Hermione"günaydınnn."
Ron"seninle her güne günaydın Hermione."
Hermione"😊"
Lavender"von von bu ne demek oluyor????
Fred"bu şu demek oluyor,Ron kızları parmağında oynatıyor."
George"bu iyiydi kardeşim, hadi açıkla von von."
Ron"bu artık Lavender'a bir şey hissetmediğim anlamına geliyor."
Harry"biraz sakin ol ron."
Lavender"ben böyle çabuk terk edilebilecek bir kız değildim ron, ben senin sevgine inanmıştım."
Ron"üzgünüm Lavender sen benden daha iyilerini hak ediyorsun."
Lavender"bahane bulma Ron. Peki sen istedin ayrılalım,bitti."
-Lavender Brown gruptan ayrıldı-
Ginny"sevgili salak kardeşim
1-madem sevmiyordun neden çıktın?
2-hadi çıktın neden böyle kırıcı bir şekilde ayrılalım diyorsun??Ron"sen sanki Harry'i sevdiğin halde Deanla çıkmadın Ginny."
Ginny"o başkaydı bir kere ve ben Harry'le bunu konuştum lafı değiştirme!!
Dean"gerçekten böyle olduğunu bilmiyordum Ginny ilişkimiz bir yalan üzerine miydi yani???
Ginny"afedersin Dean ama zaten biz ayrıldık bu şuan önemli bir konu değil."
Fred"vay be rona laf atarken ginny çıktı sorun bizde george😧😧
George"sen kendi haline yan kardeşim bak şimdi izle ve gör."
George"Angelina benimle çıkar mısın😍😍
Harry"Angelina ve sen şaşırttın beni George😉
Hermione"çok açık sözlü bazılarının olamadığı gibi."
Ginny"bu güzeldi Hermione."
Angelina"açıkcası emin değilim George ama bende senden hoşlanıyorum neden olmasın denemeye değer."
George"ustasından öğreniceksiniz işi abicim😉😉"
Draco"şurada 15 dakkadır açık değildim birbirinden ayrılan da var çıkma teklifi eden de roket gibisiniz Weasleyler."
Pansy"madem aşk konusu açıldı benimle çıkar mısın Draco
Harry"wtf"
Pansy"siz birbirinize çıkma teklifi ederken sıkıntı yok, ben Draco'ya teklif ederken var öyle mi potur."
Ron"ben bu kızı sevdim çıkın bence malfoy😀😂😂"
Hermione"karışma sen ron."
Draco"pansy ben seni arkadaş olarak görüyorum ve açıkçası biriyle çıkmakta istemiyorum yani sorun sende değil bende üzgünüm pansy."
Pansy"😢peki Draco ama emin ol ki senden asla vazgeçmeyeceğim seni hep seveceğim."
Lucius Malfoy"pansy sen safkan mısın?
Pansy"evet efendim ben safkan bir büyücüyüm."
Lucius Malfoy"ahhh draco sen onun kusuruna bakma emin ol o da seni seviyordur."
Ron"gerçekten hermione lucius malfoyun sende telefon numarası ne geziyor???
Hermione"açıkçası kendime bende hayret ettim ron."
Harry"Hermione bu insanı hep şaşırtır."
Ron"katılıyorum abi."
Luna"dırdırcı özel baskısı çıktı isteyen varsa özelden mesaj atsın."
Ginny"selam Luna."
Ron"gerçekten Luna bari burada dırdırcıdan bahsetmesen."
Luna"selam ginny ve sanada selam ron."
Hermione" herkes senin gibi boş oturmuyor ron."
Ron"ama Hermione bana haksızlık ediyorsun"
Hermione"ne açıdan ron."
Ron"açık sözlü olmam benim suçum değil bir kere ve eğer lunayı kırdıysam da özür dilerim oldu mu hermione😈"
Hermione"ben seni kıracak bir şey söylemedim ron sadece seni uyardım o kadar o zaman birşeyi söylemeden ya da yazmadan önce iki defa düşün ve arkadaşlarını kırmayacak bir şekilde yaz ya da konuş kendini biraz bizim yerimize koy ve o açıdan bak."
Ron"sen ve kendini beğenmiş konuşma tarzın ben çıkıyorum herkese iyi geceler."
Ginny"neden her zaman konuşmanın sonunda kavga ediyorlar ki."
Harry"bilmiyorum ama artık kavga etmeseler iyi olur neyse iyi geceler kızılım😘
Ginny"iyi geceler seçilmiş kişim😍"
Evet arkadaşlar bu bölümü nasıl buldunuz?? Yorumlara yazarsanız sevinirim. Eğer beğenilirse devam edeceğim ama malum okullar açılıyor bu yüzden fazla aktif olamayabilirim ama elimden geldiğince yazmaya çalışacağım başka yazmamı istediğiniz Harry potter kitabı varsa yorumlarda belirtin lütfen. Diğer hikayelerime de bakmayı unutmayın.Hepinizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Whatsapp
Novela JuvenilBurada Harry ve arkadaşlarının komik,üzüntülü konuşmalarına şahit olacaksınız. Draco"neden kapak fotoğrafında ben yokum." Harry"gereksizlere yer yok malfoy."