Şaşkındım.. Hiç birşey söylemeden yerime oturdum. Hoca geldi derse başladık. Beni izledigini fark ettim. Ama ben ona hiç bakmıyordum. Dersi dinlermiş gibi yapıyodum ama aslında dersle alakam yoktu. zil çaldı koşarak dışarı çıktım. Telefonumda bir mesaj vardı. mesajda..
'' SENİ SEVEN İNSANLARIN FARKINA VAR.. GÖzLERİNİ AÇ..''
Mesajın kimden geldigini bilmiyorum.. Merak etmiyorum deil aslında.
sınıfa girdim yerime geçtim.
''SEN KONUŞMAYI BİLİYOMUSUN? '' dedi merakla.
''ne demek bu?'' dedim sinirli bir şekilde , gözlerimi kaçırarak.
''neden beniimle konuşmuyosun?''
''Çok konuşkan biri degilim''
''tamam o zaman benim adım Edward '
''Benimde ashley.''
'''ÇOCUKLAR SESSİz OLUNJ BİRAz''' dedi bayan Andora..
Sustuk...
Okul bitti otobüse bindim ve eve geldim.. Kapıyı açtım beni köpeyim rax karşıladı.. ''selam rax nasılsın..Bu gün okulda neler oldu inanamassın.. Sınıfımıza taş bir çocuk geldi yetmezmiş gibi yanıma oturdu..Adı Edward.. Çok seksi...''
Odama çıkıp üstümmü degiştirdim. Salonda filim izlerken telefonumun mesaj sesiyle irkildim.
''Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.''
Aman tanrım kim oldugunu bilmiyorum ama çok romantik biri olduguna eminnim. Mesajlara karşılık vermiyordum.