0.9

234 17 8
                                    


Medya : Lisa

Lisa

   Gözlerimi yavaşça aralayıp belime dolanmış kollara baktım. Bi dakika! Belime dolanmış kollar?!

 
Dün ki yaşananlar aklıma gelince irkildim. Ailemin katili buradaydı. Gözlerim kolların sahibini bulunca incelemeye başladım. Dün bana dedikleri aklıma gelince gözlerimi kırpıştırdım. O beni istemişti? Beni seviyor muydu lan?

İç sesimim 'He bayılıyor sana. Kızım sadece diğer kızlar gibi kullanıp atıcaktı seni' demesi ile dudaklarımı büzdüm. Neyse namusum gitmedi en azından dediğimde sırıttım.

Yu kwon: " Bak sen şuna. Geçenlerde beni yataktan iten kız şimdi kollarımda sırıtıyor."

dedi alayla. Gözlerimi pörtletip kaşlarımı çattım ve

"Sana mı sırıtıyom salak? Maydonoz kılıklı." dedim kollarından kurtulmaya çalışarak. 

Beni iyice kendine çekip kulağıma yaklaştı.

Yu kwon: " Sadece kıpırdama. Biraz daha uyumak istiyorum"

Ben: " Tamam bırak ben kalkıyım sen uyu."

Yu kwon: " Sana sarılmak iyi geliyor çirkin cadı. Kal dedim anla."

Gülümseyip cevap verdim.

"Emredersiniz kahraman efendi."

Yu kwon da tatlıca sırıtıp

"Efendi değil efendim." dediğinde uykumu almama rağmen gözlerimi kapattım.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Gözlerimi açtığımda yanımda Yu Kwon yoktu. Yataktan doğruldum. Saate baktığımda gözlerim yerinden fırladı. Saat 3. Ohaaa!

Aşağıdan gelen sesler ile pikemi yana atıp ev ayakkabıları geçirdim. Üstümde akşam giydiğim pembe şortum ve beyaz t-shirtüm vardı. Saçımı yandan toplayıp aşağı indim.

Yu kwon ve yardımcıları olan Betty teyze kahvaltıları hazırlıyorlardı.

Ben: " Günaydın gençlik."

Betty: " Sanada günaydın prensesim."

Yu kwon:" Sanada çirkin cadı."

Gülümseyip yanlarına yaklaştım.

Ben: " Ne yapıyorsun Betty aşkım."

Betty: " Krep yapıyorduk."

Gözlerimden çıkan kalp emojileri ile Betty teyzeye bakarak hevesle sordum.

" Bende yardım ediyim mi?"

Yavru köpek bakışı atmaya başladım.

"Tabi ki. Gel bakalım."

Bi on dakika ardından krepler hazır olmuştu. Yu kwon da baya yetenekli çıkmıştı yemek konusunda. Arada dalga geçmeyide ihmal etmedim tabi.

Masayı toplarken Yu kwon a döndüm.

"Annemler nerede."

Yu kwon: " Akşam olaylardan sonra geldiler. Sen uyuyordun ama. Hallettiğin vampirlerin cesetlerini vampir kuruluna götürdüler. Akşama gelirler. "

Kafamı salladım. Dün olanları düşününce kalbim sızlıyordu. Anne ve babamın katilini öldüremedim.

"Dün... nasıl bir güce sahiptin öyle? Bildiğin ateş çıkıyordu senden!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayıp AlfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin