Ο Τζο και ο Αλέξανδρος έφυγαν χωρίς να ανταλλάξουμε τηλέφωνο η κάτι τέτοιο ωχ θεε μου τώρα πότε θα τους ξανα δω σήμερα; αύριο; μετά από 1 χρόνο; πότε;Αυτές οι σκέψεις με οδήγησαν στο δρόμο για το σπίτι μου ετσι λοιπόν μπήκα μέσα έβαλα κάτι πιο άνετο και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου παίζοντας με το κινητο μου τα διηγήθηκα όλα στην Άννα απο το τηλέφωνο είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.
-Δεν ξέρω τι να πω.Μου απάντησε μετά απο όλο αυτό το που τις ειπα αχ πόσο μου την σπαει οταν το κάνει αυτο.
-Εε ρε Άννα πες κάτι ολόκληρη ιστορία σου είπα.
-Χαχαχα δεν μπορώ να το σχολιάσω τώρα τα λέμε αύριο στο σχολείο.
Οι μέρες περνούσαν και δεν είχα ξαναδεί κανέναναπο την παρέα του είχα αρκετές μέρες να τους δω περίπου μια εβδομάδα μέχρι που σταμάτησανα ασχολούμαι.
Μια μέρα με έστειλε η μανα μου να παω στο σούπερ μάρκετ καθώς πήγαινα άκουσα μια φωνή να λέει το όνομά μου. Γύρισα πίσω να κοιτάξω και είδα τον Αλέξανδρο αφού τον χαιρετισα ανοίξαμε συζήτηση.
Μετά από πολύ ωρα κουβέντας τον ρωτήσα.
-Ο Τζο που είναι;
-Σπίτι του βαριέται να βγει μου λεει.
-Αα οκευ καλά τοτε του είπα και συνεχίσα για τον προορισμό μου.
....
Καθώς γυρνούσα στο σπίτι σκέφτομουν όλα αυτά που έγιναν τον τελευταίο καιρό οταν τελικά έφτασα αφήσα τα ψώνια μου και πήγα για ύπνο την άλλη μέρα το πρωί ξύπνησα μπήκα στο μπάνιο και έκανα τα βασικά και βγήκα μετά στην ντουλάπα σε 10 λεπτά είχα βρει τι θα φορέσω για το σχολείο νεο ρεκόρ 10 λεπτά σκέφτηκα απο μέσα μου ντύθηκα και μετα απο λίγη ώρα ήμουν έτοιμη κοιτάξα το ρολόι μου και η ώρα ήταν 8:00.
Γαμω πάλι θα αργήσω ωχ θεε μου μιλαω μόνη μου είπα και έφυγα γρήγορα για το σχολείο.
-Καλημέρα μου είπε χαρούμενη η Άννα (μες την τρελή χαρά όπως πάντα το χαζοχαρουμενο)
-Εππ τι λέει της απάντησα ήρεμη εγω.
-Έχειςνα μου δώσεις κάποιες εξηγήσεις. νομίζω ;
-Ναι αλλα οχι τώρα στο πρώτο διάλειμμα ελα να με πάρεις απο την τάξη μου.
-Ωχ γιατί τέτοια μούτρα τι έχετε πρώτη ώρα;
-Ιστορία...
-Τα συλλυπητήρια μου αντε τα λέμε μετά.
-Γειαα.
....
Στο διάλειμμα.
-Ωραία πες μου τώρα
-Γεια λέει ο κόσμος
-Γεια σου Νεφέλη μου
-Γεια σου και εσένα Άννα
-Πες μου τώρα
....
Αφου τις τα ειπα όλα με λεπτομέρειες χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε ξανα στις τάξεις
....
Μετα απο πολλές και βαρετές ώρες μάθημα μαζεύω τα πράγματα μου για να φύγω βγαίνω εξω στο προαύλιο και...Γειαα σαςς ελπίζω να σας άρεσε το καινούργιο κεφάλαιο ❤
Star and comment 💬
Flow me 😜💘
DU LIEST GERADE
Μπλεγμένη με τους αλήτες
SachbücherΕγω 13 εκείνος 19 τι μπορεί να γίνει ανάμεσα σε δύο ανθρώπους με τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας; Τι γίνεται όταν ένα απλό και ήρεμο κορίτσι μπλέκει με μια κακόφημη παρεα; αυτή η ιστορία είναι αληθινή.