Κεφάλαιο 1

123 19 3
                                    

Ο ενοχλητικός ήχος απο το ξυπνητήρι με βγάζει απο τον υπέροχο ύπνο μου σηκώθηκα λοιπόν απο το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο μετα ανοίξα την ντουλάπα μου και αποφάσισα να φορέσω μια μαύρη και λίγο κοντή μπλούζα με ενα μπορντό τζιν παντελόνι και τα super star μου ίσιωσα λίγο τα μαλλιά μου και ειμουν έτοιμη.
...
Μετά από 7 βαρετές ώρες στο σχολείο πήγα σπίτι έφαγα έβαλα κάτι πιο άνετο και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου παίζοντας με το κινητο μου αλλά με πηρε ο ύπνος  μετα απο  2 ώρες με ξυπνήσε η μαμα μου και μου είπε ότι φεύγει για την δουλειά και να μην ξεχάσω να βγάλω τον σκύλο βόλτα έτσι και έγινε σηκωθηκα απο το κρεβάτι και ντύθηκα  για να παω βόλτα τον σκύλο μου φόρεσα ένα τζιν σορτσάκι μια μαύρη κολλητή μπλούζα και τα Air force μου.
Πήρα κλειδιά κινητό και τον σκύλο μου (Μπιανκα)και ξεκίνησα για το δασάκι κοντά στο σπίτι μου. Μετά από μια μεγάλη βόλτα που έκανα καθησα σε ένα παγκάκι λίγο πιο εκεί ήταν μια παρέα τριών αγοριών τους κοιτάξα αλλά δεν έδωσα σημασία ύστερα από 10 λεπτά φωνάζει ο ένας από τους τρεις κοινότητας προς το μέρος μου.
- Εειι κοπελιά να έρθω για παρεα;
- Οχι. Του απάντησα εγω ξέρα
-Μα γιατί;
-Γιατί να έρθεις ας πούμε;
-Καλά μην μας δείρεις κιόλας...είπε με μια δόση ειρωνείας.
Και μετά δεν είπαμε κάτι άλλο ύστερα από λίγη ώρα άκουσα την Μπιανκα να γαυγιζει και μόλις γύρισα για να δω τι συμβαίνει είδα εκείνον τον τύπο...
-Τζο μου δίνει το χέρι του για να συστηθεί  αλλά εγω δεν έκανα τίποτα.
-Νομίζω ότι σου είπα να μην έρθεις...
-Ελα τώρα.
-Τέλος πάντων Νεφέλη του είπα και ανταπόκριθηκα στην χειραψία του.
-Μμμμ ωραίο όνομα μου είπε και μου χαμογέλασε.
Τι πεφτουλας σκέφτηκα...
-Και πόσο είσαι; με ρώτησε.
-13
-Ααα μικρούλα είσαι και δεν σου φαίνεται...
-Δηλαδή πόσο σου φαίνομαι;
- Εεμμ ξέρω γω 15-16.
-Εσύ πόσο είσαι;
-19.
-Αλήθεια;ώστε μεγάλος είσαι...
-Ναι... μου απάντησε με μια στενοχώρια στην φωνη.
Κάποια στιγμή μας πλησίασαν οι φίλοι του.
Απο εδώ ο Σάκης και ο Φίλιππος μου είπε.
Εγώ έδωσα το χέρι μου και ο Φίλιππος μου ανταπέδωσε στην χειραψία ο Σάκης πάλι όχι...
-Άντε ρε μαλακα δώσε το χέρι σου στην κοπέλα είπε ο τζο.
-Ναι ρε βλακα ετσι όπως είμαι;του είπε θυμωμένος ο Σάκης διχνοντας τα χέρια του που είχαν γρασο και λάδια απο το μηχανάκι που έφτιαχναν πριν.
-Ναι  ρε σιγά εγω το έδωσα είπε ο Τζο.
Τότε πετάχτηκε μετα απο πολύ ωρα ο Φίλιππος λέγοντας...
-Ωχ κατάλαβα τι θα σκέφτηκε για εμάς η κοπέλα.
Κοίταξα το ρολόι μου και κατάλαβα ότι η ώρα είχε περάσει και τότε τους χαιρέτησα και έκανα να φύγω αλλά ενα χέρι με σταμάτησε...

Γειαα πρώτη φορά γράφω ιστορία εύχομαι να σας αρέσει ❤
Star and comment 💬
Please follow me 💘💘

Μπλεγμένη με τους αλήτες Where stories live. Discover now