Παρτ.Νο.4

87 15 1
                                    

Πετάγομαι απο τον καναπε και τρέχω εξω και βλέπω ενα αξιολάτρευτο μικρο σε μαυρο χρώμα ρομποτακι.Είχε πανω πανω χαραγμενο ενα ονομα και ελεγε ΑΝΩΝΥΜΟΣ και απο πισω ειχε το σημα το αναρχισμου.Κοιτα τωρα δεν θα ναι τοσο ανωνυμο αφου μου ειπε οτι ειταν αυτος.χαχααχα κριμα.Αν και δεν ελεγε σε ποιον παει η απο που ερχετε.Περιεργο.

''Τι γλυκοοοο εσυ το εκανες?''

''Μην περνεις φορα μικρή και αφησε το έξω, μην το βαλεις μεσα στο σπίτι σου ακομα,εχω λογο που στο λεω''

Τι στο διαολο απο τι μια ειναι γλυκος και απο την αλλη κανει λες και ειδε μια αρκουδα να παει να τον σκοτωσει ωστε να ψωφησει.Ακολούθησα την εντολη του και το αφησα εξω το ρομποτακι αλλα γιατι ομως να μου το πει αυτο?

Εγω το ειδα αλλα δεν απαντησα ξαναπειγα αργοτερα στην συνομιλια μας και εδειχνε πως εγραφε κατι περιμενα να το στειλει αλλα κολλησε το κινητο μου και περιμενα τοση ωρα στην συνομιλια μας να δω τι θα γραψει,ενω στην ουσια δεν εγραψε τιποτε.Μολις βλεπω την ωρα 6:55 λεω φακ φακ φακ σε 5 λεπτα πρεπει να ειμαι στο σπιτι της Πηνελοπης.Πάω σβελτα στο δωματιο μου και περνω κατι προχειρο να φορεσω.Εξάλλου η Πηνελοπιτσα μου είναι με έχει δει στα χειρότερα μου και στα καλυτερα.

Πέρνω το κινητό μου και κλειδιά και βάζω το τρεντυ μπουφάν μου.Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου οταν διακρίνω κάποιον να κάθετε στις σκαλες του σπιτιού μου.Έβλεπα μονο την πλάτη του και φορουσε ολα μαύρα και μια κουκούλα με ένα Α για σήμα.Τον ακουω να λεει ενα ''Πωωω τον πουστη'' και να κραταει το ρομποτακι.Μα καλα μόνος του μιλάει?

Μόλις συνειδητοποίησε οτι στεκόμουν απο πίσω του σηκώθηκε γρήγορα απο τις σκάλες και εφυγε αφήνοντας το ρομποτακι στην θέση του.Ομως δεν μπορουσα να τον διακρινω διότι η φάτσα του είταν καλυμένη.Μονο τα ματια μπορουσα να δω και ηταν καπως μπλε.Ολα εγιναν τοσο στιγμαια γρηγορα και δεν είχα πολυ χρόνο για να διακρίνω.

Άρχιζα να πάω προς το σπίτι της Πηνελόπης ομως αυτος με ακολουθούσε και είχα χεστεί πανω μου.Είπα να προχωρήσω στο σπίτι της ακολουθούντας μια διαφορετικη ρουτινα απο τι συνήθως.Πήγα απο αλλον δρόμο λοιπόν αλλα αυτος ακομα συνεχισε να με ακολουθεί, είχα φοβηθεί υπερβολικά πολύ ετσι για να μην βάλω σε κίνδυνο και την Πηνελόπη ξέρωντας που μενει αν παω, είπα να κρυφτώ καπου ωστε να με χάσει και να πάω γρήγορα στην πηνελοπη αφου φύγει αυτος.

Your attractive green eyes....Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang