La multi ani HARRY!✌🙈💖🔝😄(capitol scris pe data de 1 februarie.) + MARE SCHIMBAREEE! IRINEI ii schimbam numele!
💓IRINA devine💕ARIA💕! Am decis sa ii schimbam numele. Sper ca va place.***
Eram sigur ca o sa vina pana la urma. Ibiotii dracu, m-au facut sa astept pana acum. Pe hol se auzeau pasi repezi ce se apropiau de camera unde ma aflam.
*POV necunoscuta*-autor
Harry a decis sa se prefaca ca a lesinat stand pe scaun cu capul intr-o parte asteptand ca barbatii sa intre in incapere.
Nu peste mult timp acestia isi fac aparitia. Prin statie-inceperea cinversatiei:
-Domnule Max, prizonierul a ramas fara cunostiinta, ce facem?
- Aruncati gunoiul ala in foc si dupa ocupativa de restul.
-Imediat.
Terminarea conversație.
Cei doi angajati ai lui Max se apropie de Harry incepand sa il deslege de pe scaun. Cand lanturile au fost inlaturate, iar cei doi au vrut sa il ridice pe Harry, acestia au ramas uimiti.
Harry isi ridica capul avand un zambet infricosator pe fata, iar un mic chicot ii paraseste gura. Barbatii se indeparteaza in timp ce scot pistoalele.
In capul lui Harry:
-Hai cretule, preiau eu de aici.
-Nu.
-Stim amandoi ca nu o sa mai rezisti la un glont. Mi-au revenit puterile, da-mi controlul.
Fara alte cuvinte Harry a lasat totul sa se intample de la sine. Muschii au inceput sa se incordeze, pielea devenind alba, venele negre au inceput sa ii apara pe brate, gat si fata. Ochii i-au devenit negri, iar niste ghiare i-au aparut. Scoate un urlet zgomotos apoi incepe sa paseasca apasat inspre cei doi barbati.
Focuri de arma se auzeau, iar gloantele ii patrunzeau pieptul lui Harry. In urmatoarea secunda acesta ajunge langa unul din victime. Il apuca de cap si il ridica de la sol, acesta incercand sa scape de stransoare. Harry, fara sa mai stea pe ganduri ii rupe omului capul apoi il strange in mana sa mare. In mana ramanand creierul si bucati din craniu, corpul neinsufletit cazand pe podea.
Celalalt barbat a incercat sa fuga, dar nu a reusit. Harry la prins de maini si a inceput sa il traga de acestea pana le-a rupt de la umeri, ureltul omului rasunand in incapere. Rasul malefic al lui Harry se auzea in toata cladirea.
-Baieti, cred ca Harry e in regula. Spune Liam, iar ceilalti au aprobat din cap aparandu-le la fiecare un mic zambet pe fata.
Nu inainte ca Harry sa iasa din camera, pe usa intra Max ce tinea in mana o mitraliera.
-Haide idiotule, sa vad ce poti. Il intarata Max pe Harry.
-Hm, nu cred ca eu sunt cel idiot de aici. Vocea sa era groasa si ragusita. Intr-o fractiune de secunda, Max se deplaseaza pana la Harry, datorita puterii pe care a aruncat-o asupta lui. De fata lui Max se lipeste un pumn ca l-a facut sa cada pe podea.
Harry l-a apucat de gat aruncandu-l pe scaunul unde a fost el torturat, si legandu-l.
-Acum, hai sa vezi si tu prin ce "distractie" am trecut eu, jigodie. Zambetul lui Harry era plin de ura. Era infricosator. Sangele ii era prezent pe fata, impreuna cu venele proeminente, ochii ii erau goi, pur si simplu nu puteai sa vezi nimic. Era totul negru. Parul ii era ciufulit si murdar, iar Max era speriat, nu credea ca persoana caruia nu ii stie numele poate sa arate asa. Nu credea ca demonii exista.
Dupa ce a fost legat de scaun, Harry a atasat cateva fire de electricitate de pieptul sau. A dat drumul la aparatul de electricitate la nivelul 4.
-Ce i-ai facut lui Beverly? Incepe Harry. Max nu spunea nimic ceea ce il enerva pe Harry si l-a facut sa porneasca dinnou aparatul, Max tipand de durere. -Te mai intreb inca o data: Ce i-au facut lui Beverly, nenorocitule? Glasul lui l-a facut pe Max sa tresara.
-Nimic, inca. Aparatul a pornit dinnou. Max se zbatea pe scaun, voia sa scape, dar fara reusita.
-Ce ai vrut sa ii faci? Pune Harry o alta intrebare cautand prin sertare niste ace. Dupa ce le-a gasit se indreapta spre scaun si se apleaca incet privindu-l pe om in ochi.
-Asta nu e treaba ta.
-La naiba! Normal ca e dobitocule! In urmatoarea secunda ii trage un pumn in maxilar urmat de multi altii. Harry i-a spart buza impreuna cu arcada, sangele curgand din lovituri. Se apropie incet de urechia lui Max si ii spune: -Acum o sa platesti pentru tot ce ai vrut sa faci. Apoi un chicot mic si bolnav se aude. Nu in mult timp ii infige in piciare acele pe care le tinea in mana, facandu-l pe Max sa isi dea capul pe spate si sa se zbata din cauza durerii.
-Esti b-bolnav...icearca sa ii spuna monstrului din fata sa.
-Iar tu vei fii mort in scurt timp. Harry a inceput sa il tortureze, introducand ace in corpul sau. A inceput sa ii taie degetele, iar apoi l-a taiat pe maini varsand sare peste rani.
L-a dezlegat. L-a dezlegat si l-a obligat sa se puna in genunchi rugandu-l sa il lase in viata. Acesta nu a fost de acord, iar nervii au inceput sa pulseze si mai mult in Harry.
L-a trantit la podea si s-a pus peste el. Fix cand a vrut sa ii mai traga un pumn, Max a inceput sa vorbeasca in timp ce sangele se scurgea din gura lui.
-Ce ti-a facut tarfa aia D-E-M-O-N-U-L-E? Cum de ai ajuns tu sa tii la cineva? Cuvintele aceste il enervau pe Harry.
-Tu, javro, nu ai nici un drept sa vorbesti despre ea! Ai inteles?! Ii tipa in fata apoi il da cu capul de podea.
-Ii e frica de tine...nu te vrea. Cine te-ar vrea? Esti un monstru. Ii scuipa lui Harry in fata, apoi incepe sa rada. Acesta il apuca de gat infigandu-si ghiarele si omorandu-l. Se rigica de pe corpul lui Max. Cuvintele lui il enervase, dar se gandea daca e adevarat? Daca Beverly il crede un monstru?
Acum Harry se afla pe holurile cladirii si omora pe oricine ii iese in cale. Era plin de sange, parul ii era ciufulit si murdar, fara palida si patata de sange si vanatai. Abdomenul era gaurit din cauza gloantelor, mainile pline de sange pana la coate. Arata ca un adevarat monstru. Nu dupa mult timp se intalneste cu ceilalti, iar in urmatoare sacunda puterile lui dispar, se reintoarce la normal, iar durerea isi face aparitia.
-Baieti...acesta a fost ultimul cuvant al sau inainte sa isi piarda cunostiinta. Liam si Zayn l-au carat pana la dubita in timp ce restul se ocupau de cei care inca se mai aflau dupa ei.
Dupa ce lucrurile s-au rezolvat, toti au pornit inspre casa.
*POV Harry*
"Beverly...vin acasa..." asta a fost ultimul lucru la care m-am gandit inainte sa imi pierd cunostiinta.
Si cam atat si in acest capitol. Sper ca sunteti de acord cu mica SCHIMBARE pe care am mentionat-o la inceput.
Follow me+ pareri despre carte+ aprecieri! 💖💕
CITEȘTI
His Love Destroys Everything- Harry Styles[f.f.]
Fanfiction~Demonii exista!~ Harry- un baiat cu un trecut tulburator si plin de durere. Beverly- victima baiatului care vrea razbunare. Demonul lui Beverly este Harry. Un demon plin de ura, dar ceva se schimba in el cu ajutorul fetei. Isi doreste razbunare si...