Μια απρόσμενη επίσκεψη

2.7K 76 0
                                    

Η Εμμανουέλα ήταν μόνη της στο σπίτι ώσπου ήρθε το βράδυ.Ήταν αρκετά κουρασμένη δεν είχε κουράγιο να κάτσει μέχρι αργά,έτσι έπεσε από νωρίς στο κρεβάτι.Ξαφνικά ένας θόρυβος ακούστηκε,σαν κάποιος να έσπασε το τζάμι και να μπήκε στο σπίτι.Εκείνη έτρεξε με ένα ξύλινο αντικείμενο στα χέρια της να δεί τι έγινε.Ξαφνικά ένας άντρας ντυμένος στα μαύρα πετάγεται απ' το πουθενά και χτυπάει την Εμμανουέλα στο πρόσωπο.Προσπάθησε να τον χτυπήσει και εκείνη αλλά τελευταία στιγμή της αρπάζει το χερι και της το σφίγγει ώστε να μη τον χτυπήσει.Έπειτα την πετάει πάνω στο τραπέζι του σαλονιού της σκίζει το πάνω μέρος των ρούχων της,εκείνη τον κλωτσάει στο στομάχι και αρχίζει να τρέχει προς το δωμάτιο.Αυτός ήταν από πίσω της.Την κυνηγούσε.Με το που μπαίνει στο δωμάτιο εκείνη την ίδια ακριβώς στιγμή μπαίνει και αυτός μεσα...την χαστουκίζει με έντονο μίσος και την πετάει στο κρεβάτι και συνέχιζε να της σκίζει και τα υπόλοιπα ρούχα της...φώναζε συνέχεια βοήθεια η Εμμανουέλα αλλά ποιος να την ακούσει...Όταν την είχε μπροστά του μόνο με τα εσώρουχα της με εκείνη χωρίς να μπορεί να αντιδράσει τότε ήρθε η κακιά η ώρα...άρχιζε να την χτυπάει πολύ άσχημα και ταυτόχρονα να την βιάζει...η καημένη υπέφερε στον πόνο.Ούρλιαζε,υπέφερε,δε μπορούσε να κάνει τίποτα.Ξανά και ξανά αυτός στις ίδιες πράξεις δίχως σταματημό.Ήθελε να την σκοτωσει για τα καλά.

Την ίδια στιγμή ο Γιάννης καταφθάνει στο σπίτι ανοίγει την πόρτα για να μπεί ακούει ουρλιαχτά και φωνάζει <<ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ;>>.Τρέχει γρήγορα στο δωμάτιο να την βρεί μα τότε ήταν αργά.Βρίσκει την κοπέλα του γεμάτη πληγές,αίματα,σε πολύ άσχημη κατάσταση να κλαίει.Έτρεξε γρήγορα προς το μέρος της και την ρωτάει με έντονο ύφος <<Τι γίνεται;Τι συμβαίνει;Γιατί είσαι έτσι;Ποιος στα έκανε όλα αυτα;>>.Εκείνη δε μπορούσε να βγάλει λέξη έκλαιγε ασταμάτητα και κόλλησε το πρόσωπο της στο στήθος του αγοριού της και τον έσφιγγε τόσο πολύ,εκείνος την αγκαλιάζει και της λέει<<Ηρέμησε και πες μου τι συμβαίνει>>.

Μέσα στα αίματα,στα κλάματα του λέει<<Αυτός...ντυμένος στα μαύρα..ήρθε με χτύπουσε συνέχεια..αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί...>> <<Σταμάτα,μην συνεχίσεις>> την διακόπτει.<<Ξέρω πολύ καλά τι σου έκανε...>> εκείνη συνέχισε να κλαίει στην αγκαλιά του...

Ήταν σκέτη φρίκη για την καημένη την Εμμανουέλα όλο αυτο...Ο Γιάννης είχε τόσο μίσος μέσα του...τόση οργή.Όμως πρώτα έπρεπε να ηρεμήσει και να βοηθήσει την κοπέλα του και μετά εκείνον.Την καθάρισε,της περιποιήθηκε τις πληγές και προσπάθησε να την βάλει για ύπνο,αλλά εκείνη ήταν πολύ σοκαρισμένη δε μπορούσε να χαλαρώσει τόσο εύκολα.Έτσι ο Γιάννης προκειμένου να την ηρεμήσει για να κοιμηθεί πηρε να της διαβάσει το αγαπημένο της βιβλίο.Σχεδόν στο τέλος του βιβλίου είχε φτάσει και επιτέλους κοιμήθηκε.

Την ίδια ώρα ο Γιάννης πήγε στο σαλόνι να κάτσει μόνος του να αντιμετωπίσει όλο αυτό μόνος του...


Ο βιασμός της κοπέλας μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora