Το σηκωσα στα χερια μου.Δεν ειχε και τον καλυτερο γραφικο χαρακτηρα,ομως μου φενοταν αγνωστος.
''Ημερα Σαββατο,(εκτος αν κοιμασε μεχρι την Κυριακη τοτε γαμησε το)Ελα στο 7 στενο απο τα δεξια προχωροντας απο το σπιτι σου ευθεια στης 9 ωρα(το βραδυ).Θα δεις ποιος πραγματικα ειμαι για να μην σου λεω μονο σε λογια,
Ελπιζω να καταλβες απο ποιον, αν οχι τοτε εισαι πολυ χαζουλα ;)''
Μμμμμ σιγα μην παω.Αν και καιγομαιιιιιι λοιπον θα παρω τηλεφωνο την Τατι να την ρωτησω να με συμβουλέψει.
''Χευ μπειμπππ''Μμμμ την βλεπω ορεξατη αραγε τι να γινε.
''Γειααααα,τι κανεις βρε χαζουλικο?''
''Μπορει να ειμαι ξανθια αλλα ειμαι εξυπνη ξανθιαααα, επισης θα σου πω απο κοντα θες να περασεις απο το σπιτι μου?Οι γονεις μου λειπουν αρα μπορεις να κοιμηθεις και εδω για το βραδυ.''
Μετα της ειπα τι εγινε και τι εγραφε ακριβως το χαρτακι.
''Να βγεις και να προσέχεις και ακου θα είμαστε και εμείς έξω και θα σας παρακολουθούμε και αν γίνει κτ θα ειδοποιήσουμε την αστυνομία''Ειπε με ενα καπως σοβαρο και γελαστο υφακι.
''Χααχα καλα ντεντεκτιβ μου😂''
''Αντε ελα απο εδω και πριν φυγεις να δουμε και τι θα βαλεις !!Και να πουμε και τον Ακη να ερθει μαζι μας (ο κολλητος μου) για να μην σε απαγαγει κιολας ο τυπακος με τα χαρτακια!''
''Χαχαχαχα καλα ερχομαι'' Ειπα και της το εκλεισα.
Ετοιμασα τα πραγματα μου και πηγαινα προς το σπιτι της.
Προφτασα εξω απο την εξωπορτα της μολις συνειδητοποιησα οτι η μπουφα ξεχασε τα κλειδια εξω απο το σπιτι.
Μπαίνω μεσα και αυτη καθοταν στο κινητο και ετρωγε κατι και παω πισω απο τον καναπε και κανω ενα *μπου* και αρχιζει να τσιριζει λες και ειδε το δαιμονα να ψωφαει μπροστα της αφου την στοιχιοωσει και τον πατησει τρακτερ. 😂 ΕΙΧΑ ΠΕΘΑΝΕΙΙΙΙΙΙ.Μετα που καταλβε πως ειμουν εγω αρχιζε να με βαραει ελαφρα και να μ λεει πως μπηκα.
''Αν εισαι προ εισαι προ''Της απανταω.
''Κουραδιτσεςςςς'' Χαχαχχα........
Αρχισαμε να κανουμε βλακειες οπως παντα οσπου ενας ηχος απο μνμ μεσεντζερ ακουστηκε απο το κινητο της τατιανας ετρεξαααααααα σβελτα για να απντησω.Σε οποιον καταστραμενο και αν ηταν.
YOU ARE READING
Your attractive green eyes....
Teen FictionΕιναι ενα κοριτσι το οποιο την Λενε Ευφραιμια......ειναι ενα φυσιολογικο κοριτσι που δεν ειχε πολλες ερωτικες σχεσεις.....με την κολλητη της το καλοκαιρι εξερευνησαν διαφορα και την μεταμορφοσε σε κατι διαφορετικο μετα αρχισαν ολα τα αγορια να τρεχο...