Tansu'nun ağzından...
Artık BliNT grubuda çıkış yaptığına göre tati planlarını yapmaya başlamalıyız. S.M ENTERTAİNMENT'İN hazırlamış olduğu tatil planı çok güzel bütün şirket geliyor. Yani bu durumda Kai'de geliyor. Ben aklımda tatildeki yapıcak olduğum planları yaparken birden telefonuma mesaj geldi. Menajer woo'dan gelmişti. Hemen yarın erken saatlerde uçağa geçeceğimizi yazmıştı.
Herhalde sadece grup liderlerine mesaj attılar. Çünkü şimdiye kızlardan ses gelmesi gerekiyordu. Gidip kızlara söyleyeyim bari. Yukarı çıkarken Kai mesaj attı. Merdivenden çıkarken bakamadım. Ama kızların odasının kapısına geldiğimde baktım.
Kai: Aşkım tatile gidiyormuşuz sanırım yarın
Tansu: Aynn aşkım az önce sen mesaj atmadan önce menajer woo mesaj attı.
Kai: Hmm bizede Suho hyung dedi. Uçakta yan yana oturalım olur mu ?
Tansu: Tamam aşkım yan yana otururuz şimdi benim kızlara tatile gidecegimiz söylemem gerekiyor bb 😍😍😘😘
Bunu yazdıktan hemen sonra kızların odasına kapıyı kırarcasına girdim. Ne tesadüf ki hepsi burda toplanmış bir şey konuşuyorlar. Neyse fazla oyanlanmadan söyleyeyim. Bende valiz hazırlayacağim ne de olsa. Kızların odasına pat diye dalınca hepsi birden korktu ve çığlık attı. Onlatın susmasını beklerken odada bir kişi eksikti. Min seo odada yoktu. Sanırım Min seo bunların dedikodusuna dayanamayıp odayı terk etmiş.
"Kızlar valizlerinizi hazırlayın yarın erkenden uçağa binip gidecez"
Nereye gideceğimizi söylemedim. Hepsi birbirine bakıyordu. Sonra Ji Min bana bakıp nereye gideceğimizi sordu.
"Tansu unni nereye gideceğiz ki ?"
Ben de biraz gülümsedikten sonra işin aslını anlattım. Tatil lafını duyan kızlar alelacele hazırlanmaya başladılar. Şimdi mi söylenir bu dediler. Min Seo'yu ise yurta arama cabası beni öldürdü. Yurta sanki yer yarıldı içine girdi.
Min Seo evin bi köşesine oturmuş telefonda weekly idol izliyordu bulduğumda. Diğer kızlar yurta cirit atarken Min Seo oturmuş dizi izliyor. Belki de haberi yoktur omzuna dokunduğumda hafif bir şekilde irkikdi.
"Min Seo sen neden hazırlanmıyorsun ? "
"Ben tatile gitmek istemiyorum . "
"Hadi ama böyle yapma herkes hazırlanıyor"
İkna yeteneğim baya güçlü galiba oda kalkıp valizini hazırlamaya başladı. Artık herkes hazılandığına göre bende hazırlanabilirim.
Baya kısa oldu kusura bakmayın sizi bekletmek istemedim. O yüzden kısa yazdım. Daha geçen hafta koyden geldim. Zaten geldik. İki üç gun boyunca uyudum yorgunluktan. Neyse diğer bölümde görüşürüz.😘😘😙😙😗😗😝😝😋😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo Ve Yeni Kız Grubu
FanficTürkiye'den Kore'ye okumak için giden Tansu birden kendini sm 'de bulunca şaşırır ve ne yapacağını bilemez daha fazlası kitapta lütfen kitabımı okuyun