Ντρινν,ντρινν,ντρινν.
Αμάν.......Με ξυπνάνε απο της.........κάτσε να δώ τι ώρα ειναι...''7:00'' μα καλά πάνε καλά? Τι ώρα ξυπνάνε?Να μου πείτε ποιοι? Εεεε τώρα που έγινα εντελώς διαφορετική μου στέλνει μήνυμα ο κάθε άσχετος που υπάρχει.....ειναι αστείο......εκει που με κορόιδευαν και μ λέγανε διάφορα τα ίδια αγόρια τώρα πλέον μου την πεύτουν......ζητάνε φάσεις και ταλειπά αλλα εγω επιμένω στα μαθήματα δύσκολο πράγμα η 2Λυκείου...και εκει που ειμαι ξαπλωμένη προσπαθώ να συνέλθω λίγο γιατί μια μερα σηκώθηκα απότομα και λιποθύμησα....ναι ναι ειμαι ευαισθητη.....τέλως πάντων εκεί που σκεύτομαι διάφορα
''Ευφραιμιααααα σήκω κοπέλα μου θα αργησεις !'' Λέει η μάνα μου.Μα καλά τι ώρα πήγε ?Ανοίγω το κινητό μου προσπαθώ να ξεχωρίσω την ώρα απο τα χίλια ''καλημέρα'' που μου στέλνουν και βλέπω πως πήγε 8 παρα τεταρτο.Ωχτο παρατεταρτο??? Μα καλα πως περασε ετσι η ωρα σβέλτα πετάγομαι απο το κρεβάτι μου γρήγορα το στρώνω να μην με φωνάζει η μάνα μ γιατι έχει κόμπλεξ με τετοια θέματα και κατεβένω κάτω να φτιάξω την τσάντα μου.....το βράδυ ειμαι πολυ κουρασμένη και βαριέμαι να την φτιαξω τότε......ύστερα περνω το αγαπημένο μου μαυρο τζιν σορτσακι περνω και μια μπλουζα κοντομανικη του Batman .Κατεβενω κατω και περνω το φαγητο που μας εκανε η μαμα και φωνάζω τον αδελφο μου να κατεβει κατω γιατι ειναι στο κινητό!
Βάζω παπουτσια περνω μια ζακετα και πριν μπω στο αμαξι βλέπω τον μπαμπα μου να μ λεει χαμογελώντας ''Το ξερεις οτι η ζακετα δεν ειναι για αξεσουαρ ετσι?''Ειπαι και γελασε....εγω απλα χαμογελασα χωρις να πω κατι εβαλα την ζακετα μου και μπηκα στο αμάξι....
''Ευφραιμακιιιι μουυυυυυυ''Διακρινω την κολλητη μου απο μακρια να με φωναζει
''Τατιαννννναααααα'' Φωνάζω και τρέχω πανω της να την αγκαλιάσω.
''Μα καλα πόση ωρα άργησες και γιατι δεν μ απάντησες χτες το βράδυ μωρηη''
Αχ ναι ξεχασα να απαντησω στις καλημερες....αμανννν''Βρε ξανθουλα μου δεν σε σνομπαραα απλα εβλεπα κατι και με πειρε ο υπνος και μετα βαριομουν να μπω γιατι θα πρεπε να μιλησω και σε ολους τους αλλους....και μετα σιγουρα δεν θα με επρνε ο υπνος !''
''Καλαα δεν πειραζει ααχχχ να σου πω μου στειλε ο Παναγιωτηηηηςςςς 😍''
YOU ARE READING
Your attractive green eyes....
Teen FictionΕιναι ενα κοριτσι το οποιο την Λενε Ευφραιμια......ειναι ενα φυσιολογικο κοριτσι που δεν ειχε πολλες ερωτικες σχεσεις.....με την κολλητη της το καλοκαιρι εξερευνησαν διαφορα και την μεταμορφοσε σε κατι διαφορετικο μετα αρχισαν ολα τα αγορια να τρεχο...