Ashen Cardroy
Weer stonden ze voor die grote houten deur. Lorrina zag er wat nerveus uit. Hij probeerde haar te kalmeren door een bevredigend schouderklopje. "We kunnen dit Lorrina! Kom op!" Ashen duwde zonder nog verder te aarzelen de deur open. Er verscheen een groot stenen veld voor hun. Het rare was: er was niets anders te zien dan steen en duisternis. Voorzichtig liepen ze stapje voor stapje naar binnen. Een hard gebrul galmde door de ruimte. Ze schrokken zich allebei een ongeluk. De deur viel met een harde klap toe en achter hun verscheen er een enorm zwijn. Oh nee toch, dacht Ashen. "Serieus??" zei hij eigenlijk tegen zichzelf. Hij hoorde het zwijn schrapen met zijn poot. Het brieste als een stoomtrein. Hij pakte zijn wapen af en ging in de aanslag staan. "Lorrina hou je klaar!" Ze deed wat hij zei en net op dat moment begon het zwijn te rennen, in hun richting. "Ontwijk het!" riep hij. Ze deden beiden behendig een schouderrol. Elks in een andere richting. Het zwijn stoof hun voorbij. Ashen dacht snel na en riep met zijn boog op het zwijn gericht: "ARIO MARA SELITE!" Een grote brandende pijl schoot sneller dan het licht richting het zwijn. Het zwijn was verrast door zijn actie en begon te wankelen. Hij zag Lorrina nu klaarstaan, zij riep op haar beurt: "TRIOM ARDUS!" Ze sprong enorm hoog en landde met haar zwaard recht in de stenen grond. Een enorme schokgolf vertrok vanuit haar zwaard. Het zwijn vloog tegen de muur omdat het al aan het wankelen was en Ashen lag 10 meter verder op de grond. Zijn ogen groot van verbazing. Gelukkig had hij die armor nog gekocht daarnet. Lorrina lachte schamper. Ze ondernam nogmaals actie voordat het zwijn opstond en rende ernaar toe. Ze sprong weer op deed supercoole acrobatische trucs in de lucht ~(assassin skills)~ en plantte haar zwaard recht in de nek van het zwijn. Vrijwel meteen veranderde het terug in codes. Ashen lag nog steeds op de grond van verbazing. Wat was ze sterk! Er verschenen letters in de lucht die spelden: You have succesfully defeated Stage ones' boss! Ashen was nu level 3!! Lorrina kreeg de status: level 4. "Wow" zei Ashen nog steeds onder verbazing. Alles werd wit voor zijn ogen en ze verschenen weer in een andere stad, steampunk stijl deze keer.
JE LEEST
If Games Were (Dutch)
FantasyAshen maakt een beslissing, nl.: hij gaat een game in waar je niet uit kunt en als je sterft, je nooit meer terug komt. Zal hij dit verhaal ooit levend verlaten?