Birazcık hoşlanıyor olabilirim- 1. Bölüm

19 3 3
                                    

 Hep şarkı sözlerinde de olurdu 'Eden Bulur' diye. Ya ben göremeyeceğim ya da böyle bir şey yok. Yalnızlığın dibini vurmuş olarak yazıyorum bu satırları. En önemlisi de içimdeki olan her şeyi dökmeye başlayarak. Hiçbir zaman sevilmedim belki ya da sevdiklerini belli edemediler. Tamam herkes bırakır gider ona eyvallah ama annem ve babam? Bir insanın annesi ve babası da mı evladını terk edip gider? Benimki bambaşka bir yaşanmışlık. Benimki bambaşka hikayeler ve benimki bambaşka anlatış...

Alarmın lanet sesiyle uyandım yine bir güne daha. Ne kadar kapatmaya çalışsam da alarmı, beceremedim bir türlü. Yatağımdan doğruldum etrafıma baktım yine aynı güneş, yine aynı hava ve yine aynı kader. Öyle yataktan kalkmamak için mızırdanan kızlardan olmadım hiç, şımarmaya da çalışmadım. Ben diğer kızlardan farklı da değilim. Ne güzelim ne de çirkin. Sadece küçükken ailemin yetimhaneye bırakılması ile kaldım. Şimdi ise cici ailemle yaşıyorum ve evet onlar bana gerçek ailemden daha çok bakıp, değer veriyorlar. 11 yaşımda sahiplendiler beni. Çocukları olmadıkları için sahiplenmek istediler beni. Evet seviyorum cici ailemi. En azından anne ve baba diyeceğim birileri var. Hiçbir zaman özel bir hayat aramadım ve bulduğum fırsatları da kaçırmamaya çalıştım. Lise yıllarımda saftım sadece biraz. Hala da var o içimdeki merhamet. Çok kaba birisi olmadım ama dış görünüşümde 'Yılan, sinsi, kurnaz' görünümü veren bir kızdım ama içime giren insanlar hiçte öyle olmadığımı ve daha çok duygusal hareket ettiğimi söylerlerdi. Haklılardı. Haksızlığa ve birisinin bana emir vermesine asla tahammülüm yoktu. Haklıyken haksız duruma düştüğüm şeyleri de söylemiyorum bile.

Cici ailem zengindi. İstediğim her şeyi elde edebiliyordum evet ama daha çok kendi kazandığımla idare ediyordum. Evimiz villa olabilirdi ama bu herkesten üstün olduğum anlamına gelmiyor tabii ki. Pofuduk terliklerimi giydikten sonra direkt banyoya yöneldim. Aynaya bakıp canım saçlarımı taramam gerektiği kanısına varınca saçlarımı önce bir açtım ve dağınık da olsa bir topuz yaptım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı tekrardan açıp düzleştiricimle düzleştirdim. Daha sonra da güzel bir topuz yaptım. Kalan ön saçlarımı önde bıraktım ve orayı da maşayla kıvırdım. Yakıştığını düşünüyordum. Elime banyoda duran saç spreyimi sıktıktan sonra banyodaki olan işlerimi bitirdiğimi fark edince hemen çıktım. Saat 07:45'di. 08:30'da iş yerimde olmam gerekti. Yani anlayacağınız daha seneler vardı. Rujumu sürdüm ve rimelimi de tamamladıktan sonra elbise dolabıma gidip mavi bluz ve beyaz pantolon alıp giyindim. Şimdi eğri oturup doğru konuşmamız lazım. Vücudum tabii ki seksiydi. Üstümü değiştirdikten sonra aynada tekrar üstüme başıma baktım. Evet süslenince güzel olabiliyordum ama uyandığımda adeta cadı. Tabii ki de şaka (!). Merdivenlerden koşa koşa aşağı indim. He bu arada size kendimi tanıtmadım. İsmim Asu, 22 yaşındayım. Mesleğim 'Buğlem Holding'de patron sekreteriyim'. Taliplerimi bekliyorum, dermişim tabii ki beklemiyorum. Merdiven engelini de aştıktan sonra cici ailemin sahiplendikleri bir çocukları daha vardı. O da 23 yaşındaydı. Ona da selam verdikten sonra yanına oturdum.

"Hayret ağabeyim kahvaltıya bir o kadar dinamik ve enerji dolu kalkmış." Dediğimde annem ve babam güldüler.

"Canım kardeşim Asu, tabağı kafana yemeye ne dersin?" Dediğinde omuz silktim.

"Sen ye tabağı camış, deyince bana döndü.

"Dua et saçın topuz." Dedi. Ufak kahkahadan sonra saatime baktım ve saat içler acısıydı! 08:15.

Oflayarak masadan kalktım. Annem ve babamı öptükten sonra abime uğramadan kapıdan çıktım. Annemin güzel nasihatlerini de dinledim güzelcene. Şimdi işimize gidebiliriz bence heh ne dersiniz canım botlarım? Botlarımı ayağıma giydirdikten sonra taksi durdurdum. Taksiyi süren muhtemel 55-60 yaşlarında bir amcaydı ve ben bindiğimde uzun süre bana baktıktan sonra Buğlem Holding'e gidelim dedim. Tamam kızım dedi ve arabayı sürdü. İş yerime gelene kadar camdan gelen geçen insanlara baktım. Geldiğimizde tam parayı uzatacakken taksici amca lafa atıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pembeden Kalan Siyah NoktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin