25

190 17 58
                                    

Yuju güneşin gözlerini acıtmasıyla uyandı. Yatağı ilk defa çok rahat hissettiriyordu. Hiç kalkmak istemedi ve biraz daha sokuldu. O sırada yanında hissettiği bedenle aniden yataktan fırladı. Yanında bir adam yatıyordu.

Yuju çığlık atmaya başladı. Genç adam da uyandı. Yuju hala çığlık atıyor saçlarını çekiştiriyordu. Adam yataktan kalktı ve ona doğru yürüdü. Yuju havaya tekmeler atmaya başladı. Adam tekmelerden kurtularak eliyle Yuju'nun ağzını kapattı.

"Bağırmayı kes. Bişey olmadı. Beni hatırlamıyor musun?"

Yuju kafasını olumsuz anlamda salladı. Daha sonra biraz düşündü. Dün olanları ve adamı hatırlamıştı. Onun sakinleştiğini anlayan genç adam elini çekti ve odadan çıktı.

Yuju yerdeki çantasından telefonunu çıkardı.

Annem 20 cevapsız arama
Eunha 57 cevapsız arama 10 mesaj
Jungkook 35 cevapsız arama 9 mesaj
Jimin 5 cevapsız arama

Yuju mesajlara tıkladı.

Eunha: yuju ne oldu 12.36

Neden birden gittin 12.36

Nerdesin 12.40

Yuju lütfen telefonlarımı aç 12.45

Eve mi gittin 13.08

Eve gitmemişsin 18.15

Annen meraktan delirdi 18.15

Yuju lütfen aramalarıma cevap ver 18.17

Ya da mesaj at 18.17

En azından reddet 18.17

Başına bişey geldiğinden korkuyoruz 18.18

Yuju lütfen 18.18

Jungkook: yuju 12.40

Nerdesin 12.40

Lanet olsun Yuju aç şu telefonu 12.43

Evine gittik seni sormak için eve de hiç gitmemişsin 18.24

Umarım başına bir şey gelmemiştir 18.24

Başına bir şey gelmediyse daha çok kızıcam 18.25

Nasıl böyle habersiz ortadan kaybolursun 18.25

Bizi hiç umursamıyorsun değil mi ne halde olduğumuz seni ilgilendirmiyor 18.25

Neden bu kadar bencilsin?! 18.25

Yuju gözlerini devirdi. Rehbere girdi ve annesini aradı. Ona durumu yalanla karışık açıklamaya çalıştı. Annesi çok kızmıştı. Telefonu kapatıp çantasını omzuna astıktan sonra odadan çıktı. Daha sonra aklına gelen şeyle odaya tekrar girdi ve yatağı topladı.

Koridorun ucundandaki odadan sesler geliyordu. Orası mutfak olmalıydı. Yuju oraya doğru yürüdü. Tahmini doğru çıkmıştı. Genç adam tezgahta bir şeyler hazırlıyordu. Yuju sandalyelerden birini çekti ve oturdu.

"Neden beni evime götürmedin?"

"Çünkü uyuya kalmıştın."

"Peki neden aynı yatakta yatıyorduk?"

Elindeki işi bırakıp şaşkınca Yuju'ya döndü.

"Ne yani sen benim yatağımda yatarken ben koltukta mı yatsaydım?"

"Genelde filmlerde öyle olurdu." diye mırıldandı Yuju.

"İsmin ne?"

Genç adam da masaya oturmuştu.

"Yuju. Senin?"

"Wonwoo."

Yuju masadaki şeylerden yemeye başladı.

"Teşekkür ederim."

Wonwoo güldü. "Ne için?"

"Bilmiyorum. Sadece teşekkür ederim. Dün bana içki aldın. Borcum ne kadar?"

"Saçmalama. Para ödemene gerek yok."

Yuju 'emin misin?' der gibi baktı. Wonwoo gülerek kafasını salladı. Yuju buna sevinmişti. Zaten para ödemek de hiç istemiyordu.

Ağzına birkaç şey daha sokuşturduktan sonra masadan kalktı. "Okula gitmem gerek. Geç kalıcam."

"Seni bırakabilirim."

Yuju hayır anlamında kafasını salladı. Aceleyle evden çıktı. Başı biraz ağrıyordu. Çantasındaki ağrı kesiciden içti. Apartmandan çıktığında burayı tanımıştı. Daha önce bir arkadaşı buralarda oturuyordu. Aşağı doğru yürümeye başladı. Anayola çıkınca duraktaki otobüse koştu.

***

"NERDEYDİN SEN?!"

Yuju bağıran Jungkook'u umursamamaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Jungkook onu kolundan tutup banka ittirmişti.

"Seni ne kadar merak ettik haberin var mı? Hadi biz neyse. Anneni de mi düşünmedin?"

Yuju bir şey demeden ona bakıyordu. O sırada Eunha ve Jimin de koşarak geldiler. Eunha Yuju'ya sarıldı.

"İyi misin? Nerdeydin?"

"Bir arkadaşımdaydım. Merak etme."

"Haber vermek çok mu zor?"

Tekrar araya Jungkook girmişti. Yuju'nun cevap vermesine fırsat vermeden devam etti.

"Gerçekten sana inanamıyorum. Çok değiştin. Eski Yuju değilsin sen!"

"Ben mi değiştim? Siz peki? Siz değişmediniz mi? Gerçekten hiçbirinizle uğraşmak istemiyorum."

Yuju banktan kalktı ve yürümeye başladı. Jungkook onu kolundan tutarak durdurdu.

"Eğer gidersen Yuju...her şey biter."

Yuju omuz silkti. Ve kolunu Jungkook'dan kurtarıp yürümeye devam etti.



Elimde 3 bölüm vaaaarr 😄😄

ROUGH -YuKook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin