Přání číslo jedna

369 35 25
                                    

Nasadil jsem ten nejvíce nechutností znečištěný pohled. Začaly se mi klížít oční víčka a podlamovat nohy.     „SEBAS-CHAN!" Řekl jsem vyšokovaně.Ruce se mi začaly nervozitou svíjet v křečích. Polonahý Sebastian , si velebí v mém křesle a perverzně hýká. Nejlepší volba bude , když budu předstírat že jsem vůbec nic neviděl. Polkl jsem a urychleně přiklusal k němu. Nastavil jsem ruku a silou mu flákl pohlavek.                      "Nač být tak vznětlivý? I sluha si musí čas od času trošku podovádět" pravil a olízl si rty. Jestli se snaží nastavit své gesta na rajcovní , tak mu to upřímně nějak nejde. Otočil jsem se zády k němu. "Panebože , zaco? Zač mě trestáš Bože z nebes?!" Spráskl jsem ruce a přepadl na kolena.                                         "Ty jsi věřící?" Uchechtl se Sebastian.      "Všímej si svého!" Rázem jsem se na něj otočil a hnusně se úšklebil. Roztomilými úsměvy ho opětovávat opravdu nebudu. Nikdy předtím mi tak nelezl na nervy a nikdy před tím nezískal takové chování.                              "Ta líbačka , byla úžasná! Zopakujeme!" Řekl a vložil si do úst lžičku která byla namočená trochou černého čaje. Ucukl jsem okem a odešel z místnosti.                                                      "Když jste vynervovaný jste sexy!" Vběhl před můj obzor Sebastian.                "Taková masáž od démona , by vám hezky prospěla! Vrrr!" Zavrněl.              Ignoroval jsem ho a šel dále. Ty jeho milostné věty mě už pěkně iritují. Jak já jsem blbý , že jsem přijal jeho trapnou výzvu. Teď mu každý den budu muset splnit jeho přání , které si on umane. Nic jiného mi nezbývalo , tak proč se hněvat. Jestli se se mnou bude chtít vyspat , tak mě to ani trochu nepřekvapuje. Od něj se to dá prakticky čekat. Budu se ale snažit se od Sebastiana držet co nejdál. Stejně mi za vteřinu zase vběhne pod nos.     
Půjdu alespoň na čerstvý vzduch. Sešel jsem do zahrady a uvelebil se na lavičce. "Kdo to je?" Přimhouřil jsem oči a zakoukal se do záběru. Stála tam nějaká dívka. Byla mi až moc povědomá. Měla blonďaté vlasy sčesané do dvou culíků. Jakmile mě zahlédla a šla naproti mě , bylo mi jasné že je to moje snoubenka Elizabeth. "Cieli!" Padla mi kolem krku ale naštěstí semnou zběsile netočila.        "Elizabeth , kde se tu bereš?" Pousmál jsem se a odtrhl se od ní.                              "Už po několikáté , ti říkám aby jsi mě oslovoval Lizzy!" Usmála se a sedla si za mnou. "Musela jsem utéct , abych tě mohla vidět , víš bylo mi smutno".              Kývl jsem a zařazeně koukal po zahradě. "Cielku copak je?" Vyzvídala.    "Tomu chlípnému Sebastianovi , jsem slíbil že mu po dobu 7 dní , budu plnit každý den přání..." Vydechl jsem.               "A co je špatně?" Zamrkala Elizabeth.     "Mám obavy , že mě bude sexuálně zneužívat" sklonil jsem pohled.              Lizzy nehybně seděla a koukala na mě.    "Měla by jsi odsud odejít , jinak tě do toho zatáhne taky" řekl jsem vážně a zakoukal se jí do očí.                                      "Cieli , ty hlupáčku!" Pohladila mě po vlasech. Určitě je to milejší než když by to udělal Sebastian. To by mě snad chytl amok a nadobro bych se zbláznil.    "Můžu tu u vás přespat?" Škemrala.          "Jistě" kývl jsem a vstal z lávky.                  "S mím vás chytnout za ruku , slečno?" Zahrál jsem si na džentlmena.                                                                     Ona se uchichtla a ruku mi podala.         Společně za ruce jsem šli zpět do sídla.     Samozřejmě s dohledem , že se mineme s Sebastienem.                                Po několikati hodinách a doušků čaje se uchýlilo k pozdnímu večeru. Do té doby jsem mého sluhu nezahlédl a jsem za to nehorázně rád. Zavedl jsem Elizabeth do pokoje pro hosty a šel do mého. Bylo mi divné proč jsem nezaznamenal Sebastianovu přítomnost. Samosebou že už ve spodním prádle ležel na mé postely a přiblbe a teple se zubil.                   "Cielku pojď ke mně blíž!" Přitáhl si mě za mašli. Já ho brzo zabiju a smlouvu sním mu zruším nebo co.                  "Může ti Sebík říct , co dnes těsně před půlnocí chce za přání?" Zašeptal a hrabal si ve vlasech.                       "Povídej , ale jestli je to nějaká prasárna , tak tě odsud vyrázím! Není důvod dělat z mého sídla panoptikum" Vydechoval jsem a doufal že bude chtít něco ohleduplnějšího než soulož.              "Dobrá , budeš na noc můj plyšáček! Takže celou noc si tě vemu do postele a budu si tě mazlit a mačkat jak chci ano?" Řekl rozhýčkaně.    

SebaCiel♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat