jeg må ha sovnet for jeg våknet av et stort smell og noen som banket. mobilen min lyste opp på puten vedsiden av hodet mitt, jeg så ned på den. 43 ubesvarte anrop. wow.
10 av dem fra Louis (jeg aner ikke hvordan jeg hadde nummeret hans men jeg tror han la det innpå når han styrte med mobilen tildligere i dag) 20 fra Harry og resten fra de andre guttene. jeg stusset over Harry, hvorfor i helvete skulle han prøvd å ringe meg? han hatet meg jo for bare noen timer siden...
bankingen nedenfra ble høyere og høyere, jeg kom meg opp fra sofaen og så meg rundt. noen vindu hadde fløyet opp, men huset så ganske fint ut fortsatt. bortsett fra ett problem, strømmen hadde gått.
jeg kom meg frem til døren og låste opp. utenfor sto en mørk skikkelse klissvåt av alt regnet og med krøllete hår.
"h-hharry?" jeg var helt overrasket, hva i helvette gjorde han her?" han dyttet seg forbi meg og gikk inn i gangen. jeg smelte igjen døren og låste den ganske kjapt.
jeg snudde meg mot Harry, la armene i kryss og så på ham. han så ned i bakken usikker på om han skulle møte blikket mitt eller ikke..
"du.." han nølte men så ihvertfall rakst nok opp så jeg fikk se opp i de nydelige grønne øynene han.
"jeg er så veldig lei for det. du aner bare ikke hvordan det er. alt presset, alt styret, alt dramaet. jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre lengre. jeg lot frustrasjonen og sinnet mit gå ut over deg, og det er jeg veldig lei meg for. faen.. du fortjente det ikke.. Taylor kom inn i livet mitt etter at jeg har playet en del. ja jeg vet det, angrer og sånt ja. først var det vell fordi managementet sa at det ville være god PR for oss begge og for bandet. men etter hvert så trodde jeg kanskje det kom til å bli noe. men i det siste er det noe som ikke har helt som det var.. jeg er ikke like forelsket hvis du skjønner, vet ikke om jeg er forelsket i det hele tatt.. men uansett, jeg angrer veldig på det jeg sa, og det er ikke sant. ikke noe av det."
wow, jeg hadde virkelig ikke forventet noe av dette.. Men jeg tror jeg kan huske at Taylor nevnte at han hoppet veldig fra jente til jente og ikke var helt til og stole på.
men er det rart? hvem er god nok for ham? han kan jo få hvem han vill.
"jeg skjønner det.. unnskyldning godtatt" han sendte meg ett skjevt smil før han kom i mot meg og ga meg en klem. de sterke armene hans holdt godt rundt meg og jeg trakk inn duften av ham. to sekunds pause fra verden.
han tok noen skritt bort fra meg og så ut vinduet.
" tror du jeg bare kan bli her i natt eller? kommer meg ikke tilbake i dette været"
"eh, ja selvfølgelig.. det er fortsatt madrasser på gulvet fra de andre guttene"
han nikket så vidt og gikk inn på stuen. det begynte å bli ganske kaldt siden det ikke var strøm så varmovnene ikke funket.
jeg tok frem telys og han hjalp til med å tenne dem og sette dem rundt om i stuen. det ble ganske koselig men hvis du har sett mye vampire diaries så er det ganske creepy.
vi tente opp i peisen på stuen og hentet tepper og dyner og la dem på madrassene. det ble ganske koselig etterhvert.
" jeg tror jeg går og legger meg" sa jeg og begynte og gå mot trappen opp til rommet mitt.
"vent! kan du ikke sove her nede med meg? det er ikke så trygt og ligge alene, dessuten må vi holde varmen" han blunket til meg og klappet på plassen ved siden av ham.
hva kan det egentlig skade? dessuten hadde jeg lite lyst til og gå opp og fryse alene.
" greit, men bare fordi jeg er kald!" han smilte og strakte hånden mot meg. jeg tok den og lot ham føre meg ned i armkroken hans.
__________________
jeg var så innmari kald, jeg hadde lagt meg på madrassen ved siden av da jeg skulle sove.. med en armlengdes avstand fra Harry. jeg ristet og frøys. peisen hadde sluknet iløpet av natten og det var helt mørkt i rommet. jeg krøp nærmere for og se om jeg kunne stjele litt av kroppsvarmen hans, da en hånd plutselig kom mot meg og dro meg inntil ham. han holdt stramt rundt meg og pakket dynene og teppene rundt oss mens han la benet sitt over mitt.
"varmere?" hvisket han spørrende.
"mhm" var alt jeg fikk frem mens jeg sovnet med fjeset i halsgropen hans.
________________________________________________________
Heeei <3
nå er det lenge siden jeg har skrevet. vet ikke om noen husker denne men uansett, har tenkt og begynne å skrive på den nå!
hva synes dere bør skje videre?
x victoriahloves