''Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim''
telefonuma gelen mesaj sesiyle gözlerimi açtım. Yine aynı numara.. bu mesajlardan sıkıldım desem yalan olur. kalkıp hazırlandım. bu gün annem beni okula götürecekti. arabaya bindik. annemle sıkıcı bir konuşma sonrası okula geldik. arabadan indim ve yürümeye başladım. okulda karşılaştıgım manzara hiç hoş değildi. Edward ve okulun sürtügü victoria öpüşüyorlardı. Surat ifadem degişti. olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Birkaç dakika sonra kendime geldim ve hızlı adımlarla sınıfa yürüdüm yerime oturdum. Neden o kadar büyük tepki vermiştim? yoksa Edward a karşı birşeyler mi hissediyordum? kafamdaki saçma sorularla boguşurken yanıma oturan Edward ı fark etmedim.
'Günaydın ashley'
seksi sesiyle irkildim.
'ssanada günaydın!
'nasılsın bu gün'
sözünü yarıda keserek meraklı bir şekilde ' victoria ile aranızda ne var?' dedim.
'Hiçbirşey yok neden sordun'
'sabah sizi öpüşürken gördüm'
'haa o mu? çılgın bir kız konuşurken bir anda dudagıma yapıştı ve bir kaç dakika öpüştük.. bu konu neden seni bu kadar ilgilendirdi?
'ondan beklendik bişi aslında lakabından belli oldugu gibi o bir sürtük.'
' ne oldu benimle öpüşmesini kıskandın mı yoksa?' dedi ukala bir şekilde..
'tabikide hayır nerden çıkardın' dedim ve önüme döndüm.
okulun bitiş ziliyle sınıftan fırladım. hızlı adımlarla eve geldim köpegim rax uyuyordu. Odama geçtim ve müzik dinlemeye başladım. akşam olmuştu ve annem beni yemege çagırdı. aşagı indim masaya oturdum. babam masanın başında oturuyordu ve morali bozuktu.
'neler oluyor?' dedim meraklı ses tonumla
'şeyy ashley.. nasıl desem.. bu kararı tamamen sana bırakıyorum iyi düşün..'
'hadi ama meraklandırmayın beni'
'tainim California ya çıktı. Annen ve benim california ya gitmem gerekiyor. Ama sen istersen rax le bu evde kalabilirsin seçim senin? '
çok şaşırmıştım. ne yapmam gerekiyordu egitimimin son yılında okul degiştirip büyük bi aksaklık yapmak istemiyordum. ve bu eski evi bırakamazdım. Edward da vardı tabi..
'ben rax le burda kalacagım.' dedim
'her ay sana para yollayacagız yan komşumuz bayan julia sana her konuda yardımcı olacak. 1 yıl sonra sende california ya gelirsin. Egtimini orda tamamlarsın. sana bir deneyim olacak bebeim.' dedi annem gözleri dolarak.
odama çıktım ve istemsizce aglamaya başladım. belkide benim için iyi bir deneyim olacaktı.
Babam patronunu arayıp uçak biletlerini yarın sabah için aldırdı.
Sabah olmuştu annem beni öperek uyandırdı. vedalaştık ve havaalanı na gitmek için yola çıktılar.
evet bundan sonra evde yalnız kalacaktım.. Beni neler bekliyor yaşayarak görecegim..
ARKADAŞLAR HİKAYEDE BÜYÜK DEGİŞİKLER YAPIYORUM ÇOK GÜzEL OLACAK OKUMAYI BIRAKMAYIN! :)