Chapter Seven

2.3K 102 49
                                    

Freak.

You're nothing but a freak.

Freak! 

Go into your cupboard now!

Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak! Freak!

Cedric is there now, "Why Harry? Why couldn't you save me? Why did you kill me? You killed me, Harry. You killed me. Why? Why? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?WHY? WHY? WHY? WHY? WHY? WHY?

Why did you kill me?"

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Stop.

Please.

PLEASE STOP!

"You should have known it was a trick, Harry," Sirius said, voice disappointed and empty, "You're so stupid. IT WAS A TRICK! You killed me. It's your fault. It's your fault that I'm dead. It's your fault. I'm dead because of you. Dead. Dead. Dead. Dead."

Please...

"Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead .Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead. Dead."

PLEASE!

"Hullo Harry," says Fred, blood dripping down his head, his eyes glazed over and unseeing, "I see you're alive. And I'm not. I was fighting for you Harry, I was fighting because YOU told me to. I died because of you. My family lost me because of you. My mum. GEORGE!" He's shouting now. "YOU MADE ME LEAVE MY OTHER HALF. MY TWIN!" Tears run down both their faces, "IT'S  ALL YOUR FAULT! "

Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault.Your fault. Your fault. Your fault. Your fault .Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault. Your fault.

Harry hears faint laughing.

"HARRY!"

Remus is there, "First you kill Sirius," He droops, "And then you kill Tonks. And me of course. DO YOU HAVE TO KILL EVERYONE I LOVE!? I was your friend. AND YOU BETRAYED ME! My son is an orphan because of you. I have no idea why we made you the godfather because you are WORTHLESS" His face is stained and red, as Tonks appears behind him. She changes into him.

"Hiya Harry! Guess what I am? You're worst fear! It's you!" She mocks, "You're so pathetic that you're scared of yourself. You. Are. Pathetic. You can't even die properly!" She changes back to her regular pink haired self, "But yet you can kill so many people."

PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC. PATHETIC-

Utterly BrokenWhere stories live. Discover now