14

294 35 30
                                    

Yuju'nun ağzından;

Zil çalınca kütüphaneden çıkıp çantamı almak için sınıfa doğru yürüdüm. Sınıfın kapısına vardığımda Bayan Kim sınıftan çıkıyordu. Öldürücü bakışlar attı ve "Yok yazdım sizi!" diyerek kahkaha attı. Omzumun üstünden arkama baktığımda Jungkook'un arkamda olduğunu gördüm.

Arkasını dönmüş koridorda ilerleyen Bayan Kim'e bir uçan tekme atmak istedim ama Jungkook vardı. Sınıftan hunharca çıkan insan görünümlü yaratıklarla mücadelemin sonucunda kendimi sınıfa atabilmiştim. Sınıfta birkaç kişi dışında Eunha, Jimin, ben ve Jungkook kalmıştık.

Sırama çantamı toplamak için yanaştığımda kendi masasının üstünde oturan Eunha konuştu.

"Yok yazmaması için ısrar ettim ama biliyorsun..."

Gülümsedim "Boşver."

Çantamı toplamam bittiğinde sırtıma taktım ve Eunha'ya elimiz uzattım. O da elimi tutarak oturduğu masadan zıpladı. Kapıya doğru giderken Jungkook'un elleri cebinde boş boş bize baktığını gördüm.

Kafamı sallayarak "Ne?!" dedim. Sesim biraz cırtlak çıkmıştı. Bişey demeden sınıftan çıktı. Peşinden de telefonuyla uğraşan Jimin.

Jungkook'u seviyordum. Ama onu beni sevip sevmediğini bilmiyordum. Belki onun sevdiği kız olamazdım ama aramızda bir iletişim olsun isterdim. Ne olsa razıyım.

Eunha 'ne oldu?' der gibi baktığında 'sonra anlatırım' bakışı attım.

Okul çıkış kapısına geldiğimizde evlerimiz zıt yönlerde olduğu için vedalaşıp ayrıldık.

Otobüs durağına yürürken adımı duymamla durdum. Arkama baktığımda seslenen kişinin Seok Min olduğunu gördüm. Adımlarını hızlandırıp bana yetişti. Naber iyi falan diye sohbet ederken numarasını alıp almadığımı sordu. Aptal Jungkook vermemişti. Gerçi ben sormamıştım.

"Almadım." dedikten sonra telefonumu çıkardım ve ona uzattım. Yine sağdan soldan Jungkook'un fışkırması tehlikesine karşı etrafı kontrol ettim.

Salaktı falan ama iyi çocuktu. Gözlerimin önünde sallanan el ile düşüncelerimden sıyrıldım. Seok Min telefonumu uzatıyordu. Aldım ve eteğimin cebine sokuşturdum. Durağa varınca otobüs gelene kadar benimle bekledi. Otobüs geldiğinde veda ettim ve otobüse bindim. Benimle birlikte birsürü öğrenci biniyordu. Yine sıkış tepiş bir yolculuk başlamıştı. Telefonuma gelen bildirim sesiyle kakaotalk uygulamasına girdim.

Jeonjkook: seçmelere kaydoldum

Kawaiiju: gerçekten mi

Senin adına sevindim

Jeonjkook: sözünü tutcaksın

Kawaiiju: tamam

Bişey sorcam

Gerçekten merak ediyor musun?

Jeonjkook: evet

İster istemez sana alıştım

O yüzden merak ediyorum

O günü bekliyor olacağım

ROUGH -YuKook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin