PRZYTULANIE

7.7K 337 61
                                    

Hinata Shōyō

Hinata zawsze przytula Cię na powitanie lub pożegnanie. Czasami także przytula Cię w losowych momentach, bądź gdy chce pokazać, że należysz do niego.

Kageyama Tobio

Kageyama jest zbyt onieśmielony jeśli miałby przytulać Cię w miejscu publicznym, ale kiedy zostajecie sami tuli Cię tak mocno i długo jak tylko sobie zażyczysz.

Kuroo Tetsurō

Kuroo oprócz przytulania Cię kiedy się spotkacie zawsze trzyma jedną rękę dookoła twojej talii przyciągając Cię do niego. Podoba Ci się uczucie jego ciepłego ciała kiedy trzyma Cię przy sobie.

Bokuto Kōtarō

Bokuto zawsze daje Ci niedźwiedzie uściski w totalnie losowych momentach i niespodziewanych. Często też podnosi Cię i zaczyna się z Tobą kręcić.

Akaashi Keiji

Akaashi zawsze daje Ci ciepłe uściski na powitanie i pożegnanie. Chłopak jest na tylę uroczy i kochany, że zgadza się na bycie Twoją przytulanką kiedy tylko zechcesz

Oikawa Tōru

Oikawa daje Ci ogromne uściski kiedy tylko Cię zobaczy. Zawsze podchodzi z tyłu do Ciebie i owija swoje ramiona wokół twojego pasa ciągnąć Cię do niego i chowając nos w twoje włosy.

Iwaizumi Hajime

Iwaizumi za każdym razem podchodzi do Ciebie i owijając swoje silne ramiona wokół twojego pasa szepcząc jaka jesteś piękna.

Ushijima Wakatoshi

Ushijima zawsze trzyma swoje jedno ramię wokół Ciebie. Zazwyczaj to Ty pierwsza przytulasz go, a on ciasno Cię obejmuje jakby bał się, że w każdej chwili możesz zniknąć.

Tendō Satori

Satori zawsze przytula Cię w najmniej spodziewanym momencie zaskakując Cię całkowicie. Uwielbia patrzeć na twój zdziwiony wyraz twarzy, który po chwili promienieje dużym uśmiechem.

______________________________________

Hello!
Niestety znowu scenariusze takie krótkie, przepraszam >. <
No cóż... Hope you like it! <3
                       
                                         ~Natsu

Haikyuu!! Scenarios PL [SKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz