Ashen Cardroy
"Wow", zei Ashen droogjes. "Ik heb altijd van steampunk gehouden", zei hij. "Uhh, ben je soms vergeten wat er net gebeurd is ofzo?" vroeg Lorrina. Dat was hij zeker niet vergeten, dat megazwijn. Hij was blij dat ze het al door stage 1 hadden gemaakt, op een goed tempo dan nog. Hij was nog maar net in de game, en had stage 2 al bereikt. "Oooohhhhh", riep hij plots. "Ik kan nu vliegen!!" riep hij met enorme vreugde in zijn stem. "Je moet het nog wel leren hé" zei Lorrina schamper. "Ow ja.. Nou ja komt wel goed", antwoordde hij onzeker. "Laten we eerst wat rusten", zei Lorrina. Ze gingen naar de dichtstbijzijnde herberg en gaven de waard zijn geld voor de nacht door te brengen. Het was een kamer voor 1 persoon, de anderen waren al bezet. Ashen was verplicht door Lorrina om op de grond te slapen en zij in het bed. "Mannen moeten galant zijn Ashen" had ze hem zagerig toegewezen. Hij had zoveel mogelijk dekens gepakt om toch de nacht zo comfortabel mogelijk door te brengen.
Volgende ochtend werd hij wakker met een stijve rug, wat wel te verwachten was. Lorrina rekte zich lekker uit en was zo blij als een vogeltje. Waarschijnlijk omdat zij lekker in een bedje had geslapen en hij niet. "Laten we ontbijten" zei hij. "Ik kan wel wat versterking gebruiken". Hij genoot met volle teugen van een lekker ontbijtje, dat ze gratis hadden gekregen omdat er maar 1 bed was in de kamer. "Als we klaar zijn met het ontbijt, sta ik erop dat we meteen in actie schieten en gaan trainen" zei Lorrina. Dat vond hij wel een goed idee, hij wou sowieso zijn nieuwe spreuken en natuurlijk, zijn vleugels proberen. Toen ze klaar waren pakte ze hun spullen, bedankten de waard, en gingen ze op pad naar de trainingszone.
JE LEEST
If Games Were (Dutch)
FantastikAshen maakt een beslissing, nl.: hij gaat een game in waar je niet uit kunt en als je sterft, je nooit meer terug komt. Zal hij dit verhaal ooit levend verlaten?