🚬1🔫

126 9 3
                                    

Ben Rana Tan.23 Yaşında Başkomiserim.Babam ve annem öldü.Kardeşim Uraz ise 17 Yaşında lise son öğrencisi.

   Sabah gözlerimi üstüme dökülen sıcak şeyle uyandım.Hemen baktığımda sıcak su olduğunu gördüm.Uraza sinirle bakınca Uraz Sırıtıp. "Kusura bakma ablacığım.Herkes soğuk su döküyor bende değişiklik olsun diye öyle şey ettim."Diyip odamdan çıktı.Üstümü değiştirmek için dolabın karşısına geçtim.Siyah kot onunda üstüne koyu kırmızı kısa kollu ve deri ceket.

Aşağı indiğimde ağzıma bir şeyler atıp Urazın yanına gittim.

"Ben merkeze gidiyorum.Sende doğru okula."Kafasını tamam anlamında salladı.

"Tamam abla . Görüşürüz."

Kafamı sallayıp odasından çıktım.Evdende çıkınca merkez yakın olduğu için merkeze yürümeye başladım.Merkeze girdiğimde herkes başıyla selam veriyordu.Bende aynı şekilde onlara selam veriyordum.Yanıma amir Hasan gelince ne oldu bakışımı attım."Savcımız toplantı yapacağını söyledi.Toplantı odasına gel."deyip yanımdan ayrıldı.Bende yavaş adımlarımla birlikte toplantı odasına yürümeye başladım.

🔫🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🔫

"NE DİYORSUNUZ SİZ YA"Savcı hanımcìğımız(!)Beni liseye gönderecekmiş.

"RANA başkomiser daha devamı dinlemeden konuşma.Keres Lisesinde bıçakla öğrenci yaralama,uyuşturucu türü şeylere rastladık.Bu işi aslında başkasına verdim ama adamı dövmüşler.İçimizde de en iyi sensin.Bu yüzden seni seçtim.Şimdi eve gidiyorsun , eşyalarını topluyorsun, yatılı okula gidiyorsun."Savcıya bezgince bakıp"Tamam"dedim.Toplantı odasından çıktım.Merkezdende çıkıp doğruca eve doğru yürümeye başladım.

Eve gelince hemen odama yönelip bavulumu hazırlmaya başladım.

Tüm işi bitirdiğimde saat baya geç olmuştu.Kapının çalmasıyla olduğum yerden kalkıp kapıyı açtım.

"Uraz,Hoşgeldin"Uraz içeriye girince bana bakıp tekrar önüne döndü.

"Sen bu kadar erken eve gelmezdin.Ne oldu?"Deyip koltuğa oturduğunda bende yanına oturup bütün olayı anlattım.

"İşte öyle.Keres lisesine mi ne gitcekmişim"Uraz birden gözlerini büyütüp"Hangi sınıfa ?"diye sordu.Bende az düşünüp" 12/A'ydı galiba"Uraz dahada gözlerini büyütünce"Ne oldu oğlum?"diye sordum.

"Hayırlı olsun abla.Benimle aynı lisede ve aynı sınıftasın..."

Herkese Merhabalar

Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın.

Kısa kısa bölümler atacağım😊

🔫🚬🚬🚬🚬🚬🚬🔫🔫🔫🔫🔫🔫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAYAN POLİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin