Capitolul 5

283 13 2
                                    

Continue...

Harry era tarat pana in misjocul camerei langa o masa. A fost lasat pe jos incercand sa se ridice, dar fara speranta, deoarece piciorul unui om l-a pus la pamant. Durerea l-a facut pe cret sa tuseasca. Nu peste mult timp a primit alte lovituri de la acelas om. Miscarile erau prea rapide ca Harry sa le poata evita. Deja era ametit de la atatia pimni in fata si picioare in stomac. Era la pamant. Tipa atat de tare incat ceilalti baieti din celule il auzeau si erau terifiati de zgomotele pe care le provoca. Prietenii lui erau ingroziti.

Harry nu avea ce sa faca... statea si suspina, tusea si tipa. Il durea corpul, fiecare particica din el. Pana la urma omul s-a oprit. La ridicat si la azvarlit pe masa murdara si ruginita. Un firicel de sange a curs din gura intre-deschisa a lui Harry, iar in urmatoarea secunda a scuipat sange. Tusea, nu se mai oprea iar sangele curgea in continoare. Era scarbit de sine, nu ii placea, nu mai suporta durerea.

Omul s-a apropiat de baiat cu un cutit ce avea manerul negru. Harry se uita terifiat la lama rece si taioasa. Se zbatea, dar in zadar. Era legat de masa. Privea cu teama cutitul ce se apropia de el, incerca sa se dea in spate, sa scape...dar toate incercarile sale erau in zadar. Tipa dupa prietenii lui...dupa ajutor dar nu primea nimic. Un lucru il stia sigur. E pe cont propriu.

-Nu, nu...te rog lasa-ma. Te implor. De geaba se ruga baiatul cret de om.

Cutitul a patruns in mana lui dreapta si a parcurs un drum cam lung de la cotul sau pana in apropierea umarului. Urletele si suspinele se auzeau cu ecou prin toata camera. Cutitul I-a mai patruns odata pielea in zona abdomenului lasand o rana adanca. Sangele a inceput sa curda si sa pateze tricoul sau alb si murdar. Sangele se scurgea din mana lui pe masa, iar rana de pe abdomen ii murdarea tricoul. Harry a mai primit cativa pumni inainte ca doctorul nebun sa isi faca aparitia.

-Mai, mai, mai. Am planuri mai cu tine baietas. Rade.

-Lasa-ma sa plec... incearca sa graiasca in timp de tusea si suspina de durere.

-Nu am sa te lasa sa pleci asa usor. S-a intors cu spatele si a luat de pe o tavita o seringa cu un lichid verde-albasteui in mana. Harry era speriat. Tipa si se smucea dar de geaba.

-Nu te apropia..de mine! Se rasteste Harry la el scuipand sange si stropind halatul doctorului care era deja plin de sangele altor persoane. Monstrul care la batut pe bietul baiat la prins de cap fortandul sa nu se mai miste, iar doctorul a injectat lichidul in bratul sau, Harry amortind. Era ametit, simtea cum camera se invadte cu el...totul era in ceata. Nu mai putea sa isi tina ochii descgisi. Durerea si-a facut aparitia mai intens in corpul lui Harry. Mici suspine se auzeau, venele din brajul injectat ii pulsau avand o noanta de un violet inchis... pana cand ochii sai de un verde deschis si ingurerati sau inchis iar abdomenul nu I se mai ridica.

Savantul a decis sa il mai lase pe baiat inca putin, poate isi revenea. Dar nu a fost sa fie. Era deja palid, vanataile de la inchsieturi vizibile, sangele intarit pe ranile sale si pielea rece. A cerut sa fie ars deoarece nu mai avea ce sa faca cu corpul sau neinsufletit.

In momentul cand s-au apropiat de el ca sa il ridice de pe masa ochii baiatului s-au deschis. Erau o noanta de un negru intunecat ce te amortea. A prins mana unuia dintre barbati acesta uitandu-se mirat si terifiat la el. Harry pare mult mai puternic si demonic. In interiorul sau se afla numai ura, dispret, furie. I-a rupt mana omului apoi l-a sugrumat pana a ramas fara aer.

Asa a facut si cu ceilalti. I-a omorat cu sange rece, pe toti. Doctorul nebun a scapat facandu-l pe Harry sa innebuneasca si sa urle de furie. Era plin de sange, dar nu sangele sau si cel al victimelor. Venele pulsau pe el, statura sa acum era diferita, mult mai puternic. In jurul lui se aflau numai cadavre, sange si un miros oribil. Medicamentul injectat in el si-a facit aparitia in corpul sau facandu-l mult mai puternic, infricosator, nemilos, demonic, dar avea si un defect...il facea nebun, psihopat.

-Acum a inceput adevaratul cosmar, cel creat de mine! Spune pe un ton grav si ragusit ce il facea sa para mai dur de cat era.

A iesit din salon. Mergand cu pasi grei spre celula prietenilor sai. Cand l-au vazut au fost uimiti, fericiti dar si putini infricosati. Nu le venea sa creada ce prietenul lor este bine. Cand le-a dat drumul s-au luat in brate. Harry le-a spus tot in timp ce ieseau din cladire. Baietii au decis sa il ajute asa ca au inceput sa se pregateasca. Au lucrat pt o firma necurata unde au luat bani, au furat.

Aveau bani si posibilitati. Au inceput sa munceasca, toti inafara de Harry. Era un om normal cand te uitai la el, dar cand se infuria verdele ochilor sai disparea si devenea un monstru, un demon. Toti au decis sa il caute pe doctor, dar nu au reusit pana cand au aflat mai multe lucruri despre el.

Au inceput sa traiasca 'normal'. Au mers la sala, au facut lucruri ilegale, iar cu ajutorul locurilor de munca si a lui Harry nu au fost niciodata prinsi. Harry omora din placere, adora sa vada oamenii suferiind.

>Prezent<

Ajuns acasa, Harry a inceput sa spuna planul sau celorlalti. Trebuie sa o rapeasca pe Beverly, sa o aduca in casa lor ajungand intr-un final o jucarie.

POV Beverly

O Doamne, ma doare burtaaa! De ce am mancat asa mult? Ambalaje de la dulciuri erau aruncate pe jos iar eu cu Riky stateam tolonite pe canapea plangundu-ne de mila.

-Beverly, stii ce ar fii ciudat?

-Ce?

-Sa avem una din noi casa bantuita. Chicoteste.

-Esti nebuna? O intreb eu razand.-Nu exista fantome. Acum...nu prea sunt sigura de ce spun. Adica, in casa mea apare un nemernic cand vrea si nu stii daca e uman. Am mai stau cu Riky sa povestim pana cand a trebuit sa plece acasa. Am inceput sa strang mizeria provocata de mine si de nebuna mea prietena. Dupa curatenie am urcat repede sus ca sa pot sa imi fac o baie lumga. Am lasat apa sa curga in timp de spumantul de baie isi facea treaba.

Am intrat incet in apa fierbinte adancimdu-mi mai mult corpul in ea si in spuma. In baie mirosea a miere datorita spumantului. Relaxata mi-am lasat capul pe spate. Am simtit cum doua brate ma imbratiseaza, in urmatoare secunda am deschis ochii ca sa vad ca nu era nimeni si nimic langa mine.

-Imaginatie prea bogata...mormai eu. Am iesit din baie nu inainte sa ma clatesc. Am imbracat pijamalele calduroase si am iesit din baie. M-am aruncat im pat iar somnul m-a cuprins imediat.

Eram iar pe acel camp singura si speriata. M-am ridicat in picioare si am inceput sa merg. Ma simteam urmarita, privita mai exact. Nu era nimeni in jurul meu. Unde ma uiram vedeam numai campul ce se intindea la nesfarsit. Am simtit o adiere calda pe ceafa mea ceea ce m-a facut sa tresar. Imi era frica sa ma intorc. Doua maini au apucat mainile mele miscandu-se incet in sus si in jos. Am fost rotita iar in fata mea aparand el, avea o fata neutra, nici o expresie pe ea. A inceput sa umble in spatele pantalonilor scotand de acolo un cutit. La vedea lui am incremenit. El a inceput sa rada ca un dement apropiand cutitul de nine...

Inainte sa mai faca ceva m-am trezit. Totul parea asa real. Respiratia mea era sacadata. Am inlaturat cu ajutorul palmei mele transpiratia de pe frunte si am inceput sa ma uit prin camera ramanand cu privirea la persoana ce statea in tocul usii.

Am clipit de cateva ori sperand ca o sa dispara si ca am avut o halucinatie, dar nu era asa. Statea pur si simplu si ma privea. M-am uitat repede la ceas ce imdica ora sapte apoi iar la el. La intersecria dintre privirile noastre am imcremenit. Avea ochii intunecati, fata sa nu arata nici o expresie... era la fel ca in vis dar acum nu ne aflam pe camp si in camera mea.

-Ce faci tu aici? Il intreb incercand sa ma ridic din pat.

Pam
Pam
Pammm... sper ca va place.
Follow me please.

Lasati un comentarii daca va place cartea si capitolul.

Pareriiii!?:))

Va pup si sper sa steangem si mai multe cizoalizari si voturi. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

P. S. Va rog mult de tot sa adaugati cartea in biblioteca daca va place, multumesc!
Scuze pentru greseli, nu am foarte mult timp ca corectez tot. Sper ca intelegeti.

His Love Destroys Everything- Harry Styles[f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum