Po týdnu(pohled Ádi)
(Právě vycházím z nemocnice. Nakonec si mě tam nechali týden, protože můj stav se stále nelepšil. Teď už se cítím super, teda až na to, že Štěpán je pořád v nemocnici. Kdyby zničehonic neupadl do kómatu, tak už by ho dávno pustili domů. Přítel v kómatu, táta mrtvý a máma, která je na tom po tátově smrti špatně. No, super život to teda není, ale aspoň jedna pozitivní věc je to, že za 3 dny odlétám do Řecka. Potřebuji se odreagovat a dovolená je na odreagování nejlepší.)
Doma:
Došla jsem domu, dala si večeři, umyla jsem se a šla jsem spát. Byla jsem strašně unavená.
Další den ráno (2 dny před odletem)
(Vstala jsem asi v 9 ráno. Nasnídala jsem se a hned po snídani jsem si začala balit. Na to, že tam budu jenom 10 dní jsem si toho sbalila jak na měsíc. Po dvou hodinách balení jsem dostala hlad, ale nic se mi nechtělo vařit, tak jsem si k obědu objednala pizzu. Po 30 minutách mi jí dovezli a já jsem si s ní šla sednout k televizi. Koukala jsem na různé seriály, když v tom mi zazvonil telefon. Jej volá mi Týna. Vlastně jsem se zapomněla zmínit, že to Řecko mi nabídla ona a taky, že tam letí se mnou.)
Hovor:
Týna: Ahoooj, tak co balíš ?
Áďa: Ahoj, už mám sbaleno. Co ty ?
Týna: Mě tam ještě pár věcí chybí, ale dá se říct že mám taky sbaleno (zasmála se a já s ní)
Áďa: Fajn, a nechceš přijít ?
Týna: Za 10 minut jsem tam, ahoj (řekla a típla to)
Po 10 minutách.......
Týna: Ahoooooooj to jsem se dlouho neviděly co ? (zasmála se)
Áďa: Jojo, a jak se máš (usmála jsem se na ni)
Týna: Ale tak jde to (úsměv mi oplatila) ... co ty ?
Áďa: Hádej... (zesmutněla jsem)
Týna: Ou, promiň mě to nedošlo (šeptla)
Áďa: Ty za to nemůžeš... to já mám hold debilní život, ale tak nic s tím nenadělám.
Týna: To neříkej ! (křikla po mě) ... máš mě, mamku a super kluka.
Áďa: Jo jasně... takže to myslíš tak, že mám kluka kterej možná umře, mamku která se brzo psychicky zhroutí a tebe ?!
Týna: No tak aspoň máš mě (odsekla)
Áďa: Wau, jedna kamarádka mi určitě nahradí rodinu a přítele (řekla jsem sarkasticky)
Týna: Víš co ? jestli se takhle budeš chovat dál, tak nebudeš mít ani tu kamarádku! (zařvala na mě a odešla)
(Seděla jsem tam s otevřenou pusou a slzy se mi hnaly do očí. Jak mi tohle mohla říct ?! Však ví jak na tom jsem, tak se mi přece nemůže divit, že nejsem šťastná jako jsem byla dřív.)
(Z přemýšlení mě vytrhlo vyzvánění mého telefonu. Jsem zvědavá kdo mi volá tentokrát...)
Tak to je konec další části. Moc vám děkuji za 368 přečtení a 10 votes ♥
Další část vyjde nejspíš v pondělí :)
ČTEŠ
Tajná láska Bax ♥ (příběh ukončen)
Fanficpříběh o mé kamarádce, která je zažraná do Baxe :D :)