Bölüm 1 -ilk görüş-

260 14 1
                                    

Küçük yuvarlak penceremden içeri giren güneş gözüme vuruyordu.. Güneşi aldırmayıp arkama döndüm ve uyumaya devam ettim. Annemin o sert sesiyle bana çagırmasını duymazdan gelemezdim.
Slow bi şekilde yataktan kalktım. O sıkıcı okul kıyafetlerini giydim. Aşağı indim. Elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yaparken okul otobüsünün sesini duydum. Koşarak evden çıktım ve otobüse bindim. Otobüste her zamanki yerime oturdum. Otobüste en arkalarda yalnız başıma oturuyorum. Otobüs radyosun da çalan o igrenç şarkıyı ve bencil, kendini begenmiş insanların sesini duymamak için kulaklıgımı taktım. Hayatımım % 80 i müzik dinleyerek gitar çalarak ve kitap okuyarak geçiyo.
Sıkıcı bi yolculuğun sonunda okula geldik. Bencil tiplerle dolu sıkıcı bir okul.
Cool bir şekilde okulun koridorlarında sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfta yeni biri vardı. Karizmatik yakışıklı çocuk , benim yalnız oturdugum sıraya oturmuştu sınıfta başka yer yokyu zaten. Tabi etrafında 10 -15 kız da vardı. Baya popilerdi sanırım. Yavaşça gittim ve çantamı sırama bıraktım. Hızlı adımlarla sınıftan çıktım. Benim hakkım da biseyler konuşuyo ve ğülüşüyodular. Zil çaldı.
İlk ders başladı.o yakışıklı çocuğun yanına oturmakta çekiniyodum. Sınıfa girdim. Biraz durakladım, göz göze geldik. "Korkma yemem gel otur" dedi inanılmaz seksi bir sesle.

İstemsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin