Ο Γιάννης με την βοήθεια της Εμμανουέλας κοιτάει όσα στοιχεία του είχε δώσει ο Μπίλυ και πραγματικά τον βοηθούσαν πάρα πολυ όλα.
'Οταν όμως ανακάλυψε κάτι έπαθε σοκ...
Ο ηλικιωμένος άντρας που γνώριζε από μικρό παιδί είχε σκοτώσει την γυναίκα του πριν χρόνια και είχε δηλώσει οτι είχε εξαφανιστεί ενώ είχε το πτώμα της στο υπόγειο...είχε μπεί στην φυλακή αλλά κάποιος πλήρωσε πολλά λεφτά για να βγεί....ο ανώνυμος μεγαλόσωμος άντρας ήταν αυτός που είχε πληρώσει για τον ηλικιωμένο με αντάλλαγμα όταν αυτός πήγαινε για κάποιο βιασμό ή δολοφονία ο ηλικιωμένος να μπλέκει στοιχεία να φέρνει τα άνω κάτω ώστε να χάνονται τα ίχνη του...
Τα μεσάνυχτα ο Γιάννης χτυπάει στον ηλικιωμένο άντρα αλλά δεν άνοιγε...
Έτσι ο Γιάννης γυρνάει στο σπίτι και βλέπει τον ηλικιωμένο με ένα μαχαίρι να απειλεί την Εμμανουέλα οτι θα την σκοτώσει...
Ο ηλικιωμένος όμως ήταν γυρισμένος και δεν είχε δει τον Γιάννη έτσι του όρμηξε ώστε να σώσει την κοπέλα του τον αφόπλισε και άρχισε να τον χτυπαει στο πρόσωπο...
<<ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;>> του φώναξε.
<<Ξέρω οτι δε θα μου κάνεις κακό μικρέ με ξέρεις χρόνια δε σου πάει η καρδιά>> απαντάει ο ηλικιωμένος.
Εκείνη την στιγμή ο Γιάννης τον ξανά χτυπάει στο πρόσωπο ακόμα πιο δυνατά και κολλάει το μαχαίρι νευριασμένα στον λαιμό του ηλικιωμένου και του φωνάζει <<ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΕΝΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ>>
Ο ηλικιωμένος άρχισε να τρέμει και τότε είπε <<στο υπόγειο του σπιτιού μου>>.
Ο Γιάννης γούρλωσε τα μάτια του και κάρφωσε τον ηλικιωμένο στο στήθος του και έτρεξε πήρε το πιστόλι που είχε κρυμμένο στο δωμάτιο και έφυγε για το σπίτι του ηλικιώμενου.Λίγο πριν φύγει η Εμμανουέλα του λέει <<ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΜΟΝΟ ΣΟΥ>>
<<ΦΥΓΕ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ>> της φώναξε!
<<ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ>> του έπιασε σφιχτά το χέρι και τον κοίταξε στα μάτια.
Ο Γιάννης εκείνη την στιγμή έτρεξε προς το σπίτι με την Εμμανουέλα να τρέχει να τον προλάβει.
Όταν φτάνει σπάει την πόρτα με μίσος και τρέχει για το υπόγειο.Η Εμμανουέλα δεν ήθελε να πάει μέχρι εκεί δεν ήθελε να τον ξανα αντικρίσει,έτσι προχώρησε μόνο ο Γιάννης λίγο πριν φύγει όμως τον αρπάζει απ' το χέρι τον κρατάει για λίγο σφιχτά και τον φιλάει και του λέει <<Σε παρακαλώ επέστρεψε...δε θέλω να ζήσω χωρίς εσένα...μη με αφήσεις μόνη μου σε αυτό τον κόσμο...σ' αγαπάω....>>.
Αποφασισμένος ο Γιάννης έφυγε έσπασε την πόρτα του υπογείου αλλά δεν βρήκε κανέναν εκεί...
Ξαφνικά ακούει την Εμμανουέλα να φωνάζει και έτρεξε προς το μέρος της και όταν έφτασε είδε τον άντρα αυτόν να είναι έτοιμος να μαχαιρώσει τον κοπέλα του στο στήθος λέγοντας αυτός στον Γιάννη <<Εγώ στο είπα οτι θα την σκοτώσω αλλά πρώτα θα την βιάσω μπροστα στα μάτια σου κόπανε>> εκείνη την στιγμη ενα πιστόλι βγαίνει απ΄την τσέπη του και πυροβολάει τον Γιάννη στο πόδι...
Ο άντρας αυτός έβαλε την Εμμανουέλα κάτω και τότε ο Γιάννης έπεσε πάνω του πήρε το μαχαίρι προσπάθησε να τον μαχαιρώσει τότε ο άντρας πετάει τον Γιάννη μακριά και πάνω που πάει να τον σκοτώσει η Εμμανουέλα τον χτυπάει στο κεφάλι με ένα βάζο και πέφτει κάτω και τότε ο Γιάννης αρχίζει να τον χτυπάει ασταμάτητα στο κεφάλι και στο πρόσωπο και τέλος τον πυροβόλησε στην καρδιά του....λέγοντας του καθώς αργοπέθαινε<<Αυτό για όλα όσα έκανες σε εμένα,στην κοπέλα μου,στον Μπίλυ και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο....>>
Ο Γιάννης τραυματισμένος στο πόδι ξαπλωμένος στο έδαφος πήρε ένα χαμόγελο για την εκδίκηση που επιτέλους κατάφερε και πήρε...
Η Εμμανουέλα άρχισε να κλαίει από χαρά και άρχισε να φιλάει τον δικό της και του είπε <<Τέλειωσε πλέον....>>
Και απάντησε και ο Γιάννης
<<Τέλειωσε πλέον....>>
~~~~~~ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ~~~~~~~
YOU ARE READING
Ο βιασμός της κοπέλας μου
Mystery / ThrillerΈνα πολύ παθιασμένο ζευγάρι ο Γιάννης και η Εμμανουέλα ζούν τα τελευταία 7 χρόνια μαζι ώσπου ο Γιάννης όταν γυρνάει στο σπίτι αντικρίζει ένα περιστατικό και ραγδαίες εξελίξεις επικρατούν στην πορεία...