Capitolul 19

248 16 8
                                    

Stiu ca va opresc puțin din citit, dar e important. Vreau sa va mulțumesc și ca va spun ca nu o sa ma opresc din scris și cartea va continua cu multe intamplari. Sper sa strângem cat mai multe voturi și vizualizări. 😘💋❤
Acum va las sa citiți,  dar înainte de astea vreau sa a mai rog sa citiți fiecare anunț de la sfârșitul capitolului și cele publicata pentru ca sunt importante. 😄
Mulțumesc!!!!!

Beverly stătea pe canapea cu genunchii la piept și se uita în gol. De doua zile nu au găsit nimic, nici măcar un indiciu. Ii era frica de ceea ce i sa intampla acum lui Harry. Îl voia lângă ea. Îl voia pe băiatul ca parul ondulat și mătăsos, cu ochi verzi și pătrunzători. Ceilalti stăteau, nu știau ce sa mai facă ca sa găsească ceva. În usa se aude o bătălie. Zayn fiind în picioare merge spre aceasta și o deschide.

În fata ușii stătea o fata înaltă,  cu par șaten deschis și ochi căprui. Purta o bluza în dungi albe și negre, niște pantaloni negri și niște adidași roz în picioare. În mana avea o geanta ce părea grea. Era frumoasa, machiajul nu era exagerat, chiar era frumoasa. La vederea lui Zayn aceasta zâmbește la fel făcând și acesta.

-Bună Zayn, ce faci? Îl întreabă.

-Pai... stateam cu ceilalti. Intra Irina.

-Mersi. Si Niall unde es- mult termina de terminat propoziția căci îl vede pe blond cum iese din bucătărie cu un biscuite în gura și altii în mana împreună cu o ciocolata.- Niall! Îl striga iar acesta când o vede se întoarce spre ea. Ii cad dulciurile din mâini și gura și o ia pe Irina, iubita lui, în brate. O tine strâns în brate pana când se îndepărtează unul de celalalt.  Ceilalti se uitau la ei zâmbind pentru un moment uitând de Harry. Doar Beverly stătea și ii privea fără nici o expresie. O durea tot corpul inclusiv capul. Avea buzele uscate și fata palida plina de lacrimi la fel de uscate. Ochii ei nu mai luciau ca înainte,  toată frumusețea ei s-a transformat în tristețe.

-Ma bucur asa mult sa va vad pe toți iar! Exclama Irina. La vorbele ei Beverly se încrunta. Nu sunt chiar toți aici...

-Si noi ne bucuram.

-Humm, dun, unde e omul "le știu pe toate", Harry. Toți se uitau unul la altul apoi privirile lor căzând în pământ.  Niall se desparte ușor de Irina.- Ce, ce s-a întâmplat? Un oftat lung se aude de pe canapea urmate de niște suspine îndurerate.  Elena și Gigi se duc repede la Beverly care începuse iar sa plângă. Toți știau ca Beverly e cea mai ranita știau ca ii e dor de el. Fetele încercau sa o calmeze în timp ce Niall și ceilalți ii explicau Irinei tot.

-... si de doua zile cautam în continuu și nu găsim nimic, săraca Beverly e in starea asta de atunci și noi nu știm cum sa ajutam. Termina de spus Niall. Irina trece pe lângă ei și se îndreaptă spre Beverly. Își face loc lângă ea si ii prinde mana în ale sale. Aceasta își ridica privirea și o privește în ochi. În acel moment Irina i-a văzut durerea ce o pătrundea pana și pe ea. Vedea tristețea în interiorul corpului micuț al lui Beverly.

-Hei, hei, nu mai plânge.  Știu ca sunt noua în tot și ca nu ma cunoști,  dar eu ii cunosc pe băieți și știu bine ca Harry o sa se întoarcă,  o sa il gasim. Iti promit. Irina incerca din răsputeri sa o încurajeze și sa o facă sa se simtă mai bine.

-Mersi.

-Acum tu trebuie sa mănânci ceva, deci, Gigi, du-te cu ea la bucătărie și tu Elena. Ajutat-o sa își revină.  Niall, tu și cu mine ne ocupam de calculatoare, iar voi ceilalti căutați în dosare, în toate dosarele despre tipul asta Max și toate locațiile lui. Trebuie sa il gasim. Ceilalti nu au mai spus nimic. Au aprobat, iar căutarea a început.

His Love Destroys Everything- Harry Styles[f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum