Co je s Sebastianem špatně?

390 38 33
                                    

Došel jsem do svého pokoje. Zamnou už šel Sebastian. Přijde mi že mi spíš podlézá než aby mi sloužil.                                                   .                                             „To jste se moc nenapapal , když jste si dal jen předkrm" řekl Sebastian a roztomile se usmál.                                                                                               „Nedělej že mně malé dítě" namítl jsem.                                                        „Však ty jsi ještě takový malý chlapeček".                                                   „Nech těch řečí!". Odpověděl jsem naštvaně ale to už mně převalil na postel. „Psst!" Řekl a dal si ukazováček před ústa.                                 „Sebastiane!" Zasyčel jsme když si na mně lehl.Stále se na mně vesele culil. To už ale že mně svlékal sako.Zadíval se mi do očí a jemně si kousl do rtu. Rozepl mi dva horní knoflíčky. Rukou mi zajel pod košily. Zadrážděně jsem zasténal. Košily mi výslekl.         .      Políbil mi hruď. „Líbí se ti to?" Řekl a začal mně hladit po hrudníku. „Sebastiane!" Zakvílel jsem a snažil se od něj odtrhnout. „Přestaň! Ihned přestaň! Je to rozkaz!".                                  „Ty víš že všechno co po mně žádáš udělám , ale tohle je výjimkou" řekl a olízl mi břicho. Hned po té co to udělal , jsem na něj mířil s pohlavkem. Zřejmě si žádné facky nepřál a tak mi chytl obě dvě ruce a nepřestával je držet. „Moje malé sladké lízátko" řekl a slastně povzdechl. „Přestaň! Prosím" cukal jsem sebou. „Dáš Sebbymu aspoň pusinku?" Řekl a rozkošně zamrkal.      „To by jsi možná chtěl...Ale musím tě sklamat , máš smůlu". Konečně mi alespoň pustil ruce.                                                              .                                          Nic neřekl a už se ke mně blížil blíž a blíž. Naše rty se střetly naproti sobě. Jeho rty otřel o ty moje a poté je olízl. Začal mně líbat....Nepřestával..Chtít od něj aby přestal , bylo téměř nemožné. Jeho polibky se mi zničehonic žačly líbit. Byli tak sladké , jako kdyby mi na ústa mířily ovocné bonbónky. Jeho líbání a přízeň se mi začala líbit. Akorát mi pořád bylo divné proč se tady muchluju s mým sluhou. Je snad možné že je Sebastian homosexuál?

SebaCiel♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat