BÖLÜM 4 -Yeni arkadaş leo-

140 9 1
                                    

Telefonum çaldı. hemen alıp kulagıma koydum arayan yine o numaraydı  : ALO  ALO! ALOO!  .... ses yok.  Amacı neydi? gelen mesajla düşüncelerimden sıyrıldım '' Sesin huzur veriyor.'' bunları yazan bir kız olamazdı. Evde sıkıldım. şehirdeki ünlü barlardan birinde bu akşam ünlü bir grubun konseri vardı, oraya gitmek üzere odama çıkıp  kırmızı mini elbisemi giydim. Uzun topuklularımıda giydim ve evin önünden geçen ilk taksiye binip barın önünde indim. İçeri girdim sade makyajım ve uzun dalgalı saçlarımla çok sexy gözüküyordum.  Ayakta ortama alışmayı beklerken yanıma yakışıklı bir çocuk geldi. 

-Yenisin galiba?

+ Evet konser için geldim.

-Ne içersin?

+fark etmez

birer bardak içki getirdi. Ortama yavaş yavaş alışmaya başladım. çocukla baya sohbete daldık adı LEO. Konser başladı. Leo buraya çok sık geliyordu sanırım. Burdaki herkezi tanıyordu. Yanımıza gelen bir çocuk leo ya : sevgilin mi? dedi.   LEO hemen cevap verdi '' HAYIR. Lanet olsun yavşayacak başka bir kız bul! ''  dedi ve çocuk hemen uzaklaştı. konser bitmişti ve eve gitmek için bardan çıktım. arkamdan leoda geldi. 

-Nasıl gideceksin eve?

+ Taksi ile 

-bu saatte taksi geçmez ben seni bırakırım.

+TAMAM
Arabadaki uzun sohbetten sonra leo nun iyi biri olduguna kararverdim. Evin önüne geldik leo : ashley numaranı versene. dedi. numaramı verdim ve bu güzel gün için ona teşekkür ettim. eve girdim. Rax uyuyuyordu. Odama girim üstümü degiştirdim. Telefona gelen mesaj sesiyle evdeki sessizlik bozuldu. her zamanki numara : bu gece iyi eglendin mi? 

Bu çocuk beni mi takip ediyordu? psikopat mıydı bu? kafamda deli sorular?

biraz film izledikten sonra odama yatmaya gittim. 



ARKADAŞLAR HİKAYEMDE BİR PSİKOPAT OLACAK  MERAK EDİYORSANIOKUMAYA DEVAM EDİN ;)    (LEO NUN NASIL BİR KARAKTER OLDUGUNU MERAK EDİYORSANIMEDYADA BULABİLİRİSİNİz PAYLAŞTIM
 


 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İstemsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin