Jasný…celý cirkus…do hajzlu! Ahoj Ronalde…“ dodala jsem. „Jack….jmenuji se Jack.“ „Jasný…spím ve vaně“ oznámila jsem „ a který z vás je…Candy Pop?“
„To budu pravděpodobně já…“ zachechtal se šašek. „Jo jasný… a tohle je..err??“ koukla jsem se na červeňáka. „ Jason….Jason the toymaker.“
Pěkné složení…
„Proč tu vlastně všichni jste? Jacku ty si říkal, že sem nevlezeš…“ „No, jaksi jsem dostal úkol tě zasvětit, do děje… spíše  ti ukázat… Shipy,Otpéčka a fanfikce.“
Pohledem jsem uhnula, protože jsem byla úplně zmatená a vůbec nic, jsem nepobírala. Jack se otráveně zvedl z postele a sedl si za stůl k počítači. „Lidi, kteří o nás nějak ví mají dvě strany… Fangirls a Fandom. Fandom z nás dělá aspoň něco normálního, sleduj. Zadám do Googlu Black Widow CP Fanart…“ přesně jak řekl tak i udělal a hned na to tam vyjeli různé obrázky, kde jsem byla já.
Špatný tedy nebyli, dokonce byli i povedené. „Slibný…“ zašklebila jsem se. „A pak…je tu tohle…“
Black Widow x EJ
No
Do
Prdele



Tak máte to tu. Jsou tam chyby lidi, protože, to píšu na mobilu! Snad se libi a příští část další neděli.

Vaše Black Widow 🕷

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 16, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Creepypasta ? Really ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat