"Kitte kde jsi se naučil tak dobře vařit?" zeptala jsem se ho zrovna když jsem jedla jeho výborné lívance s javorovým sirupem .
"To víš. Tři roky jsem žil sám , tak jsem to ještě stihut od matky nějak pochytit . " Usmál se .
Kývla jsem hlavou a pokračovala v jezení . "Hele neuděláme si hezký odpoledne?" Navrhnul Kitt a skousl se do rtu . Dělával to často . Měl to nejspíš jako zlozvyk . "Jak to myslíš , jako krásný odpoledne.? " Zeptala jsem se když jsem dojídala poslední sousto .
"Pustíme si film , udělám popcorn , odpočineme si po tom všem , zvlášť ty to potřebuješ . "
Nápad se mi líbil a tak jsem s ním neměla sebeměnší problém . "Jo , to zní fajn . S něčím ti pomůžu..." Zvedla jsem se s talířem v ruce a zamířila ke kuchyňské lince.
"Ne , ne , ne , ne. Já to udělám . Ty jenom vyber na nootebooku nějakej film jo ? A lehni si do ložnice hned přijdu . "
"Dobře. "
Zalezla jsem do ložnice kde spával Kitt a z jeho nočního stolku vytáhla jeho počítač . Zapla jsem ho a pokusila jsem se najít nějaký film . Milovala jsem horory , takže my netrvalo dlouho a film byl vybrán . Kittovy chvilku trvalo než všechno připravý a tak jsem se povalovala zatím sama na jeho posteli . Přemýšlela jsem o tom co se v posledních dnech vlastně stalo a pořád jsem doufala že to nebyl sen . Nenápadně jsem se štípla , abych si byla sto procentně jistá . "Je to skutečný." Řekla jsem nejspíš mírně hlasitě , jelikož se následně ozval Kitt . "Co je skutečný?" Koukla jsem na něj a jen naznačila pohledem že to není nic důležitého . Pochopil , přilehl si a s mým výběrem filmu jistě souhlasil . Leželi jsme vedle sebe na posteli a dělil nás od sebe jenom noothebook na kterém právě hrál film .
"Alex..." film pomalu končil a bylo pět hodin . Kitt se mi chystal něco říct . "Chci tě dnes večer s někým seznámit. " Zaklapl monitor a počítač vložil opět do svého stolku .
"S kým?"
"S lidmi s kterými jsem zemřel. Oscar , Bibi , Janie a Klark . Jsou vážně milí a - až je poznáš t-tak to-to pochopíš , prostě jsou to...skvělí a-a.." Bál se že odmítnu . Poznala jsem to tomu klukovi v hlase . "Pšt!" Položila jsem mu prst na jeho rty . Koukali jsme si do očí a já cítila jak rudnu . "Moc ráda se seznmím ." Řekla jsem až s přehnaně velkým nadhledem . "To budu rád ." Pošeptal už zklidněným hlasem .
"Nechceš trávu? Trošku si zahulit? Promiň , pochopím jestli nebudeš chtít . " Zeptal se a zkousl si ret . Nevím kde se to ve mně vzalo , ale když jsem ležela vedle něj byla jsem schopná všechno . "Ano , dám . " Úsměv mu na tváři zůstal . Spolu s počítačem měl ve stolku u postele malou krabičku . Vindal ji a otevřel . Byla v ní tráva , papírky , filtry a dvě skleněnky . Vyndal jeden papírek , následně filtr , plus samozdřejmně trávu . Vysypal ji na pipírek k tomu na něj dal filtr , olízl a ubalil joint .
"Vsaj to a udrž to v sobě . Ano?" Pokusil se mi vysvětlit způsob hulení trávy .
Zapálil mi její konec a já se nadechla . Snažila jsem se kouř v sobě udržet , ale začala jsem kašlat a kouř ze mně vyšel dřív než jsem čekala . "Promiň." On se začal smát . "To se na poprvý stává , já když jsem jí měl poprvé jsem se málem udusil ." Uculila jsem se a pozorovala ho jak si sám šlukuje do plic kouř .
"Skus to ještě . " Vzala jsem si ji a po třech nádecích jsem už byla v tom . Už jsem to chápala . Nedusila jsem se , nekašlala jsem . Oblíbila jsem si to . Mělo to výrazunou chuť . Jeden by řekl že to smrdí , ale to ne . Je to příjemná vůně . Oči mi zrudly stejně jako Kittovi . Srdce se mi rychleji rozbušilo a já se začala hlasitě smát každému vtionému gestu co udělal zhulený Kitt . Dali jsme si dva Jointy s dávnkou pro čtyři . Měla jsem pocit že budu létat . Každé sebemenší světlo mi nedělalo dobře . Mněla jsem citlivé oči . Venku naštěstí už zapdalo slunce .
S Kittem jsem později už jen leželi na posteli jako zkaměnělý .Úsměv nemizel jen tlukot srdce se trochu zklidnil . Hlavu jsem obrátila na něho . "Děkuju Kitte . Zachránil jsi mně . "
"Teď už jsi moje , nemáš proč děkovat . " Zvedl se a svímy zuby se mi zakousnu do krku . Jemně a zároveň silně . Líbal mně na krku a užíval si to . Já...já ale ne. Nečekala jsem to . To byl asi ten problém . Nikdy jsem tohle nezažila . Slyšela jsem jeho zrychlený dech . "Kitte , Kitte." Nepřestával . "Kitte nech toho." Pořád nepřestával a přejel svími ústy na moje . "Kitte!!" Zakřičela jsema strhla ho ze sebe . "Co se děje?" Ptal se zmateně . "Jsi zhulenej , nevíš co děláš." Řekla jsem . "Promiň Alex , já - já jsem mimo . Vážně promiň už to neudělám . To ta tráva , vždycky jsem po ní...nadrženej . " Zasmála jsem se a v klidu mu všechno odpolustila . Přece jsem sama cítila co se mnou tráva dělala.
Bylo devět a já jsem seděla v obýváku a sledovala televizi , když najednou za mnou přišel Kitt ze zprávou že už je jeho parta tady . Jako vždy jsem byla nervózní . Rozklepaly se mi kolena a já nevěděla co dělat . "Alex jsou jako já , neboj se jich . Vážně jsou hodní , měli osud jako já a věřím že ti s nimi bude dobře oni tě poznat chtějí . Oni vědí jak jsi pro mně důležitá a že ty jsi mně dostala z depresí . "
To co mi řekla mně uklidnilo v celku celou . " Mám tě ráda Kitte . " Objala jsem ho a jen čekala na hosty co si přivedl a ty co mi na vždy zmněnili život .
ČTEŠ
Psychopatka
أدب المراهقينPříběh pojednávající o dívce , která vyrůstala zavřená v blázinci . Každý den jí zde navštěvuje osoba kterou má ona v hlaně . Později jako starší se jí povede se dostat ven , na místo kde se začlení do party která jí od základu zmnění život .