Capitolul 9-Primul sarut

129 6 1
                                    

(Intro facut de mine)

Alecsia P.O.V
Eram la film.Era destul de ok,dar totusi ma plictisea.Asa ca vroiam sa dorm si mi-am pus capul fara sa imi dau seama pe umarul lui Stiles.Dupa nici cateva minute,se aude un zgomot ciudat.
Eu:Ce a fost asta?
St:Nu stiu,dar nu trebuie sa am puteri magice ca sa imi dau seama ca nu e de la film.
Deodata,apare din tavan o persoana,iar cei prezenti in sala au fugit mai putin eu si Stiles.
St:Eu il sun pe Scott.
Eu:Eu ma ocup de el.
M-am napustit asupra lui.Era un varcolac,dar nu il cunosteam.Apoi s-a transformat intr-o persoana de varsta mea.
X:Nu cred...Alecsia,tu esti?
Eu:Cine esti tu?
X:Nu cred ca ma mai recunosti,dar eu sunt...
Nu apuca bine,ca Scott isi face aparitia,iar acesta pleaca.
Sc:Esti bine?
Eu:Da,dar se pare ca ma cunostea.
Sc:Iar tu il cunosti?
Eu:Nu stiu,dar urma sa imi zica,daca intarziai si tu o secunda.Oricum,nu te condamn,stai calm.Problema e ca ma stie.
St:Hai sa te duc acasa!
Sc:Eu o sa adulmec sa vad daca pot sa ii gasesc mirosul.
St:Serios?Sa adulmeci?
Sc:Nu mi-a venit alt cuvant...
St:Stii...puteai sa zici "sa depistez" sau...
Eu:Stiles!Nu e timp!Hai sa mergem.
Eu cu Stiles ne-am urcat in masina.
Eu:Off...a fost o prima intalnire groaznica.
St:Tu crezi ca a fost o intalnire?
Ce vrea sa spuna cu asta?
Eu:Pai nu a fost?
Ce proasta sunt!Cum am putut sa cred ca e o intalnire?
St:Ba da,a fost,dar vroiam sa vad daca crezi asta.
Eu:Pacaliciule!
Stiles radea.Vroiam sa il intreb daca o mai place pe Malia,dar nu aveam curaj.Pana la urma mi-am luat inima in dinti si l-am intrebat.
Eu:Auzi,tu o...mai....placi pe Malia?
St:De ce intrebi?
Eu:Pentru ca atunci in padure...cand Malia a inceput sa tipe...tu ai spus ca nu vroiai sa te desparti de ea...e adevarat?
St:Eu stiu ca tine la mine si pentru de asta am zis asta.Ce?Esti geloasa?
Eu:Eu?Geloasa?Te rog...
St:Pe bune?Esti sigura?
Eu:Bine...poate putin...si ce daca eram geloasa?E vreo problema?
St:Nu...dar inseamna ca iti place de mine.
O,shit!Chiar trebuia sa spuna asta!Acum ce ma fac?Din fericire,am ajuns acasa.
Eu:Aa...hei!Am ajuns.
Dau sa ies,dar Stiles ma trage inapoi si ma saruta.Era atat de dulce.Buzele lui erau atat de moi...deodata am rupt sarutul,caci mama iesise.
M:Ati ajuns deja?
Eu:Aaa...da,mama.Imi iau la revedere de la Stiles si vin.
M:Bine.
St:Imi pare rau!Nu stiu ce m-a apucat.Credeam ca...
Eu:Credeai bine.
L-am pupat pe obraz si am intrat in casa.Nu pot sa cred ca am avut primul sarut!Sincer mi l-am imaginat cu Mitchel,dar a fost mai bine.
M:Cum a fost?
Eu:Super.
M:Bine si apropo,ai un vizitator?
Eu:Da,cine?
X:Eu....
Era varcolacul de la cinema.
M:Va las singuri...
Eu:Ce cauti aici?
X:Nu ti-a fost dor de mine?
Eu:Nu si nu stiu cine esti,dar oricum nu vreau sa aflu,ok?
X:Ce pacat!Eu tot o sa iti zic cine sunt,poate asa te mai gandesti in privinta mea...sunt acela care a murit acum 8 ani,impuscat de vanatori si ti-a zis sa pleci ca sa te salvezi si sa iesi in oras cu alti baieti.
Eu:Mitchel?

Aau...ce situatie urata!!!Oare ce se va intampla mai departe?Aflati data viitoare.

Don't Play With Me| DylenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum