Öncelikle Merhaba Ben Ahmet. Bu Yazılar Tamamıyla Gerçektir Hiçbir Hayal Tarzı Birşey Kullanılmamıştır.
KAHRAMANLAR
Ana Kahraman- Ahmet.
Ana Kahraman2-Özlem.
Yardımcı Karakterler-Fatma|Duygu
Konuk Karakterler-EsmaÖğlen okuldan çıktım her zamanki gibi sağda solda gezerek eve ağır adımlarla geliyorum. Yarında hafta sonu tatil havasiyla eve geldiğimde Annem beni yanına çağırdı,dershaneye beni kayıt ettirdiğini söyledi. En başta itiraz etsemde bu benim için iyi olabilirdi asosyal bir insandım sonuçta biraz sosyalleşebilirdim.Geçtim bilgisayarın başına gene başladım serveri kodlamaya. Akşam oldu yarın dershane saat 9.00 da erken kalmam lazım, saat 11 gibi uyudum.Sabah uyandım saat 10.46 eyvah ilk günden geç kaldım.. Hemen evden ciktim dershaneye geldiğimde saat 11.38 olmuştu. ilk 3 dersi kaçırmış olduk kalan 3 derse girelim en azından . Sınıfa girdim herkesle selamlaştım tanıştım derken kızın biri dikkatimi çekti. Sürekli bana bakıp gülüyordu yanında da bir arkadaşı vardı oda sürekli gülüyordu selam verip geçtim. Derslere girdim zaten ilk gün tanışma fasti olduğu için pek bişey anlamadık hemen geçti gün. Çıkış saatimiz geldi saat 16.00 olmuştu. Dershanenin kapısındaydım,derken yanıma 2 kız geldi ve bana sosyal medya kullanıp kullanmadığımı sordular "Kullaniyorum" derken kızlar bir anda gittiler. Eve doğru ağır ağır gitmeye başladım her zamanki gibi. Eve gittiğimde wifi ye bağlanınca sosyal medya hesabima gelen arkadaşlık isteğini fark ettim. Onayladım kim bu diye bakarken bana sosyal medya kullanıyor musun diye soran kız olduğunu fark ettim(Esma Diyelim Kiza). Mesaj geldi yollayan kişi Esma. Selamlaştık Birşey mı oldu edâsıyla sordum. Dershaneden herkesi ekliyoruz dedi tamam dedim. Aradan birkaç saat geçti bir anda burnumda bir acı hissettim. Elimi burnuma götürdüğümde elimdeki kırmızılığı fark ettim kanıyordu burnum ama aşırı derecede resmen yatağım üstüm her yerim kan olmuştu. Doktora gittik pansuman yaptılar eve geri geldik. Ertesi gün dershane yoktu Okulda yoktu onun için rahattım yarın ne yapayım diye düşünürken telefonumun 'zıng zıng' sesi ile irkildim. Esma mesaj atmıştı. Yarın Buluşabilir miyiz diye. Ohh süper oldu zaten yarın ne yapsam diye düşünüp duruyordum. Telefonla uğraşırken uyuya kalmışım. uyandığımda saat 12.42 iydi. Hemen mesajlarima baktım Esma mesaj atmış dershanenin önünde görüşelim diye. Ne yapacağız diye sorduğumda kurcalama yaparız birşeyler dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkuyorum
RomanceŞimdi söylesem sevdiğimi, Açıklasam sana olan hislerimi. Yoksa Benim gibi sende yanarmısın. İşte o zaman anlarsın sevmeyi, Giderken söndürülmemiş ateş kalınca içinde.