Çekimler

273 11 5
                                    

Menajer woo nun yanına gittik. Artık çrkimlere başlayacaktık. Herkes yerini aldı hem şarkıyı söyler gibi yapıyorduk hemde dans etmeye çalışıyorduk. Çekimler tam olarak 18 saat sürdü ve bizim çekim işimiz bitinceye kadar grupşarın bazıları kaldı bazıları gitti. Çünkü onların da çalışması gerekiyordu. Bekleyen gruplar en başta Exo ve SNSD oldu. SNSD ye baktığımda Taeyeon unni kalmak için grup üyelerine israr ediyordu. Sonunda grup üyelerini ikna etmiş olmalı ki sonuna kadar kaldılar. Bizim çekimler bittiğinde kızlara bi baktım yan gözle herkes ter içinde bir yana savrulmuştu. Bende eşyalrı toplamak için ayaklandım o arada tabi kızlara da kalkmaları için dürtüklüyordum. Hepsi ya yapma biraz dinleneyim diyordu. En son dayanamayıp tiz bir şekilde son ses bağırdım hepsi birden bana bakıp " noluyo sana Tansu"  bakışları atıyordu. Hepsine eşyalrı toplamarını söyledim. Onlarda benim tekrar yapacağımı bildikleri için kalkıp eşyaları topladılar. Biz eşyaları toplarken Taeyeon unni içeri girdi ve bize çok iyi olduğumuzu söyledi. Tabi iyi olacaz o kadar 5 sene stajyerlik yaptık. İç sesim yine konuşmaya başladı. Bende onunla bir iç savaş veriyordu. Bir an iç sesimle dalaşmayaya dalmışım Taeyeon unniyi unuttum birden el sllayınca farkettim. Sonra hem eşyaları topladım hem de Taeyeon unni ile konuştuk. Heskes konuştu. Taeyeon unni çok tatlı bır kişi, çok cana yakın onu gerçekten çok seviyorum. Bana burada hrm ablalık hem de annelik yapıyor. Sorunlarıma beraber çözüm buluyoruz. Biz eşyalrı toplamayı bitirip çekim yerinden çıktık. Menajer woo bizi yurda bıraktı hemen arkamızda Exo da geliyordu. Menajer woo  başkana aramış be sormuş biz bir hafta tatil yapacakmışız. Zaten bizimde işimize gelirdi. Araba durduğunda yurda geldiğimizi anladım. Herkes yavaş yavaş iniyordu ben elimde çantalarla beraber yurda girdik. Herkes odalarına gitti. Kimse konuşmak bile istemiyordu. Çünkü çok yorulduk. Bizde Jisoo ile bizim odaya gittik. Ben odaya girer girmez elimde çantaları yere bırakıp kendimi yatağa attım. Jisoo da banyoya girdi. Ben o ara insragrama girdim. Biz klip çekimlerinden önce teaser fotoğrafı yüklemiştik. Ben de o fotoğraflara bakıp yorumları okuyorum ve geneline cevap vermeye çalışıyorum. Çoğu yorum bizi çok sıkı takip eden fanlar güzel yorumlar yapmıştı. Cevap vermeye gayret edip çıktım.  Biraz selfie çektim saçma saçma. Ben telefonla uğraşırken Jisoo banyodan çıktı. Bana bakıp güldü. Bende ona "ne yani selfie çekemez miyim"  bakışları attım. O sırada annem beni aradı. Hemen açtım telefonu çünkü çok özlemiştim annemi. Annem Kore'ye bizi ziyarete geleceklerini söyledi. Yanında kuzenimide getirecekmiş artık kuzenim gelince tanıştırırım. Biz bayağı konuştuktan sonra birbirimizle vedalaşıp telefonları kapattık. Hemen Min Seo' nun odasına koştum. Nehirin haberi varmıydı bilmiyorum ama yanına gidip anlattım. Bayağı heyecanlanmış olmalıyım ki birden Türkçe konuşmaya başlamışım tabi arkamdan gelen Jisoo ve odada olan Min Seo bana bön bön bakıyordu.  Sonra anladım Türkçekonuştuğumu. Sonra bu konuştuklarımı bide korece ye  çevirdim. Sonra Nehire'de alıp bizim odaya gittik çünkü Min Seo rahatsız olmasın diye. Biraz konuştuktan sonra ben Kai 'ye  mesaj attım. Biraz bekledikten sonra oda bana cevap vermişti.

Tansu : Napıyorsun aşkım
Kai: Yatakta yatıyordum D.O ile seni konuşuyoruz
Tansu :Kai sana bişi demem lazım aşağıya gelsen olur mu?
Kai : Tabi ki hayatım geliyorum sizin bahçeye mi?
Tansu : Olur bizim bahçeye gel 😘😘

Kai'nin ağzından

Acaba bana ne söyleyecekti. Çok merak ettim. Kötü birşey olmasında ne olursa olsun . Neyse düşünmek istemiyorum böyke şeyler. Ben beklerken birden belime sarılan el ile irkildim.  Baktığımda Tansu belime dolanmıştı ve yüzü gülüyordu. İçimden bir oh çektim. Çünkü güldüğüne göre kötü bir şey yoktu. Birden yanağıma hızlı bşr öpücük kondurdu.  Bu beni fazla şaşırttı. Bende şaşırmış bir şekilde ona baktım.  O bana bakarak cümlesine girdi " Kai bizim bir hafta tatilimiz var menajer woo dedi biz arabadayken. Biz yurda girip odaya çıktıktan sonra annem aradı bizi ziyarete geleceklerini söyledi. Yani anlayacağın yarın annemler buraya gelecekler seni istersen annemle tanıştırayım." Bende hemen düşünmeden olur dedim. Sonra bahçede biraz oturacaktık ki birden Sehun geldi ve menajer bizi binaya çağırıyormuş. Tansu ya binaya gitmem  gerektiğini söyledim. O da anlayışla karşılık verdi ben bu kızı seviyorum ya huyunu suyunu ama en çok o masum duruşunu o yurda dönerken bizde binaya gidiyorduk.

Exo Ve Yeni Kız Grubu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin