Ashen Cardroy
Ashen pakte de dagger op en stak hem in zijn inventory. Hij nam er ook ineens een fakkel uit voor in de donkere grot. Ashen liep voorop en Goran liep achter hem met zijn zwaard in de aanslag, aangezien ze wisten wat hun te wachten stond. Het was stil. Gevaarlijk stil. Ashen doorbrak de ijzige stilte en riep: "Lorrinaaa!!". "Asheeen...", hoorde hij zachtjes terugkomen. Lorrina was dus wel degelijk hier. Maar waar zijn de 3 mannen? En wat waren hun plannen met haar? Af en toe kwam er een purple ghost tevoorschijn die Ashen of Goran met gemak vermoordde. Verder gebeurde er nog niets. Op een bepaald moment, liepen ze een groot open stuk in de grot binnen. Helemaal achteraan, hong Lorrina, vastgeketend aan de muur. Ze zag er doodop uit en het leek alsof ze ging flauwvallen. Ashen begon in haar richting te rennen maar plots: "Ashen... niet doe..". BATS. Te laat. De 3 mannen hielden zich schuil aan het plafond en hadden zich laten vallen in een cirkel rond Ashen. "Et volant!!!", maar er kwamen geen vleugels. Wel een notification in zijn persoonlijk menu. "U kan niet vliegen in grotten zoals deze". Ashen was ingesloten en er was geen ontkomen aan. Maar wacht eens even... Waar was Goran gebleven? ZOEF. In een flits had Goran 1 van de mannen in 2 gehakt. "Dat is al eentje minder", zei Goran lachend. Hij deed een ability waarbij hij zijn zwaard gooide en het met enorme kracht de tegenstander doorboorde. "Nog 1 te gaan", zei Ashen nu ook lachend. Hij deed Fire Arrow met zijn gloednieuwe crossbow en schoot recht in de laatste mans keel. R.I.P. 3 mannen. Hij liep weer verder naar Lorrina. Hij schudde haar wakker maar ze zag er nog wat suf uit. Goran hakte de 2 kettingen door en Ashen ving Lorrina op in zijn armen. Samen hebben ze haar naar een herberg gedragen, waar ze kon uitrusten. Ashen nam afscheid en bedankte Goran wel 20 keer. "Als er iets is, je weet me te vinden!", zei Goran zwaaiend. Ashen ging ook de herberg in en ging naast Lorrina op de grond liggen.
JE LEEST
If Games Were (Dutch)
FantasyAshen maakt een beslissing, nl.: hij gaat een game in waar je niet uit kunt en als je sterft, je nooit meer terug komt. Zal hij dit verhaal ooit levend verlaten?