Barışı şirkette bıraktıktan sonra eve sürdüm. Duş alıp üstümü değiştirmeliydim. Hastaneye gittiğimden beri aynı kıyafetlerleydim.
Evin önüne geldiğimde arabayı durdurdum. Evin kapısı aralıktı. Arabada ki silahı alıp indim. Sessizce içeri girdim. Etrafa baktığım da hiçbir yer dağılmamıştı. Üst kata çıktım. Siktirr ..
Çalışma odama koştum. Çekmeceyi açtığımda içinde ki belgeler yoktu. Silahı alıp en uzak koltuğq attım. Ve duvara yaslanıp yüzümü kapattım. Belgeleri alıcak tek bir insan vardı . O da oğuzhandı. Sevdiğim kadının babası. Ve ezeli düşmanım. Kızını bulmamı asla istemiyordu. Odadan çıkıp kendimi duşa attım. Ilık su bedenimi gevşetiyordu. Gözlerimi kapattım. Anılar belirdi.
Göktelenin üstünden ayaklarımızı sarkıtmıştık. Gülümseyip çikolata yiyordu. İstanbul manzarası çok güzel görünüyordu.
"aşkım beni ne kadar çok seviyosun " diye sordu . Cevabını. Biliyordu.
" Seni sonsuzluk kadar seviyorum bitanem "Gözleri dolmuştu. Suyu kapatıp çıktı. Hâla inanamıyordu olanlara. Odasına gidip dolabı açtı. Eline geçenleri giydi. Umursamıyordu çünkü ruhu yoktu . Sadece nefes alıyordu. Masanın üstünde ki anahtarı alıp çıktı . Bara girdiğinde keskin alkol kokusu genzini yaktı. Yukarı kata çıkıp masasına oturdu. Barış onu görünce dudaklarını emdiği kızı itip onun yanına ilerlemeye başladı. Adam dağılmıştı. Elinde ki tek umududa gitmişti. Elinde ki içkisini yudumladı.
" çağan noldu "
"Oğuzhan iti belgeleri almış. Son umudum da gitti barış "
Elinde ki içkisini bir dikişte bitirdi.
Yanlarına iki kız yanaştı. Onlara bakınca sadece midesi bulanıyordu."Barış eğlencen bitince eve gelirsin ben gidiyorum . yarın gidiyoruz unutma "
"Tamam kardeşim "
Arabamı çalıştırdım.
Bahardan
Hastaneden taburcu olmuştum .Gültenin arabasına binmiştim. İzmirde oturuyordum. Ve buraya gelme sebebim teyzemi ziyaret etmekti." bahar yanlız adam baya yakışıklıdi "
" kızım saçmalama nerdeyse ölüyordum "
Dediklerimi umursamayıp yola baktı . ünüversite son sınıftık. Mimarlık okuyorduk . Bu yılda stajım vardı.
Ailem trafik kazasında ölmüştü. Bundan 2 yıl önce . Sadece Gülten vardı. Gözlerimi kapatıp kulaklıklarımı taktım. Yorgun hissediyordum.İzmire gelmiştik. Gidiceğimiz otel hazırdı. Sanırım adamlarla aşağı ki barda buluşucaktık.Odaya girince barış yatağa kuala gibi sarıldı.
"Abi çok iyi ya ""Oğlum gevşeme de kalk yemek yiyelim "
Beni onayladıktan sonra sipariş verdik. Saat henüz 7 idi . Kapı çalıyordu.
" barış kapı "
" çağan kapı "
Ona hâla dik dik baktığımı görünce gidip kapıyı açtı. Siparişleri getirmişlerdi. Hızla yiyip hazırlanmaya başladık. Saat sekizdi. Otelin barına ilerledik. Bara ilerlediğimizde parti yapıldığını gördük. Barışla iş için gelen adamların yanına ilerledik.
"Hoşgeldiniz çağan bey "
Baş selamı verip oturdum. İşle ilgili konuşmaya başladık. Doğum günü şarkısıyla piste baktık. Bu oydu. Arabayla çarptığım kız. Sarı saçlarını salmış ve mini siyah elbise giymişti. Yanında gördüğüm arkadaşının doğum günü olmalıydı. Barışa baktığımda oda şaşırmıştı. Baharın gözleri bizi buldu ve gülümsemesi soldu.Medya Bahar karakterlere hâla karar vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimde Ki Duman
RomanceHerzaman kadınlar mı aşık olur ? Hep onlarmı bekler. Yataklarına girdiklerinde onlarmı gözyaşı döker. Yüzlerine hep bir gülümseme takıp onlar mı mutluyum imajı verirler. Bir adam düşünün,harika bir işi var . Çok yakışıklı ve zengin. Ailesi tanınan...