Yatakta bir o yana bir bu yana dönmektende sıkılmıştım. Daha dün Kaanla aynı sınıfta olmamıza delirecek kadar sinirlenirken bugün Bartu yüzünden boşvermiştim. Gerçekten güzel bir gündü. Mükemmel bir gün... Okuldan sonra Bartuların grup ve bizim grup bir kafede takılmıştık. Bartu ve bende yakınlaşmıştık bu sayede numaramıda istemişti ve şu anda Bartuyla whatsapptan mesajlaşıyorduk. Bu arada bizim sap kızlar , Bartunun grubundaki sapları kapmıştı bile. Hatta "Meteorlar" diye bir wp grubumuz bile vardı. Bütün gece boyunca orada konuşmuş dedikodunun dibine vurmuştuk. Bunları düşünürken uykuya yenik düştüm ve gözlerimi kapadım. Şu an kantinde Gölgeyle oturmuş kahve içiyorduk. Kendime itiraf edemediğim şeyleri Gölgeye anlatmaya karar verdim ve Gölgeye doğru döndüm. O ise beni hiç şaşırtmamıştı telefonda biriyle mesajlaşıyordu. Arsızca öne uzanıp kime yazdığına baktım. Dorukla konuşuyorlardı. Kantinde kahve içtiğimizi söyleyip onlarıda davet etmişti. Birazdan Bartuda gelecek diye bağırarak dans eden iç sesime hak verip üstümü başımı düzeltmek için tuvalete doğru ilerlemeye başladım. Köşedeki bir kız grubu dikkatimi çekti. Aç kurt gibi bana bakıyorlardı. Biraz daha dikkatli bakınca bu kızın bizim sınıftan olduğunu anımsadım ve onu takmadan lavobaya girdim. Aynanın karşısına geçip kazağımı düzelttim birazda saçlarıma şekil verdim ve hemen dışarı çıktım. Kız tam önümde durup beni geriye doğru itti. Ben bir adım gerilerken o da bir adım öne gelmişti.Arkasına dönüp yanındaki kızlara "kapıda durun" deyip kapıyı hızlıca kapattı. Bu kız kimdi ? Derdi neydi ? Bunların cevaplarını bilmesemde iyi bir dayak istiyordu ve ben bugün ona istediğini verecektim."Derdin ne ?" diye istemsizce bağırmıştım. "Sadece tanışmak istiyorum canım bu kadar gerilme" demişti o iğrenç ses tonuyla. Ben de sesimi onun gibi yaparak " tanışalım canım ben Gece ve ayrıca gerildiğim yok" diyip biraz sırıttım. Kız daha fazla kendini tutamadı ve " neye sırıtıyosun sen ya " diye bağırmaya başladı. " Neye sırıttığımı gerçekten öğrenmek istediğini sanmıyorum ama madem istiyorsun söyleyeyim canım birazdan yüzün tanınmıcak hale geldiğinde yanında kimin olacağını düşünüyorum ve malesef bu da sırıtmama sebep oluyor" deyip bir kahkaha patlattım. Kız kendini frenleyip " Ben İyem" dedi ve hemen ardından ekledi"KONUMUZ BARTU!". "Bartuyu kaç yıldır seviyorum fakat o benden nefret ediyor... O orospu Hazanla çıktı ama bana bakmadı bile. Fakat sanada Hazana davrandığı gibi davranıyor ama şunu unutma ki İyem Deniz yaşadığı sürece sen ve Bartunun olmama ihtimali bile olmiyacak" dedi ve kapıyı açtı. O sırada kolundan tuttuğum gibi onu duvara çarptım. Ardından saçlarını çekerken karın boşluğuna yumruğumu geçirdim."Ahh". Orospu öyle zevkle inlemişti ki eminim kendini Bartunun altında hayal etmiştir. Bunlar daha çok gözümü karartırken İyemi yere fırlattım ve sayamadığım kadar çok tekmeledim. Kulağına eğilip "BARTU BENİM" diyerek çıkıp gittim. Kantine geldiğimde Bartu,Doruk ve Gölge oturuyorlardı. Bende Bartunun yanına geçip oturdum. Öğle aramızı böyle değerlendirmiştik. Dersteyken İyem bana ve Bartuya kötü kötü bakıyordu zil çalar çalmaz dibimizde bitmişti zaten. Cırtlak sesiyle"Bartu biraz konuşabilirmiyiz?" dediğinde kulaklarımı kapamamak için kendimi zor tutuyordum. Bartu cevap verme gereğinde bile bulunmadan yavaşca ayağa kalkıp kapıya doğru gitti. Geri döndüğünde ise kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu resmen. Yanıma oturup "Demek İyemle kavga ettin daha ikinci gününde" dedi. Tamam,bu kadar yeterdi.Sinirle ayağa kalkıp İyemin üzerine doğru gitmeye başladım. "İyem" diye bağırdığımda bütün herkes bana bakmaya başlamıştı onlara aldırmadan "Demek dayak yediğini anlatacak kadar küçülüyorsun" diye bağırdığımda sınıftan"Ooo" sesleri gelmeye başladı. İyemde durmuş karşımda bana bakıyordu. Sonunda bir adım öne geldi ve "Sanane" diye bağırdı. Bu kız beni katil edicekti ya bi de sanane diyor. Şu sıraları kafasına geçirmemek için zor tutuyordum kendimi. Yaklaşık bir 15 dakika bu şekilde tartıştıktan sonra İyem küfür etmeye başladı. Üzerine yürürken "Senin dilin fazla uzadı ama" diye söyleniyordum. Saçlarına yapıştığımda "BARTU" diye çığlık attı,bu beni daha da sinirlendirirken İyemi gene duvara fırlattım. Bartu gelip bir bana bir İyeme baktı ve sonunda "YETER LAN" diye bağırmaya başladı. Ama onu dinlemeyecektim.Tam ağzımı açmışken demir kadar güçlü kollar belime sarıldı ve beni geriye doğru çekti. "İyem siktir git sende şimdi" diyerek kükredi. Ardından beni bir anda kendisine çevirip dudaklarımı dudaklarıyla örttü.
KEYIFLI OKUMALAR ¤
Arkadaşlar lütfen okuyanlar oy verip görüşlerini bildirebilir mi ? ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUSTA YANANLAR (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGece... Ani bir taşınma kararıyla Ankaraya gelir ve hayatın gerçek yüzüyle tanışmaya başlar. Bartu...Erez ailesinin tek veliahtı. Onun için her şey eğlence. Peki her şey mükemmelken babasını kaybetmesi onu nasıl etkiliyecek? 18 yaşındaki bir genç bu...