''Συστήνω τον Μπρό μου,στην μικρηη.Και εσύ ποιά είσαι ?'' Είπε ο Παναγιώτης ωχχχχ το βλέμα της Τατιάνας καρφώθηκε.
''Χα μπίτζ εμένα είναι δυνατών να μην με ξέρεις?Πηνελόπη ονομάζομαι η Μις.Μπίμπερ ''(η Πηνελόπη έχει κόλλημα με τον Μπίμπερ....μην σας πω και με τον Γιώργο....αλλος μαλακας😂)
''Κοίτα μαθαίνω τα ονόματα απο όσους με ενδιαφέρουν.(Είπε κλέινοντας παλλι το ματι)Την ξανθούλα π.χ. την ξέρω''
Ωχχχ η Τατιανα είχε κοκκινίσειιιι.
''Και τότε γιατί με λες ξανθούλα και όχι με το υπέροχο ονομά μου?''Ειπε και χαμογελασε ειρωνικά.
''Το ξανθούλα μου βγήκε αυθόρμητο....καταλβένεις.....''Είπε με ενα πλατύ χαμόγελο και της έκλεισε το ματι.
''Αχχ ναι ρε ξέχασα έχεις χιλιες γκόμενες και δεν θυμάσε ολα τα ονοματα....''Είπε παλλι ειρωνικά.Γελάσαμε όλες επίτηδες λεγοντας γκουχου γκουχου....
''Κοίτα οι περισσότερες είναι πουτάνες!....''
''Αναρωτιέμαι αν φέρθηκες σε καμία διαφορετικα...''
Οοοοο καλα τον τάπωσεεεε μιλάμε.Χα χα χα...
''Μπορεί οχι....αλλα εσυ θα είσαι η εξέρεση''Είπε με πονειρό υφακι.
Εεε φυσικααα αρχισαμε τα οοοοοοο και τα οοοοοοοοο
Καλα τότε ήταν που η τατι ειχε γινει ποιο ροζ και απο το πονυ ροζ! Χαχαχα μπραβο Ευφραιμια την πεταξες και σημερα.....
Τέλως πάντων συνεχίσαμε την διαδρομή μας και πήγαμε σπίτια μας.''Καλοοο μεσημέρι μικρήηη ''Φωναξε ο Μίλτος.
''Δεν είμαι μικρή και καλο μεσημέρι.'' Είπα και συνεχίσαμε σπίτια μας.
''Οτι πείς μικρή'' Είπε ο μιλτος.Μονο που τα αγόρια πήγαν ''ευθεία'' αλλα στην ουσία μας ακολούθησαν για να δούν που μένουμε αλλα δν το καταλάβαμε....
Μόλις έφτασα σπίτι,έφαγα με την οικογένειά μου και ανέβηκα στο δωμάτιό μου ως συνήθως και άρχιζα να βλέπω διάφορα μυνήματα.Σε κάποια φάση ήμουν στο ινστα και μου έρχεται μια νέα ειδοποίηση απο το φβ. Σε κάποια φάση μου στέλνει ενας μήνυμα που τον λενε ετσι :анонимный στην αρχή τρόμαξα λεω τι σκατά αλλα το έψαξα και σημένει ανώνυμος.Τι φάσσσηηη?Μου λέει ενα
''Ωραίο σπίτι μικρή.''
Βγάινω γρήγορα στο μπαλκόνι μπας και βρω αυτόν που μου έστειλε αλλα δεν βρήκα κανέναν πήγα να διαγράψω το μήνυμα και δεν ξέρω τι αλλο αλλα σκευτηκα πως καλύτερα θα ταν να το δειχνα στα κορίτσια και προς το παρόν να μην του απαντουσα και να τον σνόμπαρα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Your attractive green eyes....
Fiksi RemajaΕιναι ενα κοριτσι το οποιο την Λενε Ευφραιμια......ειναι ενα φυσιολογικο κοριτσι που δεν ειχε πολλες ερωτικες σχεσεις.....με την κολλητη της το καλοκαιρι εξερευνησαν διαφορα και την μεταμορφοσε σε κατι διαφορετικο μετα αρχισαν ολα τα αγορια να τρεχο...