Probudí se ?! #5

336 19 2
                                    


Pohled Ádi:

Probudila jsem se asi v 6:00 ráno a pomalu jsem se vyplížila z pokoje a šla směrem k pokoji Štěpána.

Ležel tam a já doufala v to že pouze spí... je to dost možný jelikož je teprve 6 hodin ráno. Sedla jsem si na židli vedle něj a pozorovala ho ... jak tam tak bezvládně leží .

Vzala jsem ho za ruku a najednou jsem ucítila jako kdyby mi jí trochu stiskl, a zase !

Okamžitě jsem vyběhla z pokoje a běžela najít nějakou sestru nebo doktora.Nakonec jsem našla doktora. Když jsem mu řekla že mi stiskl ruku tak mi nevěřil a odešel. 

Odešla jsem zpátky do svého pokoje a zavolala Týně.

Hovor: 

Týna: Ahojky tak jak je na tom ?

Áďa: Ahoj... noo dneska jsem za ním byla a přísahám že jsem cítila jak mi stiskl ruku. Hned              jsem to běžela říct doktorovi ale samozřejmě mi nevěřil.

Týna: To je mi líto, že ti nevěří ale podle mně je to dost možný že ti zmáčkl ruku. Třeba už se začal probouzet ale neměl dost síly na to aby otevřel oči.

Áďa: No vidíš to mě nenapadlo. Zkusím za ním zajít.

Týna: Dobře, mám ten hovor položit ?

Áďa: Ne, dám ti vědět jestli si měla pravdu nebo ne, chvíli počkej už jdu k jeho pokoji.

Týna: Dobře (slyšela jsem otevření dveří)....tak co Áďo ?

Áďa: Týno !!! on se musel probrat a zase usnout jelikož leží úplně jinak než předtím. 

Týna: No vidíš :D Zajdi za tím doktorem který ti nevěřil a řekni mu to.

Áďa: Jojo zajdu... (najednou jsem slyšela hlas, který řekl mé jméno)... Štěpáne !

Týna: Co se děje ?!

Áďa: On se probral (brečela jsem)

Týna: To je skvělý tak proč brečíš :D (zasmála se)

Áďa: Brečím radostí ty demente :) (usmála jsem se) 

Týna: Jo aha :D tak já přijedu do nemocnice jo ? 

Áďa: Dobře je to pokoj číslo... (nedořekla jsem to jelikož jsem omdlela)

Týna: Halo ?! Áďo ! ... (slyšela jsem jenom mužský hlas jak volá Ádi jméno a zvoní na sestru, nejspíš to byl Štěpán, pak se hovor típnul.)




Další část bude možná dneska ale spíš až zítra k večeru :)

Omlouvám se za chyby :/

Tajná láska Bax ♥ (příběh ukončen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat