Game Over!

84 5 2
                                    

Čím začít. Nápad je to v celku dobrý, jen zpracování odpovídá spíš popisu nějaké akční hry, než povídce. Celé mi to přijde napsané ve velkém spěchu. Kapitoly jsou průměrně krátké a sledy událostí jdou rychle za sebou, takže se ani nestíháme seznámit s hlavními postavami. Pro mě podstatné nepřátele (gangstery, kteří zapříčinili to, že je hlavní hrdinka smrťák) povraždí v první polovině druhé kapitoly a v té druhé půlce jí lovec smrťáků zabije jejího přítele vlka. Poté jí oznámí, že se pokusí Perciho (vlka) oživit pomocí lektvaru, ale bohužel je šance na přežití jen 50%. Zbylých 50% znamená smrt jak vlka, tak hlavní hrdinky.
No na druhou kapitolu je to vážně hodně uspěchané. Děj by šel takto uspořádat v případě, že by se jednalo například o osmou či devátou kapitolu. Jelikož bychom si už pravděpodobně oblíbili hlavní hrdinku i jejího vlka, toto pořadí několika v podstatě katastrofických událostí by nás šokoval mnohem víc, než se tomu tak stalo zde, ve druhé kapitole. Celkově většina ,,akcí" (v podstatě všechno, co hlavní hrdinka dělá) mi přijde hodně přitažená za vlasy.
Nyní se vrátím k tomu zabíjení gangsterů - vrahů hlavní hrdinky. Je vážně hodně zvláštní, jak je zabije všechny v jeden den. Poslání smrťáka bych si představovala trochu jinak, než jen vběhnout skrz zeď do místnosti plné lidí a všechny je pozabíjet. Nejzábavnější na tom je, že v moment samotného vraždění si vlastně ani většina gangsterů nevšimla, že celá zadní řada je už mrtvá. No nedovedu si to moc dobře představit. Možná by pomohlo, kdyby autorka lépe popsala celou místnost. Jednak by tím natáhla děj a pak by také podpořila čtenářovu představivost. Určitě by se text také stal čtivějším.

Měla by sis pohlídat i/y a čárky, ale není to nic hrozného.

Každopádně věřím, že toho máš ještě hodně před sebou a všechny případné chyby a nedostatky obstojně vylepšíš. Rozhodně nezahazuj flintu do žita!

Dávám 5/10.

Čaj a doutníček, aneb bez kritiky to nejdeKde žijí příběhy. Začni objevovat