0.4

228 17 1
                                    

U-kwon

Lisa beni görünce kısa çaplı bir şaşkınlık yaşadı. Babam zaten okuldaki olaylardan Lisa' yı tanıyordu. İçeri geçtikten sonra Lisa' nın annesi olan Bayan Jenny bizi salona davet etti. Annesi, Lisa' nın aksine daha sakin ve sosyaldi.  Havadan sudan konuşmaya başladı büyükler, bizde Lisa ile sürekli birbirimize bakıp gözlerimizi kaçırıyorduk.

Babam: " Masanın üstündeki o ilaçlarda ne öyle?"

Bayan Jenny: " Ah! Kusura bakmayın. Onlar Lisa' nın ilaçları ve içeceği yani kan."

Babam: " Kanı anladım da ilaç ne alaka ki? "

Bayan Jenny: " O ilacı ben kendim ürettim. Lisa, o ilacı düzenli olarak alırsa insanlara saldırma isteği yok oluyor. Adı VB12 virüsü. Ama bugün zamanını kaçırdığı için bir kıza saldırcakmış ki Yu kwon engel olmuş sanırsam. "

Babam bana döndü. Kafamla onu onayladım. Babam Lisa' ya döndü. Lisa hafif kızarmıştı.

Babam: " Lisa, bugün okulda neler yaptın? En ince ayrıntısına kadar anlatır mısın canım?"

Lisa: (kafasını sallayıp)" Kostüm odasını  Yu kwon ile temizledik. Bu arada onun vampir olduğunu öğrendim. Sonra onunla iddiaya girdik ve kapıştık. Hile yaptı ama yendi. Bi aylık yardımcısı olucam. Neyse işte Yu kwon benden kahve almamı ve çatı katına götürmemi istedi. Bende kahve ile çatıya çıktım ki birisi beni duvara yapıştırdı. Kimsin diye sorduğumda ise bana canını alıcak olan vampirim dedi. Bende sinirlenip biyerine tekme attım. Beni bırakır bırakmaz karnına da  dirsek geçirdim. Sonra eğilince ensesine dirsek geçirip çıktım oradan. Sınıfta da bi kız nedensiz saldırdı. O arada da kan arzuladığım için kıza saldırcaktım ki  Yu kwon beni tutup sakinleştirdi. Sonrasında ise dersler falan filan."

Babam: " Anladım da o adam kimdi ki ? Hem neden sana zarar vermek istesin? "

Lisa: " Bilmiyorum."

Bayan Jenny: " Tatlım, sen ilaçlarını al ve  yukarı çık. Ben gelir aşını yaparım. "

Lisa 'peki' deyip ilaçları aldı ve çıktı. Tam Bayan Jenny' de yukarı çıkmak için kalktığında onu durdurup

" Bayan Jenny. İzniniz olursa acaba, ilaçları ben yapabilir miyim? "

Bayan Jenny biraz şaşırdı ama sonra

" Nasıl yapılacağını biliyor musun?" dedi sağ kaşını kaldırarak. Kafamı olumlu anlamda salladım. "Peki" dedi ve ekledi " Yukarı çık, koridordaki sonuncu oda".

Yukarı çıkıp koridorlarda ilerledim. Sondaki kapının önünde durup kapıyı çaldım. 'Gel anne' sesini duyar duymaz odaya daldım. Lisa beni görür görmez çığlık attı. Hemen yanına koşup ağzını kapattım elimle.

"Şşş, çirkin cadı. Benim Yu kwon."

Hemen susup bana döndü. Çok yakındı. Nefesi yüzümü okşuyordu.

" Ne işin var burda?"

Gülümseyip " Senin aşını yapıcam bayan çirkin cadı." dedim.  "Annenden de izin aldım." diye ekledim. Oflayıp yatağa oturdu. Yanına gidip aşıyı elime aldım.

"Acıtıyor mu?" dedim aşıyı göstererek.

Alt dudağını ısırıp " Hemde acayip." dedi.

Aşıyı alıp yanına oturdum. Sağ kolunu uzatıp kafasını diğer yöne çevirdi. Elini sımsıkı yumruk yapmıştı. Aşıyı alıp dikkatlice kolunu tuttum. Pamuğu sürdükten sonra aşıyı yaptım. Ağzından küçük bir inilti kaçtı.  Koluna istemsizce üflemeye başladım. Kendimi küçük çocuk gibi hissediyordum. Lisa bana dönüp gülmeye başladı ama gözlerinden hala yaşlar akıyordu. Meraklı gözlerle bana baktı.

Kayıp AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin