- Evvet ben bored senpay ve açılış konuşması felan beceremeyeceğimden hadi okuyun.
Her taraf duman kaplıydı. Beklediğimiz odanın küçük camından yağmur yağdığını görebiliyordum. Evimize yakın sığınaklardan birinde beklememiz söylenmişti. Abilerimin yanına gitmek istiyordum, ama çoktan güçlerini kullanabilen Rai ve Ron abim bizi korumak için dışarıda bekliyordu ve bana ne olursa olsun ikiz kardeşlerimin yanından ayrılmamamı söylemişlerdi. Usui abim ise camdan dışarıyı izliyor ne sorarsam sorayım cevap vermiyordu. Rin ve Ran ise sanki hiçbir şey olmuyormuş gibi uyuyorlardı. Böyle söyleyince ailem çok karmaşık gibi oluyor, değil mi? Aslında zaten öyle. Yapabilecek hiçbir şeyim olmadığından ailemi bir gözden geçirebilirim diye düşündüm. Anne-babam Sakiwolf ailesinin -önemli lanetli ailelerden biri, sanırsam çete gibi birşey?- başındaki kişilerdi, bu yüzden lanete sahip çocukları olması onlar için iyi olacaktı. İlk doğan Rai abim şuan 15 yaşında ve lanete sahip, 2. Abim Ron şuan 12 yaşında ve lanete sahip değil, 3. Abim Usui 9 yaşında ve lanete sahip, 4. Kardeş olan ben lanete sahibim, 5 ve 6. Kardeş olan ikizler yani Rin ve Ran lanete sahip değillerdi. Ben bunları düşünürken dışarıdan sesler gelmeye başladı. Usui abim kapıyı açıp baktığında dışarıda anne ve babamın Rai ve Ron abimle konuştuğunu gördük. Rai abim bize ters bir bakış attı. "İçeri girin!" Rai abimden oldukça korktuğumdan hemen uyuyan Rin ve Ron un yanına döndüm. Yaklaşık 20 dakika sonra bir bağırma sesi duyuldu, annemin sesine benziyordu. Usui abime sesin annemin sesine benzediğini ve bakmamız gerektiğini söyledim. "Sen burada kal bir bakıp geleceğim " dedi. Usui abim gittikten yaklaşık 20 dakika geçmesine rağmen hala geri gelmeyince yavaşça kapıyı açtım. Gördüklerime inanamıyordum. Annem karnına bir bıçak saplı şekilde yerde yatıyordu, ve babam da öyle. Rai ve Ron abimin üstleri kanlar içindeydi. Birdenbire babamın sesini duydum. "Sakiwolfların ilkesi her ne olursa olsun , kimi feda ederseniz edin güçlü kalmaktır. "
Gözümü açtığımda hala gece oldugunu gördüm. Niye durduk yere 8 yil önce olan birşeyi rüyamda görmüştüm ki? Hem 6 yaşımı neden bu kadar net hatırlıyordum? Aynı zamanda etrafa baktığımda normalde yaşadığım evde olmadigimi gördüm. Yanımda bir adam vardı ve kim olduğunu bilmiyordum. "Uyandınız mı Yamaru-sama??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakiwolf laneti?
FantasyDoğa üstü güçlere sahip insanlara 'savaşçı' denir. Büyük bir savaşçı topluluğunun varislerinden biri olan ve diğer varislerden daha güçlü olmayı hedefleyen bir kızın; somurtkan ve aksi bir çocukluk arkadaşı, tuhaf bir doktor, onu ne olursa olsun k...