2-PANİKATAK

32 8 1
                                    

Medya : kumsal

NOT ; Bu geçiş bolumu oldugu icin kisa oldu . Kusura bakmayin .

İyi okumalar...

Kumsal Yaban'dan

yüzümü zorla aynaya çevirdim. kaşım ve dudağımın kenarı patlamış.

sol gözüm mosmordu. bakışlarım kollarıma indi. morluklar vardı. tıpkı sırtımda olduğu gibi...

Babam yine sinirini benden çıkarıp beni suçlamıştı.

Neymişte şirkette bir ihale kaybetmişmiş. hatanın kendisinde olduğunu görmüyor. ve bunun benim lanetim yüzünden olduğunu düşünüyordu .

Kafayi iyicd benle bozmustu. Gozlerimi devirip formami giyindim sonra tekrar aynanin karsisina gecip yuzumdeki morluklari fondoten le ( dogrumu yazdim emin degilim ) kapattim.

Saclarimi taradim ve omuzlarima dokulmesini sagladim.

Cantamida aldiktan sonra hizla evden ciktim cunku annemin beni bu halde gorup uzulmesini istemiyordum .

Apartmandan ciktiktan sonra yavas adimlarla okula dogru yurumeye basladim .

Erken ciktigim icin yavas yavas ve yolu uzatarak gelmistim ama yinede erken gelmistim.

Okulda pek kimse yoktu.

Okul bahcesini hizli adimlarla bitirdikten sonra okulun koridorunda sinifa cikiyordum ki koridorda son siniflardan iki cocugun dikildigini gordum.

Biraz yaklastiktan sonra pisligin teki olan kaan ve anil in oldugunu anladim .

İkiside serefsizin tekiydiler.

Onlara bulasmadan gecmek icin yanlarindan hizli adimlarla ilerliyordum ki kaan pisliginin radarina yakalandim.

Ben yanlarinda hizla gecmeyi dusunurken kaan onume gecip yolumu kesti.

Onu umursamadan sola bir adim attim ama oda benle birlikte sola bir adim atti.

Gozlerimi devirip saga dogru bir adim attim Ki ancak oda pes etmeyip benimle beraber saga adim atti.

Derin bir nefes alip sesimin titremesine mani olamadan konustum .

" g-gecebilir m-miyim ? "

Yuzundeki siritmayi silmeden olumsuzcu basini salladi. Gozlerimi devirdim bu haline . Ne kadar da piçti.

Bir kac adim atip aramizda ki mesafeyi kapattiginda arkaya dogru yurudum .

Ondan uzaklasmak icin geriye dogru giderken oda bana dogru yaklasiyordu.

Son birkac adimin sonunda sirtim soguk duvarla temas ettiginde telesa kapildim . Hizli hizli nefes almaya basladim.

Kaanin eli kolumu kavradiginda kolumu geriye cekmeye calistim. Ama o benden daha guclu oldug icin basaramadim . Bu sirada anil konusmaya basladi.

"Oooo durgun kızımiz sert cikti kaan " dedi.

Kaan " aynen " dedi.

Midem bulanmaya baslamisti cunku kaan la aramizda fazla mesafe yoktu ve kaanin agzi alkol kokuyor.

kaan " eee o zaman biraz eglenme vakti "

Bu dedigine yuzumu burusturdum ve daha cok cirpinmaya basladim.

" kolumu biraksana yaa , ne yaptigini saniyorsun sen , abaza biraksana beni , ya ne kadar hayvan bir herifsin sen. "

Ve bunun gibi bir suru sey haykirdim.

Ama kaan sadece kollarimdan tutup duvara dogru ittirdi. Ve yaklasmaya basladi.

Baslarimizin arasinda santimler kala daha hizli nefes almaya basladim. Sanirim panik atagim bas gostermeye baslamisti.

Bu durumdan nefrer ediyordum. Cunku en guclu olmam gereken zamanlarda panikatagim yuzunden gucsuz gozukuyordum.
Gucsuz gozukmekte en nefret ettigim huyumdu.

Dudaklarimizin arasinda bir kac santim kala gozlerim karardi. Sag gozumden bir damla yaş akti. Zaman durdu. İcimde bir kelebek daha can verdi bu igrenc hayatta.

Sonra bir sey oldu. Tanimadigim ama tanidik gelen bir ses duydum kendimi hak ettigim karanligima teslim etmeden once.

"!KUMSAL!"

***


Merhaba canlarim. Ben geldim. Uzun zaman oldu, farkindayim.
Ama okul yogunlugundan dolayi pek yazamadim. Aslinda bu bolumude begenmedim. Ben bu bolumu Geçiş bolumu olarak kabul ediyorum.

cok fazla konusup sizi daraltmak istemiyorum.

Vote ve yorumlarinizi bekliyorum ...

Seviliyorsunuz Aşkemlerim... ^_^ ^_^ ^_^

Gamzelim37

AŞK ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin